Přejít na obsah

Sranki

Uživatel
  • Počet příspěvků

    733
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    1

2 Sledující

Návštěvy profilu

4532 zobrazení profilu

Oznámení Sranki

  1. Uvažujem nad kúpou druhého auta do rodiny na ktorom by som chodil do roboty čo je cca 7km v meste. Z vyhľadávania na mňa vyskakujú Rapidky s 1.0 TSI motormi. Tak som sa chcel opýtať ako zvláda tento motor takúto prevádzku na krátkych trasách. Mimo mesta sa to auto asi pozrie minimálne.
  2. Tu ziadne informacie o elektromobilite nie su. :D
  3. Sputnik a Putin ako zdroj? To je naozaj toto fórum na tak nízkej úrovni?
  4. S tym exportom plynu Ruska do Ciny si uplne mimo. Tento rok maju zmluvu na 8,5mld m3 cez jednu tenku trubku. Do EU ide takmer 200mld m3. Tak ako je EU s casti zavisle na ruskom plyne, tak je Rusko zavisle na europskych peniazoch.
  5. Staci ten uchyt v karoserii omotat kobercovou paskou primeranej hrubky.
  6. Mne to auto príde dost použiteľné pre trojclennu rodinu, ktorá netrpí potrebou sťahovať cez víkend polku domácnosti. Dokonca použiteľné natoľko, že si idem jedno doviesť z nemecka. Ekonomicky mi to vychádza výhodnejšie ako kúpa nového benzinoveho auta nižšej strednej triedy s ročnou úsporou takmer 1000€ na palive a servise. Samozrejme, rozumiem tomu, že elektromobilita je zatiaľ pre priemerne zarabajuceho Čecha alebo Slováka nedostupná. Nikoho nebudem presviedčať o tom aby išiel rovnakou cestou, ale mrzí ma to šírenie skreslených a nepravdivých informácií v našich médiách.
  7. Nechcem vam kazit tuto krasnu negativisticku naladu v tomto vlakne, ale niektore veci ohladom prevadzky elektromobilu treba dat na pravu mieru. - celu bateriu nikto nikdy menit nebude, pretoze sa daju menit jednotlive clanky. Legendy o nepouzitelnej baterke po skonceni zaruky vznikli skor podla elektromobilov prvej generacie (napr. prvy Leaf) kde nebolo dobre vyriesene chladenie baterie pri nabijani/vybijani (ani dnesny Leaf nema chladenie, ale degradaciou uz tak silo netrpi). Dnes maju VSETKY elektromobily na trhu nejakym sposobom porieseny. Treba si uvedomit, ze auto pracuje s baterkou o hodne inteligentnejsie ako vas mobil za 200e. - vysoka cena elektriny v buducnosti - ano cena pojde hore, ale volatilita cien uhlovodikovych paliv je radovo vyssia a do buducnosti pojde este hore - vysoka cena elektromobilu - tento argument je uplne mimo reality - Hyuidai Ioniq cca rok stary kupim v nemecku za rovnaku cenu ako najlepsie auto na svete striebornu Octafku f tedeicku. Ak by sme zostali u ceskeho sna Skodovky davam do pozotnosti tento clanok na garaz.cz https://www.garaz.cz/clanek/skoda-enyaq-jako-ojetina-kolik-bude-stat-provoz-a-servis-21006771
  8. Sranki

    Škoda SCALA

    Ja by som tento rok nebral ako bernu mincu. Situacia je hodne skreslena nedostatkom elektronickych komponentov. Skodovka uprednostnuje SUV kvoli vyssej marzi.
  9. Sranki

    Škoda SCALA

    predaje v EU za rok 2020: Scala 53tis Kamiq 75tis Radsej si over co tvrdis. Pre zaujimavost: Fabia 98tis Karoq 82tis Octavia 181tis Superb 60tis Kodiaq 70tis
  10. Tie sedacky su vhodne skor pre ludi 175cm+, takze ak mas nizsiu manzelku, za tuto paradu ta velmi nepochvali ;)
  11. Na zadnej strane operadla v hornej časti je pod poťahom a penou skryté tlačidlo. Treba to nahmatať a veľmi silno stlačiť. Odporúčam zohnať si nejakého pomocníka.
  12. Ono to stále nefunguje ani na teraz vyrobených autách? Mám taký pocit, že Dacia bude mať túto funkciu v novom Sandere skôr ako skvelá Octavka 🤣
  13. Sranki

    Škoda Fabia IV

    Takže sa vyjadrím. Keďže sa začalo s výberom vývojových dodávateľov pre nové generácie Suberbu/Passata a Kodiaka/Karoqu tvoje super tajné informácie sú na 99% čisté kecy.
  14. Sranki

    Škoda Enyaq

    Tieto prerastene prdele snad nemysli Skodovka vazne. Pride mi to ako sekerou osekany kvader. Ale po dizajne novej OIV ma to uz ani neprekvapuje. Ceresnicka na torte je ten smiesny maly stierac ? a packa na otvaranie prednych dvier ?
×
×
  • Vytvořit nový...