Já mel Kleber Krisalp. A noo. Jel sem je 3 roky, pak dalsi 3 roky na dalsim aute. Vzorek porad maj jako nove, ale nesedej. Takze pokud to ma Kleber s letnima stejny, tak ti prezijou auto, na jezdeni v nedeli na hritov a v patek do kauflandu pujdou, ale krouhnout stim zatacku bych se bal.
Rozhodne musi jit lehce tocit volantem. skora az moc preposilovany to je. Musis to zvladnout jednim prstem. Taakze tlak, vzorek, geometrie, čepy, řízení, posilovac. To vše zkontroluj.
YO to je princip denniho sviceni. Je to pouze na jizdu za nesnizene viditelnosti, takze na budiky vidis. Jakmile je snizena viditlenost i prez den, tak mas povinnost rosvitit standardni osvetleni vozu, coz hodne ridicu-pitomcu nedela a pak se desne divej, ze jim nekdo vleti do zadku
Děla to uz hromady aut. Me to dela i u MINI. Pri rychlosti nad 90km/h mi to zasere pulku bocnich oken na obou stranach. u Roomstera to tak hrozne neni (asi vetsi hrana sloupku).
Aha. Mno srouby na ALU bejvaj jiny. Maji jinej kuzel aby dosedl na plochu kola. Bezpecnostni srouby maji jinou hlavu ( ale obvykle stejne sirokou), do ktery se vlozi orech klice, ale to vsechno se vejde. Ty mas teda jeste neco jinyho.
Tu značku neznám. Jak myslíš, ze jsou široký? Jako ze je neprostřčíš kolem, abys ho zasrouboval do naboje? A je mala dira na zavit, nebo na tělo šroubu? to je nějaký divný.
Pánové prosím o trošku respektu. Dick to nemyslel zle, tak jirko nebud paranoidní. Zajeď tam, zjisti jak to je, pak poreferuj. Pak to můžeme dát někam, kde se to hodí s přesnými informacemi a tady to smaznem.