Garen Vloženo 15. Duben 2010 Sdílet Vloženo 15. Duben 2010 Jedná se o Fabii 2 1.6 krátkou. S autem moc nejezdím, protože není moje. Po delší době jsem si půjčil auto od rodičů a jel na dálnici. Od minulé jízdy (to už je dýl) se mi zdálo, že se auto dost zhlučnilo. Je to znatelné jak při jízdě po dálnici a tak při akceleraci při nižších rychlostech. Auto má najeto asi 7 000 km. Navíc se mi zdá, že auto celkově míň táhne a víc žere benzin. Jízda po dálnici na 130km/h za cca 8,5 litrů. Nemáte s tímhle někdo zkušenosti? Jestli je to na reklamaci. Děkuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal9 Vloženo 15. Duben 2010 Sdílet Vloženo 15. Duben 2010 A nění to teď na letních pneu. To bude ten hlukový rozdíl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Garen Vloženo 15. Duben 2010 Autor Sdílet Vloženo 15. Duben 2010 (editace) To ne :-D Otec si toho všiml už dřív, že je to hlučnější. Ale jedná se spíš o hlučnost motoru... Editováno: 2. Červen 2010, autor: Blacky pravidla rikaji - necituj posledni prispevek! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martinsticky Vloženo 15. Duben 2010 Sdílet Vloženo 15. Duben 2010 já spíš si myslím že to budou dělat gumy a né motor , jestli máš pěkný salámy tak se ani nediv že spotřeba a hluk půjdou nahoru sám jsem to zpozoroval u své fabky a to mám hlíny 195/55 r 15 gumy Dunlop Wintersport a jak dávaj o sobě vědět já bych s tím hlavu nedělal je to si ce nepříjemný ale co se dá děůat jedině si ppřídit jiný auto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
.Honza. Vloženo 15. Duben 2010 Sdílet Vloženo 15. Duben 2010 (editace) Jízda po dálnici s třemi osobami a nějakým nákladem je také něco přes 8 litrů (najeto 8500 km) Neměnili olej v motoru? Zkuste taky v servisu přes VIN zjistit, zda se Vás netýká svolávací akce na plastový čep v kufru. Uvolněný rozvodový řetěz není žádná legrace. Ten by taky mohl způsobit hlučnější projev motoru. Editováno: 18. Duben 2010, autor: .Honza. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Napster050 Vloženo 30. Květen 2010 Sdílet Vloženo 30. Květen 2010 Ja mam s tymto motorom take skusenosti, že ked natankuješ lepši benzin tak to auto ťaha o malinko lepšie (hlavne v malych otačkach) a je tichšie. Ked tankujem tu brečku čo maju tu v okoli tak to len huči a hovno ide... Inak, všimol som si, že ten motor ma akysi divny priebeh, niekedy ked zošliapnem plyn, že chcem zrychliť, tak mi v cca 2500ot. otačky trochu klesnu a až potom začne naberať vyššie otačky, neviem či je to sposobene blbym SW, alebo ESP, alebo automatickou prevodovkou... Nestretli ste sa s niečim podobnym ?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 31. Květen 2010 Sdílet Vloženo 31. Květen 2010 Když byl Natural 98 dražší jenom o cca 50 hal., tak jsem bral asi tři nádrže a na zvuku se to projevilo. Co má být s tím čepem v kufru? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
.Honza. Vloženo 1. Červen 2010 Sdílet Vloženo 1. Červen 2010 (editace) např. http://ekonomika.ihned.cz/c1-42037400-autoservisy-tajne-kontroluji-nove-vozy-skoda-fabia-kvuli-vyrobnim-vadam A opravdu si myslíte, že kvůli plastovému čepu v kufru se obvolávají majitelé a stahují auta do servisu? Honza Editováno: 1. Červen 2010, autor: .Honza. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dzibuty Vloženo 16. Únor 2011 Sdílet Vloženo 16. Únor 2011 (editace) Zdravím.mám roomster r.v.2007 1.6 16V,najazdených 47000,olej pravidelne menený raz ročne prib.po 10000km, v zimných mesiacoch po rannom naštartovaní motor klepe ako "šijací stroj", po 3-4 min.a klesnutí otáčok sa zvuk klepania stratí, reklamoval som závadu 2X v autorizovanom servise (demontáž ol.vane,hlavy,výmena reťaze,)dokonca prišli až z Ml.Boleslavi a motor ptrezerali kamerov, no závadu nezistili.Vozidlo kúpené v NZ, servismani došli do serisu v Komárne. Poprosil by som Vás o prípadné poznatky,alebo návrhy na odstránenie tejto závady. Ďakujem. Editováno: 16. Únor 2011, autor: dzibuty Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 20. Únor 2011 Sdílet Vloženo 20. Únor 2011 Klepou ventily a jejich zdvihátka s automatickým vymezováním vůle - tzv. HYDROŠTELY. Prostě než se do nich natlačí pod správným tlakem olej, klepou. Jediné doporučení které je možné dát, je používat na zimu řidší olej - kategorie 5W-40 namísto 10W-40. Jinak vytrimat - není to smrtelná závada, jen je v tom režimu potřeba motor šetřit a nevytáčet jako pretekár. Do určité míry to dělají všecky motory s tímto typem automatického vymezování ventilové vůle - při studeném startu po delším odstavení (olej stačil stéct dolů do vany) klepají jako lokotraktor.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 22. Únor 2011 Sdílet Vloženo 22. Únor 2011 Motor při studeném startu na pár sekund opravdu jede jako umírněný diesel. Máš ještě záruku? Ekkar: 5W40 je standardně litý. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
francesco3 Vloženo 22. Únor 2011 Sdílet Vloženo 22. Únor 2011 (editace) V návodu k současným fábiím čtu v sekci startování motoru: Po nastartování studeného motoru může krátkodobě dojít k zesílení hlučnosti motoru, neboť se v hydraulickém vymezování vůle ventilů musí nejprve vytvořit tlak oleje. To je normální jev a není třeba se tím znepokojovat. Jen pro úplnost, že se to umiňuje i v dokumentaci Editováno: 22. Únor 2011, autor: francesco3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dzibuty Vloženo 23. Únor 2011 Sdílet Vloženo 23. Únor 2011 Ďakujem za odpovede. Klepanie nie je len pár sekúnd ako uvádza dokumentácia, ale stihnem si dať jednu cigaretu kým sa trošku zahreje a prestane klepať.V servise sa riešili aj zdvihátka a ventily. Závadu servismani nezistili. Motor po ránu šetrím a zbytočne nevytáčam.Olej tam dávam 5W40 a stále v servise kde som mašinku kúpil. Posledné info.,že keď ho zadrem do 100 000km tak motor vymenia zadara, a budú zisťovať čo spôsobilo to klepanie, preto len jeden servis a jeden mechanik (ináč môj bývalí VZS) S pozdravom. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wolf138 Vloženo 18. Únor 2014 Sdílet Vloženo 18. Únor 2014 Mám stejný problém, klepání způsobují zmíněné hydroštely. Ale je mi divné, že po jejich výměně (30 000km) v rámci záruky, nic neklepalo. Nyní po najetí dalších cca 3 tis. km, klepou opět. Vždy u studeného motoru. Dle sdělení z Boleslavi to normální není a je to důvod k reklamac (vyměnili i všech 16 hydroštelů). Akorát dost pochybuji, že budu každých cca 5 tis km řešit výměnu hydroštelů a s tím související rozborku a sborku vaček atd... Stejný problém u motorů Octavia 1,6 FSI. motory mají stejný základ. Samozřejmě řidší olej na zimu problém částečně řeší. K zamyšlení je, že druhý rodinný vůz VW Golf toto nedělá... divné... použitý stejný druh hydroštelů, ale asi nejsou vyrobené v Boleslavi (!!??) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 18. Únor 2014 Sdílet Vloženo 18. Únor 2014 Ani hydroštely používaný do škodivek NEJSOU vyráběný v Bolce - jako poměrně přesnou součástku = subkomplet to celej koncern řeší cestou subdodavatele, spíš se jedná o to, jestli má Vlkohrad i Bolka STEJNÝHO dodavatele = jestli jsou hydra montovaný v Bolce stejný materiálově i kvalitativně jako hydra montovaný jinde do jiný značky koncernu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rkonf Vloženo 18. Únor 2014 Sdílet Vloženo 18. Únor 2014 (editace) Mám za to, že tyto motory byly do Boleslavi dodávány jako celek přímo z Německa. Jinak mně klepou hydroštely za studena taky a dokud je to jen za studena, tak to neřeším. Editováno: 18. Únor 2014, autor: rkonf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rkonf Vloženo 28. Březen 2014 Sdílet Vloženo 28. Březen 2014 Mám stejný problém, klepání způsobují zmíněné hydroštely. Ale je mi divné, že po jejich výměně (30 000km) v rámci záruky, nic neklepalo. Nyní po najetí dalších cca 3 tis. km, klepou opět. Vždy u studeného motoru. Dle sdělení z Boleslavi to normální není a je to důvod k reklamac (vyměnili i všech 16 hydroštelů). Akorát dost pochybuji, že budu každých cca 5 tis km řešit výměnu hydroštelů a s tím související rozborku a sborku vaček atd... Stejný problém u motorů Octavia 1,6 FSI. motory mají stejný základ. Samozřejmě řidší olej na zimu problém částečně řeší. K zamyšlení je, že druhý rodinný vůz VW Golf toto nedělá... divné... použitý stejný druh hydroštelů, ale asi nejsou vyrobené v Boleslavi (!!??) Bavil jsem se o tomto problému ještě s kamarádem, který 1.6 v F2 také měl a jemu to na záruku vyřešili výměnou přestavovače vačkové hřídele. Tedy té věci, co zajišťuje proměnlivé časování sacích ventilů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
notkiller Vloženo 8. Duben 2015 Sdílet Vloženo 8. Duben 2015 (editace) Ja mam s tymto motorom take skusenosti, že ked natankuješ lepši benzin tak to auto ťaha o malinko lepšie (hlavne v malych otačkach) a je tichšie. Ked tankujem tu brečku čo maju tu v okoli tak to len huči a hovno ide... Inak, všimol som si, že ten motor ma akysi divny priebeh, niekedy ked zošliapnem plyn, že chcem zrychliť, tak mi v cca 2500ot. otačky trochu klesnu a až potom začne naberať vyššie otačky, neviem či je to sposobene blbym SW, alebo ESP, alebo automatickou prevodovkou... Nestretli ste sa s niečim podobnym ?? ten pokles otáček nastane když se ti vypne hydroměnič a skočí to na obyč spojku kdyz si das treba sport tak to nastane driv Editováno: 8. Duben 2015, autor: notkiller Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.