Květen 6, 201510 r hkubes, mám najeto 2500 km a dělá mi to pořád stejně, možná o trochu míň, protože jsem si zvykl víc na spojku... ale u mého forda1 combi po faceliftu to nedělá...tam vše chodí jak má...nikdy jsem neměl škodovku, ale projížděl jsem bratrovu 1.2 http 47 kw a tam vše bylo OK....je zajímavé, pokud zkouším přidávat ubírat plyn na jakýkoliv rychlostní stupeň, tak nikde nic nebouchne...ale pokud pouštím rychleji spojku tak jo...a když je auto v záběru do kopce, tak to dělá i při pomalém puštění spojky. Až budu mít 5000, tak s tím zajedu do servisu, ať mi vystavějí papír, že je vše OK...
Květen 6, 201510 r Sakra chlapi...doteď jsem nic takového nepozoroval a samozřejmě po přečtení článku taky sem tam slyším při puštění spojky takové kovové klepnutí od převodovky. Asi by to chtělo založit nové téma s tímto problémem. Upraveno Květen 6, 201510 r od los pakos
Květen 6, 201510 r Ten skok bych neviděl nějak tragicky. F3 je slušné auto, hlavně podvozkově Musím jen souhlasit. Jel jsem v pondělí Prahu tam a včera z5. S verzí 81. Po tom schodišti se podvozek i v rychlostech kolem 140ti tachometr choval v rámci třídy slušně a rozhodně ne nervózně nebo nepřístojně(i v porovnání s mým vozem). Stejně tak i akcelerační schopnosti motoru jak při akceleraci z uzavírkových rychlostí, tak okolo 140ti při vzdalování se některým dokazovačů mindráků. Podotýkám ve dvou lidech a pár věcech(asi 190kg) a můžu porovnat s 63EA111 z Roomsteru. Jela se mnou známá, která bere auto bez předsudků z lásky ke značce, má ho na rozdíl od spousty zde jen jako "věc" na převážení lidí a věcí a byla, na to že ji Fabka do té doby absolutně NIC neříkala, dost mile překvapená a dovedla by si to auto přestavit doma. A neřešila nepodstatné záležitosti pro běžného spotřebitele jako měkká palubka, plasty ve dveřích a spoustu věcí co by se mohlo "nelíbit". Naopak ocenila koženkovou loketku, látkový modul na dveřní výplni, celkové zpracování vnitřku vozu na udržování po útoku dětského komanda a spousty drobotin co dělají celkový dojem dalece pozitivnější.
Květen 9, 201510 r Chci se zeptat na loketní opěrku mezi řidičem a spolujezdcem - Je výškově nastavitelná? Mě už na předváděcí jízdě vytáčela její výška, kdy jsem musel ohýbat zápěstí do pravýho úhlu, abych mohl vůbec zařadit. Nakonec jsem celou cestu řídil s opěrkou směrem nahoru.
Květen 9, 201510 r Výškově stavitelná není a ani jsem u škodovky žádnou neviděl. Můžeš nastavit pouze sklon
Květen 9, 201510 r Veď ak si sklon nastavis do menšieho ako 90% uhlu, tak radiť sa dá, nie? Aspoň tak som to mal stále na octavii nastavene
Květen 9, 201510 r Chci se zeptat na loketní opěrku mezi řidičem a spolujezdcem - Je výškově nastavitelná? Mě už na předváděcí jízdě vytáčela její výška, kdy jsem musel ohýbat zápěstí do pravýho úhlu, abych mohl vůbec zařadit. Nakonec jsem celou cestu řídil s opěrkou směrem nahoru. Na druhou stranu na dálnici je dobrá, na aktivnější jízdu se dá nahoru. A pokud se skloní co to jde, tak se s ní dá i dobře řadit. Když jsem měl půjčenou FIIIC, tak jsem opěrku měl nastavenou celou zápůjčku takto a neměl jsem problém.
Květen 23, 201510 r Nemá niekto zákulisné info (alebo vešteckú guľu) - bude mať Fabia III v MR2017 adaptívny tempomat? Či mám čakať, alebo objednať už teraz....
Květen 24, 201510 r zdar alice ides vymenit rooma za FIII? Luky, Roomster by som si možno aj nechal. Uvidíme podľa situácie. Bol by pre syna, ktorý už má tri mesiace vodičský. FC by mala vyzerať takto: http://cc-cloud.skoda-auto.com/CarCard/68233088 Skúšal som si vyskladať aj Rapid SB, ale tá cena je už nenormálna - 19 853€.... http://cc-cloud.skoda-auto.com/CarCard/68233764 Upraveno Květen 24, 201510 r od Alice18
Květen 24, 201510 r hmm no tak za ten space je fakt premrstena cena ... a to este by som do tej vybavy pridal ..
Květen 24, 201510 r Okrem dostupnosti Amundsenu a lacnejšieho "športového" volantu (104 miesto 121€) som nepostrehol žiadne zmeny, Nejaká cenová optimalizácia na miestach kde to nie je vidieť tiež určite pribudne, ale drobné "optimalizácie" sa zavádzajú za pochodu, teda nie sú závislé na novom MR. U FIII nie je dôvod na väčšie zmeny, od začiatku už musela spĺňať normu EURO6 a dostala nový infotainment. U ostatných modelov je zmien viac z dôvodu prechodu na EURO6 a nový infotainment, kde konečne zmiznú archaické CD mechaniky a štandardne pribudne kombinácia SD+USB.
Květen 24, 201510 r Chlapi, jaký je rozdíl mezi modelovým rokem 2015 a 2016? Díky Volant už bude vždycky mít tlačítka na hlasové ovládání a ovládání telefonu, i když nebudou tyto funkce v autě - jednoduše tě nutí k tomu, abys je funkce objednal. Můžeš tedy připlatit jen 3500 za Swing s HF, ale Swing neumí hlasové ovládání, tedy tě nutí do Bolera nebo do Amundsenu. Dále bude mít FIII jako všechny ostatní škodovky bílé podsvětlení - a teď ale zatím nevím, jestli jenom volantu (to vypadá jako blbost), nebo i všech ostatních tlačítek v interiéru (pravděpodobnější).
Květen 26, 201510 r Je tam možnost od MR 2016 i stříbrných hagusu na verzi Style a MC za příplatek...
Květen 26, 201510 r Volant už bude vždycky mít tlačítka na hlasové ovládání a ovládání telefonu, i když nebudou tyto funkce v autě - jednoduše tě nutí k tomu, abys je funkce objednal. Můžeš tedy připlatit jen 3500 za Swing s HF, ale Swing neumí hlasové ovládání, tedy tě nutí do Bolera nebo do Amundsenu. No hlavně je to o jednom typu volantu bez více variant s ovládáním nebo bez ovládání telefonu a hlasového ovládání.
Květen 26, 201510 r Takže, když budu už mít modelový rok 2016, tak to znamená, že budu mít multifunkční volant bez příplatků?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.