Červenec 25, 201213 r Ahoj, chci se zeptat jestli všechny dvoulitry měli filtr pevných částic a zda byste mi tento motor doporučili. Chci Superba kolem roku 2006 nejlépe už facelift, ale nějak nevím jaký naftový motor...Dvoulitra jsem měl v oktávce a řekl jsem si nikdy více (vstřiky, turbo a to díky bohu neměla filtr pevných částic), 2,5 nechci, 1.9 TDI 77 kW se mi zdá slabé a je jich málo a 85 kW to samé. Nejvíce by mi vyhovoval 96kW, ale ty se zas vyráběli pouze do konce roku 2005...Nejhorší je že Superba fakt chci ale jakýho????
Červenec 25, 201213 r Mozna par kousku pred faceliftem hned ze zacatku, ale bude to peklo to sehnat. Ale pokud se s tim nehodlas courat 100% casu nekde po Praze, tak si myslim, ze se neni ceho bat. A i pokud odejde, tak se da nechat do 6k zcela odebrat. Me ho ted ve 150 000 kontrolovali a naprosto bez problemu. Do Superba se davala 8mi ventilova verze, ktera neni tak nachylna k problemum se vstriky (do B6 Passatu se daval 16v). Pak je tu samozrejme problem s hnaci hridelkou olejoveho cerpadla, ale to se da taky pomerne levne resit a predejit problemum. A nakonec dvouhnotnostni setrvacnik. To je asi takova nejdebilnejsi zalezitost. Rozhodne bych z toho nevyvozoval, ze 2.0TDi je spatny motor. I ta 1.9tka ma svych problemu dost. Vyhodou 2.0TDi je rozhodne 6kv prevodovka a (nechtel bych krivdit kolegum s 1.9 - kdyztak me opravte) vzhledem k rozsirujici se ekobuzeraci i splneni normy EURO IV - tedy zelena znamka. A jak sam rikas, muzes tim koupit novejsi auto, treba uz po FL. Takze za me - ja bych se toho motoru ani s DPF nebal.
Červenec 30, 201213 r Díky za radu...Spíš než ta investice do té demontáže DPF mě děsí to že třeba pojedu do Itálie a najednou problém a nedovedu si představit to že se mi rozsvítí někde u Milana kontrolka oleje. Jasně může se mi to stát i u tý 96kw nebo čehokoliv jinýho, ale bojím se toho dvoulitru, protože už jsem to zažil u tý oktávky. No je to kus od kusu, možná že u něj skončím. Nevíte teď někdo o nějakým supíku na prodej???
Srpen 3, 201213 r Do supíku chci dát tak 160 tis. Kč...jako není to žádnej zázrak...Ale dají se sehnat. Hlavně chci manuální převodovku!
Srpen 13, 201213 r Tobě už asi nepomůžu,ale další lidi co by si chtěli koupil 2.0tdi,bych nedoporučoval.Tak kde by jsme začli: 1-první problém je v olejovém čerpadýlku,pokud nikdo neměl,tak je nejlepší co nejdřív to udělat,pak nebudeš muset jako já řešit na německé dálnici odtah,kvůli takovýhle prkotině. 2-Životnost spojky,která umírá od 80tis,je v podstatě docela malá 3-Filtr PDF-je supr věc o který si počteš ve foru,udržba,která je cca na 100Tis. tak stojí 28tis ve škodovce u některých jako je tdi chip atd tak to vyjde kolem 12-15tis. 4-pokud si budeš kupovat tento model,tak počítej,že těchto motorů už moc není,když nepočítám,že ve škodovce je maj za 137tis. Taková má zkušenost s tímto motorem,komplet jsem vyměnil motor,spojku,turbo,vstřiky,rozvody,odebrání PDF,sice si už chrochtá,ale než to člověk vyladí,tak je v to o 100Tis. více. Upraveno Srpen 13, 201213 r od Superbíček
Srpen 14, 201213 r Hele, co resis. Uz to tady bylo reseno mnohokrat. Akorat to opakujes. Zadny z problemu neni neresitelny. 1- Pravidelne vymenovat po 50tis. Pohoda. 2 - To je jedina vpodstate obpravdu blba vec, se kterou nelze nic delat. Ale vydrzi individualne. 3 - Kdyz je mrtvy, necha se za par korun vymontovat. Novy stoji 15k (viz ETKA). Pohoda 4 - Tohle je bezpredmetne. Stejne to ve skodovce nikdo nekupuje. - Sance, ze ti odejdou vstriky, turbo atd. je stejna, jako u jinych dieselu. Kdyz si koupis spatnej kousek, sere se to. Prijde mi, ze se tady akorat snazis strasit. Dokonalej motor neexistuje a u tohohle je par blbin navic. Ale nic, co by se nedalo osetrit.
Listopad 18, 201311 r pridávam aj foto..auto má najazdené cca 140t km Blbej olej, nedodržené servisní intervaly nebo prase za volantem... Jinak souhlasím s Dr.Driver, raději se vyhnout této motorizaci
Listopad 19, 201311 r My jsme tento motor měli doma v superbu r.v. 2007, kupovali jsme auto jako nové a absolutní nespokojenost. Už při prvních 4tis.km bylo auto odtaženo do servisu, kvůli filtru částic. Nakonec nic hrozného. Ale jak se tachometr přehoupl přes 70tis.km, tak to byla jedna velká hrůza a auta jsme se chtěli co nejdříve zbavit. Už si to nepamatuji přesně, ale myslím, že auto bylo odtaženo cca 5x. Na autě se pořád něco reklamovalo. Něco opravili, při něčem podle nich žádná závada nebyla. Nakonec byl vyměněn v podstatě celý motor. Naštěstí uznali chybu, i když po velkém dohadování a auto opravili na záruku, i když bylo myslím 2 nebo 3 měsíce po ní. Bylo to auto téměř za 900tis. a přitom stálo snad více v servisu než jezdilo Za mě tento motor rozhodně nedoporučuji. Upraveno Červenec 23, 201411 r od jakubfotbal
Listopad 20, 201311 r Ahoj, tak jsem právě koupil 2.0 TDi, 2006, 240 tkm. Co je tedy nejlepší udělat hned? Rozvody, olejové čerpadlo?
Listopad 20, 201311 r Určitě rozvody pokud si nejsi jist co vše se dělalo :-) + vodni pumpa ... + můžeš ještě vyměňit dva řemeny ( jeden od altiku jeden od klimy ) + kladka klimy a jeste jde tlumič vibrací vymenit ... jo kdyz si u toho hned bych nehcal vyndat altík a vymenit uhliky a skontrolovat zberne krouzky ... já jeste u toho vymenil hned volnobezku altíku pro zichr ...
Listopad 20, 201311 r Hezký. Postupně budu asi měnit vše. Jinak nějaký dobrý servis v Praze? Netrvám na autorizovanym, spíš takový ideál v poměru cena/výkon?
Listopad 20, 201311 r Nevim kamarade .... nejsem z Prahy a ani ji tma neznam :-) Jinak nejlepe vyměnit vše hned když bude předek odstrojeny.. kdo to ma pak furt odstrojovat :-)
Listopad 20, 201311 r ja jezdim k tatovimu dobrymu kamaradovi,ale abych pravdu rek nevim jaky tam maj ceny pro bezneho zakaznika, me to delaj za hubicku,ale urcite patrej k levnejsim a kvalita je top,zadny polena,diky bohu,ale musim se zeptat,zda muzu predat kontakt,jinak je to na P5
Listopad 20, 201311 r Pokud by to servismanovi nevadilo, tak bych si na něj kontakt taky vzal. Zdržuju se teď na P5 a do půl roku budu potřebovat udělat rozvody na 1.9 tdi, už mám nalítáno 214tis. km :-)
Listopad 21, 201311 r První, co bych udělal při koupi 2.0 Tdi je, že bych nechal odstranit DPF. Jsou na to spešl firmy, vykuchají to jak mechanicky, tak to ošetří i softwarově. Stojí to snad od 6+tis a tato investice se určitě vyplatí...
Listopad 21, 201311 r sup má pravdu, to chce od porofi firmy kde to už dělaj, viděl jsem to snad i za nějakejch 5 tis, protože když to dělá někdo amat. tak pak svítí kontrolka motoru, po případě chvilku nesvítí, ale po čase se zase rožne, když je to jen smazaný jinak se zeptám a kontakt kdyžtak pošlu do sz
Listopad 25, 201311 r Ještě se chci zeptat. Ta ojetá hřídel u olej. pumpy. To je nějaká známá věc? Nejsem automechanik a nemám zázemí, abych si to udělal sám. Jde mi o to, když s tím přijedu do servisu, budou vědět, co myslím, nebo potřebuji nějaké spešl vysvětlení, co vlastně chci vyměnit?
Červenec 21, 201411 r ahojte.Koupil jsem si superba 2.0 tdi, rv.2008, auto pravidelně servisováno, pán předemnou byl pečlivý, má sice najeto 298 tis, ale je tam ted udělano nové turbo, a vše kolem něj, dělal taky spojku, rozvody, a vše v autorizovaném servise, dokonce mi řekl, že když se něco podělá, at mu volámTak a ted můj dotaz - prosím poradte na co si dát pozor a co mám případně nechat udelat preventivněděkuju moc
Červenec 22, 201411 r Hele, co resis. Uz to tady bylo reseno mnohokrat. Akorat to opakujes. Zadny z problemu neni neresitelny. 1- Pravidelne vymenovat po 50tis. Pohoda. 2 - To je jedina vpodstate obpravdu blba vec, se kterou nelze nic delat. Ale vydrzi individualne. 3 - Kdyz je mrtvy, necha se za par korun vymontovat. Novy stoji 15k (viz ETKA). Pohoda 4 - Tohle je bezpredmetne. Stejne to ve skodovce nikdo nekupuje. - Sance, ze ti odejdou vstriky, turbo atd. je stejna, jako u jinych dieselu. Kdyz si koupis spatnej kousek, sere se to. Prijde mi, ze se tady akorat snazis strasit. Dokonalej motor neexistuje a u tohohle je par blbin navic. Ale nic, co by se nedalo osetrit. Supe, nemohu s Tebou souhlasit, tato citace to říká za vše, je nutné u tohoto motoru často měnit "unašeč" v olejovém čerpadlu, alespoň pokud jsem od kluků informován. Jak nemo, tak i Passport mají s tím své zkušenosti. Projeď si celé toto v lákno. Upraveno Červenec 22, 201411 r od Lanny
Červenec 22, 201411 r jojo ja už si to tady vše prošel, vše jsem si napsal a v servise jim to řeknu, psal jsem přímo aji passportovi,ale nic neodpověděl, jen jsem chtěl třeba někdo kdo má přímo tento motor, jestli mi to trochu vysvětlí protože třeba olejové čepadýlko, jak někdo psal jsem vůbec v dílech nenašel, a tak no, ja se v tom moc nevyznam, dal jsem dost peněz do kol a navigace, tak jsem nechci menit neco co nemusím, ale zase nechci at se to podělá Takže nechám udělat vodné pumpu, komplet filtry, ten unašeč, jestli budou vědět co to je:) a poptam se na to DPF
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.