Přejít na obsah

Fabia III


schimmer

Doporučené příspěvky

Kdyz jsem vybiral auto tak jsem se koukal i na F3 a co se tyka exterieru tak ten je dle me hodne povedeny a libi se mi. Interier ujde ovsem co me zarazi a nelibi se mi je ten prostor pro ovladani klimosky. Nevim jestli je to zamer nebo nahoda ale vypada to jak ve Favoritu pripadne ve stare skodovce. To mi tam proste neskutecne vadi.

Editováno: , autor: flacek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pitrsman: Pokud vybíráš mezi Rapidem a FIIIC a jde ti o velikost kufru, tak bych porovnával spíš s Rapidem liftback. Litrově vede Liftback, variabilitou je podle mě lepší FIIIC - neomezuje nízké víko kufru. Spaceback má kufr výrazně menší. Rozhodoval  bych se podle toho, jak často máš v plánu vozit lidi vzadu, tam je podle mě jediná výrazná výhoda Rapidu - má cca 5cm na šířku navíc na zadních sedadlech a mezi podběhy  v kufru a cca +10cm prostoru na kolena vzadu navíc. Prostor na předních sedadlech je +- stejný. Podvozkově je dle mého názoru lepší Fabia.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak já mám dvě děti, takže sedačky tam jsou furt, děti mají 5 a 3 roky. Obsah nákupu na měsíc je čím dál tím větší a kufr menší. :)  No a když pojedu někde o víkendu na výlet tak aby se tam něco vlezlo a ne tři igelitky vedle sebe jako tomu je teď. :)

 

Jde o to že rapid SB 1.2 77KW Elegance stojí 400tis a to za to fakt nedám. :) Takže asi musím vzít F3 1.2 81KW Style combi. :)

Editováno: , autor: Pitrsman
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vyk72:

Dostala ma 50% zľava z CC a to, že u krátkej nejdu dať inak čierne beam disky, do úvahy pripadali: modrá race, zelená rally a žltá sprint..... Chcem nenápadné autíčko  :kol-135:   :kol-98: a táto farebná kombinácia bola láskou na prvý pohľad, modrá race sa mi zdala tmavá, keď som to videl naživo tak čierna strecha splývala zo zvyškom auta, žltá príliš svetlá, zelená tak akurát, zaujímavé, že konkrétne táto kombinácia nie je ani v katalógu fabie

Editováno: , autor: lubikSK
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak já mám dvě děti, takže sedačky tam jsou furt, děti mají 5 a 3 roky. Obsah nákupu na měsíc je čím dál tím větší a kufr menší. :)  No a když pojedu někde o víkendu na výlet tak aby se tam něco vlezlo a ne tři igelitky vedle sebe jako tomu je teď. :)

 

Jde o to že rapid SB 1.2 77KW Elegance stojí 400tis a to za to fakt nedám. :) Takže asi musím vzít F3 1.2 81KW Style combi. :)

Tak tohle jsem řešil poprvé při věku ratolestí 3,5 roku a 6 měsíců - vyřešil to forman, ojetej samozřejmě - na nový nezbejvalo. Podruhý jsem musel tu samou situaci řešit, když bylo děckám o 6 let víc - s naprostou spokojeností to druhý řešení používám doteď (viď podpis). Z tohoto pohledu - KRÁTKÁ fabka nikdy nebyla, není a nebude RODINNÝM autem, právě proto, že SE DO NÍ RODINA NEVEJDE - rodinný auto musí pohodlně odvézt rodinu nejen nahatou, ale určitě vybavenou aspoň na víkend... 

 

S fábií - kombíkem se už dá počítat jako s kompromisem, jak ale počet členů rodiny překročí číslovku 4 nebo je už čtvrtým členem rodiny prostorově výraznější čtvernožec (takže ne přerostlá myš jménem čivava :kol-46:  :kol-46:  :kol-46:  :kol-46: ), musí se nesilomrdně sáhnout o třídu vejš...

Editováno: , autor: Ekkar_z_Bastlírny
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na druhou stranu detaily jako nezakryté kolejnice sedadel + nastavování opěradla páčkou hrají jasně proti Rapidu.

Plakání na téma kolejnice nebo nastavování sedadla jsem slyšel zatím jen, bohužel, tady a nebo ve vybírání jednotlivých chyb vozu v rádoby znaleckých článků v bulvárních motoristických plátcích. A to že má holé kolejnice i BMW(prosím vás nechtějte abych to tady na drbně někde hledal-tady ta fotka taky byla) už nikdo neřeší a to je v autě v řádech statisíců dražšího než Rapid je a to je bude mít Rapid stejně zakryté. Na salonu jsem to poplakání za cca 1,5 roku neslyšel ani jedenkrát a ač nerad( :kol-28: ) musím použít zhruba slova z recenze vorla- jako celek je Rapid dobrá volba. Naopak bych kopal ty inženýry co sedáky zakrytují a nepřemýšlí jak to má člověk potom udržovat neokopané a nebo v té mezeře asi 1 cm povysávat kobereček, který je věčně ozdoben zrníčky brajglu co se natahá do auta.

Editováno: , autor: KubinoPv
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mě překvapuje, jak slovo rodinné auto ve spojitosti s fabii působí na většinu jako červený prapor, ad 5 míst, zajímalo by mě, jaké auto pohodlně usadí 5 lidí, třeba passat variant b7 je o nevím, dvě ? řady víš a rozhodně bych v tom autě v zadu ve třech nevydržel cestu delší než pár kilometrů :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Plakání na téma kolejnice nebo nastavování sedadla jsem slyšel zatím jen, bohužel, tady a nebo ve vybírání jednotlivých chyb vozu v rádoby znaleckých článků v bulvárních motoristických plátcích. A to že má holé kolejnice i BMW(prosím vás nechtějte abych to tady na drbně někde hledal-tady ta fotka taky byla) už nikdo neřeší a to je v autě v řádech statisíců dražšího než Rapid je a to je bude mít Rapid stejně zakryté. Na salonu jsem to poplakání za cca 1,5 roku neslyšel ani jedenkrát a ač nerad( :kol-28: ) musím použít zhruba slova z recenze vorla- jako celek je Rapid dobrá volba. Naopak bych kopal ty inženýry co sedáky zakrytují a nepřemýšlí jak to má člověk potom udržovat neokopané a nebo v té mezeře asi 1 cm povysávat kobereček, který je věčně ozdoben zrníčky brajglu co se natahá do auta.

 

Promiň, ale ta lochna pod sedačkou by mě štvala při každém nastupování. Když už se za ty sedačky v Rapidu připlácí, mohlo to aspoň nějak vypadat. To samé nastavování sklonu opěradla stylem "kancelářská židle" by mi taky pilo krev. Jsem rád, že se Škoda u FIII vrátila k nastavování sklonu kolečkem.

 

BTW vzpomněl jsem si na tvoje fotky, jak je FIII uvnitř zespodu u řidiče i spolujezdce nezakrytovaná zespodu přístrojovka a prolezl dnes naše dvě FII a výsledek následující: FII 2009 zakrytovaná u řidiče i spolujezdce, FII FL 2011 zakrytovaná jen u spolujezdce a tedy FIII nezakrytovaná vůbec. A víš ty co? Jak často pod tu přístrojovku koukám? Přesně tohle je věc, která mi nevadí, protože tam nekoukám jak je rok dlouhý. Ale na sedačku koukám při každém otevření dveří. Proto je lepší ušetřit na neviditelných nedůležitých věcech a zaměřit se na odhlučnění podvozku (kde FIII exceluje) a třeba na zvuk zavírání dveří (kde je FIII jednoznačně lepší než obě FII).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja neviem co komu vadi na oznaceni rodinne auto ... F1 C som mal ako rodinne auto 2 dospeli a male dieta ... v pohode ...

ad kubino: nenapisem lebo podporujes v ludoch aby suhlasili so znizovanim kvality a setreni na skodovkach ... ako predajca super , ale pre mna ako zakaznika ee

Editováno: , autor: LUKY-007
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to mp390-Pokud jsi můj příspěvek řádně četl, tak kryty má Rapid dostat(jsem zvědav jest-li to BMW taky). Byla k tomu produktová informace

 

Se snižováním kvality a nízkou kvalitou důrazně nesouhlasím. Jen reaguji na reakce vaše, v podstatě nereagováním na ony věci klienty na salonu. a věř, že raději oželím a uživatelé(beru velkokilometroví)  taky kdejaký plast bez významu a raději "investici" do jeho nákladu přesunou do udržení kvality a výdrže nejen spodku vozu, ale taky vysoký podíl vysokopevnostních ocelí na karoserii , metalurgicky zpracovaných materiálů než auta plná kudrlinek ála nahoře huj a dole fuj.

Editováno: , autor: KubinoPv
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak... zítra ráno vracím Fabku.... zatím najeto celkem 192 km... :) takže mi to vyšlo akorát... ;) spotřeba 6,3 l ... dnes po cestě z chalupy, dle PP, 5,3 litru... což je samozřejmě super... s mým autem jezdím tak o litr víc... ;) na závěr teda musím říct, že Fabka mě  překvapila a jako druhé auto do rodiny asi ano ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na druhou stranu detaily jako nezakryté kolejnice sedadel + nastavování opěradla páčkou hrají jasně proti Rapidu.

 

hrajou ale nikoho netrápí, Rapidu bylo vyčítáno - tvrdá palubka, opěrka nohy, dojezdy atd atd a najednou když to má i Fabia, je to cajk...

 

Jediné, co opravdu hraje významné + pro Fabii je podvozek a cena...

Editováno: , autor: Rypicong
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to vorlajz- recenze hezká a potvrzující to co jsem i na jiném vlákně o Fabii psal taky díky tomu, že s nimi "jezdím" od listopadu. Auto je celkovým dojmem vyvážené, něco je "dost dobrý", něco špatný, něco cajk. Recenze :kol-47:

 

to Losky83- co tam vyrobíte a do auta strčíte, tak to koupíme. :kol-32::kol-28:  Ovšem trošku scestné, že by se měl cpát do masového auta cíleného do specifické sorty lidí motor 100 kW a víc. Kolik klientů si našla Fabia II RS? Kolik lidí kupuje Rapida TSi ?? Ano, možná díky DSG, ale kdo už na to prachy má, tak ten nějaký groš navíc neřeší.

Na pořádnější povození už jít raději do OIII a TSI 103(měl jsi ho jako MALLku) a tam má větší motor opodstatnění. I když jsme nad aplikací zrovinka TSI 1,4 na salonu jaksi přemýšlěli. On by se tam možná vešel i s manuálem, jenže našlo by se tolik lidí aby to mělo význam vůbec vyrábět? Ano, je Polo s tímto motorem, ale to má jinou klientelu a taky je to jaksi zaryté jako GTI tradičně a taky na jiných trzích. V Anglii se RSky prodávaly ve větší míře a asi by se i "zaplatily". Třeba se názor Vlkohradu změní.

 

Tím TSI u Rapida jsi myslel 1.4 že ? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hrajou ale nikoho netrápí, Rapidu bylo vyčítáno - tvrdá palubka, opěrka nohy, dojezdy atd atd a najednou když to má i Fabia, je to cajk...

 

Jediné, co opravdu hraje významné + pro Fabii je podvozek a cena...

 

Zrovna mne tyhle dvě věci trápí víc, než dojezdy a palubka...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...