Přejít na obsah

miklisek

Uživatel
  • Počet příspěvků

    5922
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    52

miklisek naposledy zvítězil 24. Říjen

miklisek nejvíce like obsah!

5 Sledujících

Návštěvy profilu

16952 zobrazení profilu

Oznámení miklisek

  1. Největší opruz je sundavat to těsnění tak, aby se nezohýbalo. Na naší Fábince navíc byl na obou dveřích (původních i vyměňovaných) mezi horní hranou rámu dveří a sloupkem rámu černý pružný tmel, který držel těsnění přilepené a šel strašně špatně dolů z těsnění. Bez odstranění tmelu jsem nebyl schopen dát těsnění zpět tak, aby sedlo přesně.
  2. Ja jsi spokojen s příjmem DAB+ přes kombinaci origo anténa (co má na příjem DAB+ poměrně dlouhý prut) a USB DAB+ tuner - předpokládám, že je to takto řešené, neviděl jsem zatím čínské rádio s integrovaným DAB+.
  3. Ten otvor vpravo nahoře, kam vede den svazek, je odtokové místo, kudy voda má odtéct mimo ten vodní kanál. Stejný otvor je i vlevo. Jinudy voda nepoteče. Proto by měla být těsná ta průchodka svazku na dně vodního kanálu.
  4. To není vůbec špatné řešení!
  5. Předpokládám, že všechny krytky vzadu na světle máš. Takže se obávám, že tam někde bude prasklina v oblasti za nárazníkem. Svělto zasahuje dost hluboko, stačí ťukanec, který nárazník přežije, ale polykarbonát krytu světla ne. Zkus třeba www.svitlip.cz, sice jsou z Prahy, ale umí přetěsnit světlo, že žádná vlhkost tam pak nebude. Cena za přetěsnění a vyčištění světla cca 2.500Kč. Nebo někoho poblíž tvého bydliště, kdo to umí. Určitě se to vyplatí, než kupovat bazarové světlo s nejistou historií.
  6. Ne úplně dobré video, nicméně teče to místem, kudy vede svazek kabelů z tzv. vodního kanálu pod sklem směrem k jednotce ABS a pak vpravo v motoru. Chce to zaprvé vyčistit vnitrek kanálu, aby voda odtékala otvorem v podběhu, přístup je po demontáži stěračů, těsnícího profilu kapoty a plastového krytu kanálu. Za druhé zkontrolovat stav gumové průchodky těch kabelů. K tomu se musí oddělat plech vodního kanálu. Celá problematika se myslím už řešila u prvních F3, někde to tu možná bude, kamarád to měl dokonce u Rapida 2014 řešeno na záruku.
  7. I když nehraje roli použití ve městě, stejně kvůli tomu bych zvolil Rapida, do města je agilnější, líp se s ním parkuje a diesel do města na krátké jízdy je nesmysl. Nákladově díly a opravy OIII, a ještě k tomu diesel, budou vyšší.
  8. Návody vždy obsahují popis v úplně full výbavě, co dané auto může v daném MR umět. Takže pokud auto má dešťák, umí nejspíš automaticky rozsvítit světla po cca šesti setřeních jdoucích v jedné řadě za sebou. Vždycky to tak bylo. Pokud má samozřejmě automatické svícení. Pokud něco z toho nemá, tak to neumí. Návody taky popisují tempomat, speed limiter, asistent jízdních pruhů a podobné další blbiny a máte je v autě? Třeba ne a přesto v návodu jsou uvedeny. Víte co by to bylo variant návodů, kdyby měli tisknout různé kombinace výbavy?
  9. To je pěkné řešení s tím konektorem! Já když jsem dělal úpravu lampičky, tak jsem se bál kontakt vůbec ohnout, aby se náhodou "neodfoukly" od plošného spoje.
  10. To máš Tomáši gynekologickou ruku.... 🤣. Jinak poznatek o torpedu. Když jsem opravoval lemy pro pirelku na hraně plastu torpeda, tak než barva zaschla, jel jsem jednu jízdu bez panelu torpeda a té těsnící pirelky. Ten šicí stroj vpředu byl neskutečně slyšet!
  11. Závada bude nejspíš v podvolantovém kroužku. To je díl pod volantem, kde je taková plochá spirála, která převádí signály do komponent, umístěných na volantu. Nejspíš došlo k jejímu poškození. Při každém sundání volantu a pracech na sloupku se musí podvolantový kroužek zajistit proti rozložení, protože na místě ho drží právě volant....
  12. Tak to je fajne! Docela mě taky překvapuje použití stejného tlačítka,jako u catvision světla. O to snazší instalace diody.
  13. AŽ SE ZIMA ZEPTÁ, CO JSI DĚLAL V LÉTĚ ANEB VYHŘÍVANÉ TRYSKY OSTŘIKOVAČŮ. Co ještě by se dalo dodělat z výbavy, kterou jsem si před 11 lety nezaplatil? Vyhřívané trysky ostřikovačů! Ale ta cena za kus 🤦🏻. Kupodivu se mi podařilo koupit dvě originál trysky 6E0 955 986 B u Štancla za "krásných" 980Kč celkem, takže bylo rozhodnuto. Materiál: - vodič černý 0,5mm/10m https://www.autokabel.cz/autovodice-fly-a-flry/autovodice-flry-0,50/autovodic-flry-b-050-mm-cerny -. vodič rudý 0,5mm/10m https://www.autokabel.cz/autovodice-fly-a-flry/autovodice-flry-0,50/autovodic-flry-b-050-mm-rudy - 2x konektor 810 971 989 (https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/n10526302-sroub-4x14-skoda-21929.html) nebo levněji Aliexpress (https://a.aliexpress.com/_EwlklMv) - 4x faston/dutinka 2,8mm - pin 000 979 021 E https://www.autokabel.cz/dutinka-junior-power-timer-28-1mm?search=000 979 021 E - Tesa páska do exteriéru https://www.autokabel.cz/tesa-51026-19mm-x-15m?search=Tesa - el.stahovací pásky - husí krk 16mm/ asi 20cm https://www.autokabel.cz/ochrana-kabelu/trubky-a-spojky/ochranna-trubka-16-12-mm 1. Je potřeba demontovat zadní část motorového prostoru okolo vodního kanálu (plast torpéda, stěrače, filtrbox, řídící jednotku motoru a její držák, tlumení a plech mezistěny, mechanismus stěračů) a demontovat plastový podběh pravého kola. 2. Vycvaknout původní trysky a dát místo nich vyhřívané. 3. Připravit si 2x 3,5m rudého a 2x 3,2m černého vodiče. Lepší ale pracovat s pětimetrovymi polotovary a zkrátit je až dle skutečnosti, jak to vyjde u pojistkového boxu a kostřícího bodu. Nakrimpovat fastony (dutinky) 2,8mm. Zasunout do konektoru. Je vcelku jedno, kam se dá + a kam -, na trysce není označeno. 4. Obalit Tesa páskou levý svazek, pak přidat pravý svazek. Rozestup mezi konektory cca 43cm. 5. Obalit Tesa páskou asi 3m všech čtyř vodičů, vznikne společný svazek. Spojení vodičů jsem udělal až u pojistky a kostřícího oka. 6. Konektory zapojit do protikusů na tryskách a svazek fixovat k hadičkám. Edit 30.9.2024: po náhodné jízdě po lesní cestě se ozývalo z prostoru před spolujezdcem klepání, které bohužel nezmizelo a ozvalo se i na rozbitých okreskách... Jasně že volně vedený svazek mohl bubnovat do plechu. Jako první opatření jsem vytáhl nový svazek a hadičky z kapoty a omotal je společně Tesa páskou (mám vyfocený stav jen před omotáním). Jako druhé opatření jsem konektory vložil do kusu mirelonové trubky, aby se nedotýkaly přímo kapoty. 7. Průchodka v kapotě má přípravu na vodiče. Stačí ustřihnout camfourek a ještě kus za ním a objeví se otvor tak akorát na svazek. 8. V oblasti pantu přichytit svazek el.páskou a zbytek omotat Tesa páskou. 9. V podběhu jsou hadička a vodiče od blinkru (do MR2014) v husím krku. Ten je ideální vypreparovat a nahradit silnějším, kam se vejde i nový svazek. Husí krk natáhnout pár cm za vstup do vodního kanálu. Vše důkladně zaizolovat proti vlhkosti. 10. Nový svazek přichytit ke stávajícímu svazku pomocí el.pásek na několika místech, nejlépe tam, kde je originál fixace. Protáhnout průchodkou do kabiny. 11. Nastává fáze hadího muže, protože jinak svazek neprotáhnete a ke stávajícím svazkům nechytíte, než zkroucení pod palubkou Pozn.: chtělo by to dát si brigádu a svazky dodělávek někdy uspořádat i vlevo v palubce. To bez vyndání palubky ale půjde dost těžko 🤷🏻..... 12. V pojistkovém boxu je u MR2013 na svorce 15a volný slot č.1. U jiných MR je potřeba hledat volný slot, který je napájen svorkou 15a tj.spínané napětí klíčkem. Oba vodiče nakrimpovat do pinu 000 979 021 E. Aby šel pin osadit, musí se fialová pojistka mikropohybem posunout směrem k pacičce, co je vidět zvenku bkxu. Pak jde teprve pin vložit. Pozici osadit pojistkou 5A. Já dal 10A, menší jsem neměl. 13. Jako ukostřovací bod je použit ten dole na A sloupku. Oba rudé vodiče nakrimpovat do oka M6. 14. Důležité! Než vše člověk namotuje zpět, je dobré proměřit multimetrem, zda jde do obou konektorů šťáva 🤣. Zda trysky hřejí se uvidí, až bude pod 10°C.....
×
×
  • Vytvořit nový...