@Samiec_T tak tohle bych viděl na problém konkrétního servisu. Sám jsem reklamoval spoustu věcí na předchozí generaci, ale nikdy jsem jim tam auto nenechával (ani to po mě nechtěli) když to nebyl problém, který není nějak závažný nebo se s ním nedá auto provozovat a vyjádření ze ŠA bylo max do týdne. Náhradní auto jsem taky nedostával, dokud je pojizdné tak není nárok. Někde ho dávají z vlastní iniciativy servisu.
Používám obě, stará pořád funguje. Když jsem dával zpětnou vazbu k nové apce, že by mohli implementovat funkce ze staré, tak mi přišla odpověď, že s tím nepočítají. Zrovna ty data jednotlivých denních jízd, by se ale hodily.
Tak pozná se to i podle "syčení" z výfuku. Ve stavu vozu by to mělo psát - nutný chod motoru, pokud bude vypnutý start stop. Pokud nebude vypnutý start stop tak se motor nevypne.
Jednou mi ji vymazávali, odpojení od napájení myslím na půl hodiny - hodinu a pak ji museli přehrávat a to trvalo docela dlouho, ale bylo to ten den hotové.
A není lepší to dát někomu kdo se opravou PDR zabývá? Stejně některé věci nejdou vytáhnout jen přísavkou, ale musí se pomoct z druhé strany, takže sundat tapecírunk...
Stav Adblue - dojezd se dá zjistit i v aplikaci MyŠkoda. Jinak v autě se pak zjistí i jaké množství se dá načerpat. Je to vlastně jedno kdy se to doplní jen je potřeba dodržet tu max hranici a nedávat víc. Pak při dojezdu kolem 2 tis km (možná i víc) to začne upozorňovat, že je potřeba doplnit. Lepší tankovat na stojanech - levnější cena než kupovat kanystry. Po doplnění nechat chvíli (cca 30 sec) zaplé jen zapalování, aby se s tím systém "popral"
Mě teda naštvali tím, že s novou verzí zmizí funkce oznámení opuštění zvolené oblasti. Dalo se to použít jako takový low end lokátor. Vlastně co bylo docela použitelné tak zruší, ale peníze to bude stát furt stejné. I portál byl dobrý, většinou fungoval když apka nešla a lépe se z většího displeje počítače posílali cíle online než z displeje mobilu.