Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. Libac

    Libac

    Uživatel


    • Body

      12

    • Počet příspěvků

      331


  2. Tragedie_v_JZD

    Tragedie_v_JZD

    Uživatel


    • Body

      10

    • Počet příspěvků

      1 771


  3. xtrack

    xtrack

    Uživatel


    • Body

      8

    • Počet příspěvků

      1 189


  4. Jan R.

    Jan R.

    Uživatel


    • Body

      8

    • Počet příspěvků

      7 288


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 30.6.2020 ve všech sekcích

  1. Jan R.: Ja jsem dnes dopoledne sel k nam do salonu a ukazal jim tvoji nabidku (komplet zamazane udaje). Prodejce do toho chvili koukal, pak rekl, ze se poradi a da mi vedet, odpo volal, ze nabidnou to stejne plus gumove koberce, tak ji zitra objednam u nas a nemusim nikam cestovat, coz je super. Jeste jednou diky.
    3 body
  2. Tak dnes jsem vracel O4 110kw tdi ve style, najel jsem s tím od pátku cca 500km. Oproti o3rs tdi, je při ostřejší jízde dost znát že vzádu nemá víceprvek. Typicky při příčné nerovnosti v ostré zatáčce to jakoby uskočí - to stejné, když jsem měl půjčenou obyčejnou o3. Je to dost nepříjemný. Jinak je to vyladěné dobře, podíl na to mají ty malá 17" kola. Nevím na co je tam režim normal/sport u podvozku, když to nemá DCC, co by to mělo měnit ? Zátah mi přišel pocitově taky na víc než 110kw, ale ve vyšších rychlostech už to tak zajímavé není :-) Převodovka občas ve vyšších otáčkách sem tam cukne, jednou se mi jí i podařilo nějak zmátnout, že cca 1,5 vteřiny trvalo než přeřadila. Ale nemůžu soudit, teď mám manuál a občas jedu s 8st. automatem v bmw a to je jiná liga. Matrix světla pěkná paráda, jako když jedete ve dne a nemusíte nic přepínat, až na to že ty cedule kolem silnice, při té intenzitě světla svítí dost, pro oči je to takové nepříjemné. To kontroverzní nastavení klimatizace - je to vždy jako proužek dole na displeji - tedy jen teplota + výhřevy sedaček. Potom jsou dole solo tlačítka pro výhřevy a ofuk skel. Pak klasicky výhřev volantu a zrcátek, takže v zimě je vše potřebné na jedno kliknutí. V létě asi člověk řeší jen teplotu, takže za mě bych v ovládání klimatizace zase až takový diskomfort neviděl. Za mě tedy asi zase půjdu do RS tdi, pokud teda ta cena teda nebude mimo. Nepochopil jsem ty slevy, když jsem se prodejce ptal tak lepší cena je při odběru alespoň dvou vozů během 12ti měsíců. Když jsem kupoval O3, tak na ičo bylo jedno, že beru jen jedno auto a dostal jsem 13%.
    2 body
  3. Občas se stane. Děje se to speciálně na dálnicích, kde je vysoký střední "plot" ... díky kterému kamera nevidí světla kamionu, ale kamionak je oslněn dálkáčema. Krom těchto situací funguje perfektně.
    1 bod
  4. Nezatracoval by som ten systém. Správa sa ako bežný účastník dopravy, ktorý sa občas pozabudne, alebo situáciu nevyhodnotí správne. Aj ja blikám na vodičov, ktorí sa pozabudli a oslepujú ma. Systém automatického prepínania svetiel, keď to nevyhodnotil správne, a zablikáte naň diaľkovými svetlami, sa okamžite stlmí. To platí aj pre tie kamióny na diaľnici. Áno, všimol som si to. Ale považujem to za úplne rovnaké správanie, ako keby tam nebol automat, lebo po prebliknutí automat svetlá stlmí rovnako ako normálny účastník dopravy, ktorý si myslí, že vás neoslňuje, lebo ho neoslňujete ani vy, pretože ste schovaný za zvodidlami.
    1 bod
  5. Columbus sice video má, ale já to nikdy nevyužil a asi ani nevyužiju. Od infotainmentu v autě očekávám dobrou navigaci, rychlé ovládání a přehrávání hudby ze spotify. Vzhledem k tomu, jak "dobrá" je navigace, tak Amundsen splní všechno stejně jako Columbus, protože mapa z Carplay nejde dát na virtuální kokpit ani u jednoho (ale proč, když u audi to tak mám?!) U asistenta vyparkování jediné nastavení, které pomohlo je vypnutí. Z garáže vyjíždím přes chodník, který má cca 5 metrů. On ale vydí auto na hlavní už ve chvíli, kdy vystrčím zadek z garáže a rozmyslí-li si, že jedu moc rychle, tak to prostě zašlápne. A řve samozřejmě pořád. Bavím se o DCC, posilovač je jasný, ten ztvrdne, odezva na plyn je diskutabilní, spíš dělá hodně sportovní režim převodovky. Ale zmenu u tlumičů sám těžko pozávám. Kdybys mi přepnul režim tlumičů bez toho, abych o tom věděl, myslím, že bych to těžko odhalil. Mě ta automatická dálková fungují docela dobře. Je teda fakt, že nočních jízd s Karoqem mám za sebou docela málo, ale nemohl jsem na to říct půl slova. Delší trasy jezdím s audinou s matrixy a tam na mě blikají spíš.
    1 bod
  6. 108-110 kW a 230-240Nm
    1 bod
  7. Už je rozhodnuto, vzal jsem ty 18ky, vypadají lépe. Teď už jen musím čekat :) Díky za názory
    1 bod
  8. Přidám taky svůj pohled na to, co je super a co lituju, že nemám a co je naopak zbytečné: Super: - suedia/kůže sedačky - vypadají hezky, jsou příjemné, dobře se udržují - DSG - k charakteru auta se prostě hodí - automatická dálková světla - fungují až na drobné výjimky dobře a je to hodně pohodlné - elektrický kufr a návykový virtuální pedál - traffic jam assist - funguje super v zácpách, jen kdyby se rozjel sám po zastavení po 3 sekundách stání se totiž deaktivuje - virtuální kokpit - skvělá a hrozně praktická věc Zbytečnosti: - automatické parkování - pomalé a neohrabané, využil jsem to jen na vyzkoušení - Columbus - navigace škodovky stojí za starou bačkoru, stačil by Amundsen a Apple Carplay - bezdrátové nabíjení - vzhledem k absenci bezdrátového Carplay je stejně nutnost mít kabel - asistent vyparkování, který mi neustále řve a při vyjíždění z garáže, protože vidí v dálce auto a už mi to i několikrát natvrdo zašlápnul - DCC - rozdíly v režimech zcela minimální Lituju, že nemám - elektrická sedačka, měl jsem vzít kůži právě kvůli té elektrice - 19" kola, 18" se mi Karoqu nelíbí, budu dělat upgrade, ale bohužel se zápisem do TP
    1 bod
  9. Tak se vším bych souhlasil ... mimo varioflexu ... to je totiž aktuálně asi jediný důvod, proč bych si opět koupil Karoqa, bo neznám jiné přibližovadlo stejné kategorie ... se kterým bych odvezl tunu dřevěných briket (400 kg na vleku a 600 kg v kufru po vyjmutí varioflex) ...
    1 bod
  10. ALZA minulý týden naskladnila adaptér "Mobilly OBD-II BT". Kódoval jsem s ním pouze asistenta rozjezdu do kopce v Caristě - funkční. Zapoměl jsem udělat kopii obrazovky ELM identifier, ale bylo to stejný jak v předchozím příspěvku od "sk0d@".
    1 bod
  11. Každý si pri kúpe auta položí otázku, koľko je ochotný investovať do výbavy. Pri Škodovkách je výhoda, že sa dá dokúpiť prakticky všetko. Ja som sa pri kúpe Karoqa rozhodol nežgrlošiť. Vyplatilo sa. Teraz, po 20 000 km, keď to viem zhodnotiť, dal by som si facku za každú vec, ktorú by som vynechal: Automatická prevodovka - Hoci nepatrí do výbavy, dávam ju na prvé miesto. Od toho sa ďalej odvíja: ACC tempomat do 160 km/hod – , ktorý naraz s automatom dostáva úplne inú logiku. Za 20 000 km zatiaľ bez zaváhania. Automatické prepínanie diaľkových svetiel – Pri dlhšej ceste to už nevnímam. Prepína to samé. Super. Automatické stierače – Pri väčšom lejaku dokonca zvýši frekvenciu stierania. Stiera aj vzadu. A automaticky spúšťa aj ostrekovanie predných svetlometov. Super. Sklápanie sedadla spolujazdca – Pre sedenie to má dve polohy, tretia poloha je úplné sklopenie. Nedá sa naklopenie sedadla regulovať plynule koliečkom, to tam nie je. Dve polohy na sedenie bohate postačujú, veľmi výhodné pre prepravu dlhých predmetov. Vyhrievanie predného skla – Malo by sa to automaticky zapnúť aj pri rosení okien. Manuálne to často využívam. Ranné škrabkanie námrazy nehrozí, trošku si počkáte, ale potom to len zotriete kefou. Pozor, tým čo vadí tikot hodín v miestnosti doporučujem neobjednávať, pretože cez tie drôtiky v skle nebudú vidieť na cestu. Vykurovanie zadných sedadiel – Tak z toho sa moje baby vytešujú, keď nasadnú premrznuté. Už zistili, že to tam majú. Elektrické otváranie zadných dverí s podkopávaním – Elektrické otváranie som si vybral, aby som otváranie mohol zastaviť, aby mi to nebuchlo až do otvorených, dohora sklápateľných garážových dverí. Pri mechanickom otváraní by som tomu nevedel zabrániť ak by som to pustil z ruky. Podkopávanie (virtuálny pedál) je geniálny bonus, ktorého sa neviem nabažiť. Kamera snímajúca značky – Ide hlavne o snímanie značiek rýchlosti. No, ono si môžete pozrieť obmedzujúcu rýchlosť aj na navigácii, ale keď ju nemáte zapnutú, a máte tú kameru, tak sa vám to zobrazuje aj na prístrojovom paneli. A ono to sníma a zobrazuje aj skutočné značky, ktoré v navigácii nie sú. Využívam to. DAB rádio – V Bratislave a na západ od Slovenska počúvam len DAB, kde oceňujem príjemný rozdiel v kvalite. Inde zatiaľ na Slovensku nechytíte mimo veľkých miest nič. Audiosystém Canton – Pre poslucháčov s bežnými nárokmi nie je potrebný. Dá to aj 24 bit/96 kHz. Pre mňa je však úplne nepostrádateľný. Kvalita pri vyššej hlasitosti je výborná (ale určite nie s mp3). Vyklápateľné ťažné zariadenie – Geniálne Simply Clever riešenie. Systém Kessy – Jaj, kľúče už nikdy viac. Bočné airbagy pre sedadlá vzadu – No čo by som nekúpil pre moje baby. Navigácia Amundsen – Má aj manuálne koliečka, čo je výhoda oproti drahšej navigácii. Ľavé na hlasitosť, a to nielen rádia, ale aj telefónu a hlasu navigácie. Pravé na zoom navigácie. LED svetlá – Ja s okuliarmi to viem doceniť. Cúvacia kamera - Bez nej je život ťažší. Na služobných Octáviách sme šetrili a veru, chýba mi to. A tu sú veci, ktoré som nechcel a ani po 20 000 km nechcem: Lane assist – Máme to na služobných Octáviách, pre mňa je to strašne otravné, až ma to vie nastrašiť. Kožené sedadlá – Hoci v tej krémovej farbe je interiér nádherný, nepotrebujem ohurovať susedov. A navyše poznám tie štípance do zadku pri rozhorúčenom interiéri. Varioflex – Už som o tom písal inde, zadné sedadlá Varioflex svojou veľkosťou vyhovujú pre deti, nie dospelých. Moje deti sú už dospelé a susedove nevidím dôvod voziť.
    1 bod
  12. Mohu poslat přes SZ kde jsem dostal těch 8% ( na běžné verze 10%)+ sleva operák by mohlo být zajímavější při ceně 850tis. Já poslal vždy odkaz se souhrnem konfigurace, při osobní návštěvě ten jejich kód. Také už mám vysondováno po metropoli kde je ,,pan prodejce “ a kde-někde pracovat musí. Jak dopadl @Kamil07 ?
    1 bod
  13. Ahoj, mam tu istu motorizaciu a spotreba na kratke trasy sa mi pohybuje tak isto. Akakolvek dlhsia trasa a spotreba ide rapidne dole, na cca 5,0 - 5,5, co je zhruba 40% dole.
    1 bod
  14. Také jsem vyměnil olej v 10 tisících. Olej castrol 5w30, na obalu je přímo značky vw a škody.
    1 bod
  15. Také jsem oblepil zadní okénko a nic.Nakonec jsem se všiml že uvnitř u trojuhelníkového okénka je guma v horním kulatém rohu trochu odstátá.Přilepil jsem ji silikonem na okna a je to OK.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...