Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

Co jsem zjistil z full fotky,tak  motor bude litr,protože vzadu jsou bubny.Jinak světla s LED diodama,přední a zadní pípák,Front Assist,17 kola,bezklíč.

Editováno: , autor: Dix1
Vloženo

Určitě vydařenější než FII.Mně zas zarazilo že to má zrcátko v rohu s tím plastem,onehdá to u dáčky silně nějakej kritik odsoudil že je to out,ale mně se to právě líbí víc než přilepený patvary na dveřich.O cenách se zřejmě bavit nelze,podle mně to bude předražené a příplatek bude i za volant jak bývá běžné.Toť můj názor.

Vloženo

no, jako určitě hezčí než F2, ale určitě né hezčí než byla na tu dobu F1.

 

hlavní bude cena a té se bojím, né ani tak že by byla vysoká, ale že bude dost podobná Rapidu...

 

Jinak, nevím, ale já vidím Polo...

Vloženo

Nevypadá to zle, i když Polo je imho takové vyváženější, ačkoli ta boční linka na F3 dělá celkem divy.

No uvidíme jaká bude cena a jak bude vypadat třeba Monte Carlo

Vloženo

je fakt, že Rapid Liftback je z těch nových škodovek asi nejhezčí, pak i Citigo je fajn :)

 

Nová fabka není špatná, ale prostě mě to přijde dost stejný jak Polo, v tomhle asi byla lepší F2, která byla aspon originální :)

Vloženo

Z fotek v provnání s polem úplně do očí bije rozdíl ve sklon předního skla. Mě proporce F III připadají skoro stejné jako u F II (takové trochu no... ... boudovité) jen na to designér tak nějak navěsil víc hran, které sice dělají lepší výsledný dojem, ale zase úplný zázrak to tedy není. Polo se mi líbí více, F I byla na svou dobu taky jednoznačně hezčí. F III možná jen není fotogenická, v reálu myslím že bude vypadat jistě o dost líp. Dixi, nevíš kdy uvidím nějaké foto interiéru? Ten mě zajímá nejvíce - snad tam nebude zas to loketka, která prakticky vylučuje používání ruční brzdy :kol-44: .

Vloženo

Možný to je, ale už si nějak nedovedu představit, že by Kabaň dokázal překvapit něčím novým (a hezkým).

 

Překvapení novým už tady bylo. Dopadlo to korejským faceliftem OII, který se víc jak polovině lidí líbil míň jak původní verze. Ještě předtím přišla Fabia II a Roomster. Opět dva příklady svěžího a neotřelého designu.

 

 

Pro pořádek, Kabaň řekl:

 

 

...(na prosbu, aby načrtnul linie Fabie) Když před sebou vidím tužku a papír, tak mě to hodně dráždí, ale naskicovat Fabii vám tady nemůžu. Nicméně vězte, že pokud jde o zadní partii, bude nečekaně jiná.

Vloženo

Překvapení novým už tady bylo. Dopadlo to korejským faceliftem OII, který se víc jak polovině lidí líbil míň jak původní verze. Ještě předtím přišla Fabia II a Roomster. Opět dva příklady svěžího a neotřelého designu.

 

1) Ani jedno z toho neměl na svědomí Kabaň.

2) Tehdy se aspoň od sebe daly jednotlivý modely rozpoznat (pominu-li shodnou příď FII a R). Ale dneska je to všecko na jedno brdo. (A tu hrůzu v podobě Vision C raději ani nevzpomínat.)

Vloženo

Ono taky bude třeba počkat na reálné foto, tyhle retuše vždy vypadají pěkně, velká kola apod. Sociální verze na malých kolech budou zase ošklivé, bude třeba si připlatit aby to trochu vypadalo, což ale není žádná novinka, vždy to tak bylo. Reálně ale budou podle mě kola proporčně menší než na obrázku, utopená a s velkou mezerou - viz Rapid.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...