Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. brrrrm

    brrrrm

    Uživatel


    • Body

      14

    • Počet příspěvků

      4 636


  2. Ondra16V

    Ondra16V

    Moderátor


    • Body

      6

    • Počet příspěvků

      15 134


  3. wirer

    wirer

    Uživatel


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      9 787


  4. Pawouk

    Pawouk

    Administrátor


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      32 734


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 9.11.2019 ve všech sekcích

  1. Škoda eschop slevy na některé věci. Koupil jsem prahové lišty za 468kč sleva ze 1.600kč a koberečky monte carlo z 1.000kč na 227kč.
    3 body
  2. Dovolil jsem si zkusit to zesvětlit :) ale už je to jen chvilka a uvidíme jí celou.
    2 body
  3. Mám také NT, DCC a benzín, ale nic takového nepozoruji. Ale mám O3FL. Tam (a i u jiných) bývá výfuk NT někde vpředu u levého podběhu. Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
    1 bod
  4. Původní baterii lze vyměnit v podstatě za jakoukoliv jinou s tím, že by měla mít stejnou nebo vyšší kapacitu a vešla se do své přihrádky. Samozřejmě by nebylo moc rozumné "downgradovat" AGM baterii na klasickou zaplavenou (Wet). Auto může v pohodě jezdit i na Li-Ion baterii. Možnosti nastavení typu baterie v řídící jednotce: Wet Fleece (AGM) Wind6V Wind12V Ultracap Gel Lithium_ion EFB Binary_AGM EFB_plus Not_assigned_10 Not_assigned_11 Not_assigned_12 Not_assigned_13 Not_assigned_14 Uknown
    1 bod
  5. Mam fabiu 1.2 47kw r.v. 2004 .....uz asi 2tyzdne mi sviety ta zlta kontrolka elektroniky bol som u mechanika jeden mi ho napojil na diagnostiku hovoril ze lambda sonda dnes som snim bol u ineho mechanika napojil ho na diagnostiku a ukazalo mu tam ze nizky prechod paliva on rozhodol ze musim menit palivove cerpadlo ..prosim poradte mi cxem ist z autom do nemecka a bojim sa snim taku dialku ..dakukem za radi
    1 bod
  6. Zdravím vespolek v neděli dorazím ;) a pro Ondru co to je za placek (3 placky) pod tvojí klasikou? Jinak byl jsem s rodinou u sousedů Poláků tak hodím jednu fotku ;)
    1 bod
  7. Již dlouho jsem neměl tu čest pohopsat v koloně, tak mě nemá co samonasírat ... ale jinak pár týdnů po přehrátí sw ... jen samá pozitiva a sociální jistoty ... dnes jsem polaboroval s režimem individual, nějak nebyl dosud čas a ani jsem nezkoumal, co tam jde nastavit. Samotný režim sport jsem vyzkoušel jen jednou a kvůli tuhosti řízení jsem jej zavrh. V režimu individual jsem nastavil na sport jen motor, ostatní na normal, ACC na comfort ... a embéčko ožilo, reaguje ještě plynuleji na plynový pedál a je prostě jako vyměněné. Jediné negativum sport režimu motoru je o něco málo vyšší spotřeba a celkově režimu individual, že po vypnutí motoru se po nastartování nastaví zpět normal ... ale za to přepnutí po nastartování to stojí. Klokan mě konečně začíná dělat radost a jízda v něm se pro mě opět stává potěšením a relaxem, tak jak jsem byl u embéček zvyklý ... On z té skály asi fakt nepoletí :-)
    1 bod
  8. Spíš se na to dívám jako Martab. Třeba za 5let budu chtít auto prodat a budoucí kupující se bude divit proč to nemá DAB :)
    1 bod
  9. Analogové FM vysílání se dnes krmí z nekvalitního digitálního streamu. Doma na hodně kvalitním aparátu nepoznám rozdíl mezi DVBT 192kbit MPEG2 z televize a FM z kabelovky na špičkovém tuneru. FM ze vzduchu je horší než to z TV a to jsem 10km od vysílače s přímou viditelnosti bez jakýchkoli překážek z kopce na kopec. Před 20 lety bylo FM u ČRo opravdu kvalitní, to už ale neplatí a hifi to nebylo ani tehdy, z technických důvodů ani nemohlo :-) Principy vysílání FM i DAB stejně jako výhody a nevýhody jednotlivých analogových i digitálních formátů celkem znám a zodpovědně mohu říci, že OtaH plácá, zvláště předchozí 2 příspěvky mne rozesmály :-) Víš proč Beatles nahrávali na magnetofon? Protože jim před 50 lety nic jiného nezbývalo :-) Dnes už by to neudělali. Víš, co to jsou odrazy signálu? U FM působí negativně, u DAB naopak pozitivně. FM při horším signálu šumí jak prase, DAB nešumí. Atd. I při tom opravdu malém bitrate je prostě zvuk lepší než FM. DAB ve srovnání s FM je v autě čistší, zřetelnější a subjektivně dynamičtější zvuk. Do hloubky to nemá smysl rozebírat.
    1 bod
  10. Rádio na nočný stolík bude stále hrať rovnako či sa použije ako zdroj FM alebo FLAC, ale bavme sa o autách. Ako laik do fyziky môžem konštatovať, že moja súčasná F3 má rovnaké plechové FM ako malo x iných áut, v ktorých som sa doteraz viezol. Čiže zámerné zhoršovanie FM v nových škodovkách by som zavrhol. Ak už, skôr by som sa priklonil k tomu vylepšeniu DAB signálu, možno digitálny príjem je jednoduchší pre nejaké vylepšenia - veď ak je taká možnosť, prečo nie? So samotným výsledkom som ja osobne spokojný, ten rozdiel oproti FM je naozaj výrazný. Problém mám už iba so slabým rozšírením DAB signálu v mojich končinách, ale to sa časom určite zmení. Len taká otázočka, odkiaľ auto ťahá dopravné informácie (TP) ak počúvam hudbu z externého zdroja (usb/sd/aux)? Z DAB alebo z FM? Mne sa zdá, že to je furt z FM..
    1 bod
  11. Zatím tu neříkáš pravdu jen ty. DAB mám ve 2 autech a bez toho bych auťák nechtěl. Poslech mezi DAB a FM nesrovnatelný.
    1 bod
  12. Jojo,až bude čas,upnu to a dám sem link
    1 bod
  13. McMatej neboj, nikdo Ti ubližovat nebude?? V podstatě máš pravdu, ale také dřív, než byly tyhle moderní akumulátory a startstopy s rekuperací, se dobíjelo max. 14.5V, také AKU nebyly AGM,EFB. Byly klasické "zaplavené" se zpětným rekuperačním víkem, kde když došlo k zahřívání a odpařovaní destilované vody, na tom rekuperačním víku se zkondenzovala a stekla zpět mezi desky třeba Akuma COMFORT se tím docela proslavila? Bojler díky za info? Zdenek, Zdeeeenk nebo snad Osobne, dávej si sám sobě like! jsi king..?kolik ti je 13???? seš ubohej...
    1 bod
  14. Dílenská příručka. Karoserie_-_montázní_práce_vnejsí.pdf Karoserie_-_montázní_práce_vnitrní.pdf Elektrická_zařízení.pdf Podvozek__nápravy__řízení.pdf Kola_pneumatiky.pdf Motor_1_6_88__2_0_110__140_kW_TDI_CR.pdf Palivový_systém_-_vznětové_motory.pdf
    1 bod
  15. Komplet Návody k obsluze - Palubní literatura pro vozy Škoda Superb III v jazyku (CZ) Škoda_Superb_III_11.2015.rar Škoda Superb III 05.2016.rar Škoda_Superb_III_05.2015.rar Škoda_Superb_III_03.2015.rar
    1 bod
  16. Nic moc. A DSG bez radici paky? Jako chlap bez....:-D
    0 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...