Přejít na obsah

Prasklý vlnovec - zkušenosti (1.8T)


Dandy278090

Doporučené příspěvky

Zdarec oktaváci, praskl mi vlnovec na oktávce 1.8T 2003 AUM (140tis. km). V jednom servise mi řekli, že se s tím nedá nic udělat a musím vyměnit celý díl i s katem (cena origo cca 13 tis.). Ve druhém servise, který se specializuje na výfuky mi řekli, že mi vymění jen ten vlnovec (oprava cca 2 tis.). Máte někdo zkušenosti s takto opraveným předním dílem výfuku? Díky za vaše názory.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Tyll vyrába lepšiu náhradu výfukov, ten vlnovec, čo je hore je chorobou škodoviek od vybrácií často praská. Tyll tento vlnovec premiestnil na spodok, čím znížil riziko jeho prasknutia, ja mám tento spôsob. Opravný diel 00077X

3c.png

Editováno: , autor: bobocop
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...
  • o 1 rok později...
  • o 2 týdny později...
  • o 3 týdny později...

tak to drzim palce, pac me jakmile zacne takhle prdet, tak to automaticky do mesice umre. tim jak je to hned za turbinou a mas tam velky zmeny teplot prus sem tam na to jde voda (pokud nemas velky krat pod motorem) tak to odchazi velmi rychle. Nicmene vlnovec samotnej je za par penez a sikovnej mechanik to kolem tisicovky udela, takze takovej darek pro auto k Vanocum ;-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...