Taky mám bezramínkový a u řidiče před ocima propadlé sklo. Když se to veme rozprašovačem jen tak na krupičky a nechá se setřít tak je to krásně vidět kde nebere.Musel jsem ramíno prohnout na větší přítlak a u to ohnutí ramínka co drží gumičku narovnat rovně proti sklu. Když jde nahoru tak malinko propustí ale jak se vrací setře do sucha.Promazat ramínko v klubu co je.čep aby nedřelo a spadlo dolu. Je to laborování. Trošku jinak ohnout a nesetře. Už jsem se bál že mi praskne ramínko.
Do půl roka to máš pryč celý těsnění. Měl jsem to samé a foukalo to do vody.Ta pod tlakem vytekla. Pod ryskou to jednou stejně vyteče je to otázka času a na to tě bude varovat kontrolka hladiny vody. Voda smrděla od olejea benzínu ale nebyla tam emulze a ani špína a v oleji taky nic. Jednoho dne to vteklo do válce a už to bylo poznat na startu. Sežrané těsnění pod hlavou. Dirku ve víčku jsem skoušel taky a po 15 km vytekla celá voda.
Zdravim, mohl bych vás požádat o hlas do soutěže? Jde o miminko týdne,hlasovat se může každou hodinu. Jméno je Adélka Kopecká a zde je adresa. Děkuji
http://kutnohorsky.denik.cz/miminka/kh_mimi20100910.html
Mám taky hathbaka 1.4 a máme kočárek Bolder SD. Podvozek se postaví na bok a když je potřeba víc místa tak se pavoukem stáhne k sedačce. Korbu na zadní sedačky s autosedačkou a mi dva dopředu. A nebo pak na nákup jen autosedačku a podvozek. Tchýně má Tako a způsob ten samý akorát musí sundat velké zadní kolečko.
Dá se koupt. Taky jsem ho kupoval. Stojí do 150Kč. A až tam budeš dávat nové tak si ho pijisti vrutem. Je v něm dirka a ve světle trubička do který to vleze. stačí malej vrutík. jen aby to drželo kryt.
Zdravim, potřeboval bych poradit. Byl jsem o výkendu na dovolené. Trasa 300km tam a 300 km zpátky. Po 60km jsem uvařil Fabii. Jel jsem a náhle se rozsvítila kontolka že chybí voda a hned lezla ručička teploty nahoru. Zastavim, kouknu pod kapotu a voda se vařila jak za doby Š120. Chladič vlažný udržel jsem na něm krásně ruku a vetrák se netočil. Meměl důvod býval teplejší. Dolil jsem vodu a jedu dál. 240km v pohodě. Jel jsem dnes domu a po 150km jsem ji uvařil znova a ten samý případ. Dolil jsem a 150km v pohodě.
Motor 1.4 MPI 44Kw 2001 93000km
Rozvody dělány
Čidlo teploty chodí, ověřeno
Čidlo větráku a větrák chodí taktéž
Může to dělat tchýně v autě????? Nebo termostatu jak pouští okruhy ohrevu motoru?