Přejít na obsah

Nestartuje


bajdik1...

Doporučené příspěvky

nekupuj to čidlo a kup si místo toho kabel KKL, a můžeš diagnostikovat sám, stojí to už dneska pár korun.Nebo si kup obojí. Ale i když např. čidlo vyměníš , tak porucha obecně může být taky v konektoru,kabelech a to již bez diagnostiky tak jednoduše nezjistíš, napíchneš VAG najedeš do patřičné skupiny a tam ty data přesně vidíš, i včetně lambdy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak na diagnostice mu to nenašlo žádnou chybu, podle všeho čidlo teploty motoru(chladící kapaliny, teď nevim) ukazuje přesně kolik tam je, a byl tam údaj lambdy která krásně reagovala když jsem přidával jinak v základu byla na svých nulach. Kámoše ještě napadlo, že by jsme mohli udělat základní nastavení klapky na vzduch ale ze musí být vycistena. Vím že jsem ji měl úplně jak novou nikde žádná špína a diagnostika nám hodila údaj 4,2 a ze to základní nastavení neudělá pokud to nebude 0,0 teď vůbec nevím co s tím zahrabal jsem se do toho tolik, že to snad radši hodím do servisu. Nic mě nenapadá. Jediný co je ještě jinak je, že chrastí rozvodový řetěz. Je možný, že by to mohlo byt hnuty a díky tomu by to takhle špatně fungovalo? Dekuju za vaše odpovědi :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Už se povedlo i základní nastavení klapky, její hodnoty, asi otevření a zavření byli 10% a 88%. Nevím kolik mají být ale žádná změna. Sehnal jsem si jinou, vyčistil ji vyměnil a nastavil, ta už má hodnoty 12% a 90% každopádně je to velká změna k lepšímu. Auto se chová lépe zabírá plynuleji ale někdy sem tam nějaký škub je. Uvidíme jak bude startovat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taaaak startuje super, jede taky dobře ale stane se ze z ničeho nic když mám zařazenou 4ku tak to ubírá až se to úplně dusi, stalo se to jednou takže ještě něco v systému zlobí. Čidlo jsem neměnil ale když mi diagnostika ukazovala správný teploty tak jsem to tolik neřešil. Za studena cca 25°C a zahratej 88°C. Ale jestli je to položka za 200,- tak to neřeším a radši vyměním. Dekuju za radu :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přesně tohle je naprosto náhodný, dneska jsem koupil nějaký adetiva tak uvidím jak moc to pomůže, teprve nedávno jsem si vzpomněl ze ten co nám to prodával tak říkal ze auto skoro půl roku stálo, tak jestli se nezkondenzovala voda v nádrži? :( fakt nevím, zkouším všechno a to čidlo koupím taky :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Auto se začalo chovat stejně jako předtím, za studena startuje na pátý pokus, cuka. Vyměnil jsem to čidlo, žádná změna. Zdá se mi to i línější ale spotřeba klesla na 8l/100- Stejné trasy. Auto jsme odvezli do servisu, chlap co fakt rozumí skodovkam. Na nic nepřišli podle řídici jednotky je vše okey podle nich taky. Ale auto se chová tak jak chce. Přemýšlím, že ho prodám s touhle chybou (samozřejmě řeknu vše co bylo měněné a co zlobí) nemam na to nervy už :-/ :-/

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, diagnostika je úplně čistá? Jasou tam nějaký závady?

 

Pokud to ubere a pak chcípne,spíš to ukazuje podle mne na palivový systém. Čerpadlo, filtr paliva vstřiky,klapku jsi proměřoval a zkoušel ta je asi v poho.

 

Nebo regulátor tlaku paliva. Sežeň někoho v okolí kdo má taky 1,4MPI a prohodtě ty drahý komponenty a uvidíte. Palivák drahý není bosch nebo origo, pozor na tlak jsou 3/4bar systémy.

 

Regulátor prohoďte a vstřiky bych taky zkusil. Nebo zkuste prohodit jen ŘJ motoru.

 

Všechno jen můj názor :kol-32:

Editováno: , autor: Combi2002
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dobře dekuju za rady, zítra teda kouknu na palivové čerpadlo protože jsem filtr měnil a má 3 bary co má mít. Lambda před katem asi prej ne ta se nastartuje až když je motor zahratej. Někoho s 1,4mpi sice znám ale on má verzi 50kw myslím ze tam nebude všechno stejný. Kdyby jste věděli o někom kdo fabiim rozumí ví co má hledat a co kde měřit a neřekne si 10000,-za opravu ze všechno povymenuje tak mi prosím napište. Okolí Prahy Mělníka. Diky za Váš čas chlapi :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

dobrý den,já jsem na mojí fabii 1.4mpi 44kw AZE měnil skříň s termostatem a čidlem (komplet stál cca 700kč,měl by být český)....druhý den ráno jsem měl problém nastartovat studený motor,...motor nastartoval a hned chcípnul,na druhý pokus opět nastartoval a po chvíli chcípnul,na po třetí po přidání plynu již jakžtakž běžel.....hned jsem věděl ,že problém bude v tom novém čidle.Druhý den ráno jsem opět nenastartoval napoprvé a tak nové čidlo šlo ven a dal jsem tam to původní a zkusil nastartovat...nastartovalo v pohodě.Když jsem porovnával ta čidla tak jsou na nich tyto popisky:na tom novém,co jsem koupil:logo vw audi EH2 140max 34-03 06A 919 501 a na tom původním je:logo vw audi EH2 140ˇ max 06A 919 501A W2K5 43-11.....takže se nepatrně popisky liší....je možné,že to nové čidlo je poškozené,nebo není to pravé pro mou fábku?...pokud jste někdo měnil čidlo na fabii (44kw,AZE),tak jaké jste dával čidlo teploty? děkuji za info

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

čidlo na termostatu mi odešlo hnedle taky, ale spíš bylo vadný už z výroby. Vyměněn celý termostat.

Termostat se mi dokonce zvlnil (pokroutil a prokapával) už jsem ho reklamoval po druhé. Tak uvidím.

Kouknu do etky a napíšu ti sem číslo dílu pro motor AZE

43-11 je týden a rok výroby 06A 919 501A číslo dílu - je správný.

Editováno: , autor: Combi2002
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kontrola snímače teploty chladicí kapaliny -G62-

Potřebné speciální nářadí, kontrolní a měřicí přístroje a pomocné prostředky

Diagnostický přístroj -V.A.G 1552-

Diagnostické vedení -V.A.G 1551/3- nebo -V.A.G 1551/3A- nebo -V.A.G 1551/3B

Ruční multimetr (např. -V.A.G 1526 A-) t Pomocná měřicí souprava (např. -V.A.G 1594 A-)

Zkušební box -V.A.G 1598/31

 

Průběh kontroly –  Připojit diagnostický přístroj - V.A.G 1552-. Nechat běžet motor a zvolit „adresu 01“ pro řídicí jednotku motoru → kapitola. –  Zadat funkci 08 „Načtení bloku naměřených hodnot“ a zvolit zobrazovanou skupinu 004.

Zobrazení na displeji: –  Odečíst teplotu chladicí kapaliny v zobrazovaném poli 3.    Požadovaná hodnota: teplota musí rovnoměrně stoupat.

  Upozornění:

Zvýší-li se skokem údaj na displeji diagnostického přístroje o 2…5 °C, je to způsobeno řídicí jednotkou a ne závadou na snímači.

Vyskytnou-li se v určitém teplotním rozsahu nedostatky chodu motoru a nestoupá-li teplota bez přerušení, je signál teploty částečně přerušován a snímač je třeba vyměnit.

 

Není-li v zobrazovaném poli 3 zobrazována věrohodná hodnota: –  Zvolit funkci 06 „Ukončení výstupu“ a potvrdit Q. –  Vypnout zapalování.   Nacteni bloku namerenych hodnot 4 -> 780/min 13,8 V 55,0 °C 28,5 °C –  Odpojit svorkovnici -1- na snímači teploty chladicí kapaliny -G62-

 

Připojit multimetr a změřit odpor na obou konektorech snímače teploty chladicí kapaliny -G62-.

Požadovaná hodnota viz diagram: Požadovaná hodnota v poli -A- platí pro teplotu 0…50 °C, v poli -B- platí pro teplotu 50…100 °C.

 

Příklady odečítání:

Pro teplotu 30 °C je požadovaná hodnota 1500…2000 Ω

Pro teplotu 80 °C je požadovaná hodnota 275…375 Ω

Není-li požadované hodnoty dosaženo: –  Vyměnit snímač teploty chladicí kapaliny -G62-. Je li požadované hodnoty dosaženo: –  Připojit zkušební box -V.A.G 1598/31- na kabelový svazek k řídicí jednotce motoru → kapitola. –  Zkontrolovat následující vedení na přerušení a na zkrat na kostru, případně na plus:   Dvoupólová svorkovnice na kabelovém svazku, konektor Zkušební box -V.A.G 1598/31-, zdířka   1 104   2 83

 

–  Zkontrolovat také vedení mezi sebou na zkrat. –  V případě potřeby odstranit přerušení vedení, případně zkrat. Není-li zjištěna žádná závada: –  Vyměnit řídicí jednotku motoru → kapitola.

Editováno: , autor: Combi2002
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

Zdravim,

 veľmi časťo sa mi stáva, že mi Fabia nechce naštarotvať resp. naštartuje ale až po dlhej dobe. Štartér točí, točí, točí, točí... a nič. Väčšinou potom chytí až na cca 15 otočenie kľúčikom. Dokonca sa niekedy stane ( nie vždy ), že žačne "pípať" kontrolka oleja ( olej menený ). Stáva sa to náhodne ( teplý motor, studený motor ). Niekedy chytí pekne na prvý raz, ale niekedy až tak dlho , že sa mi to vybilo aj baterku.

 Filtre vymené, aj sviečky,na VAGu nič.

 

 Ďakujem pekne za prípadné rady.

Roman

zdravim vidím že mame asi rovnaký problém a chcel by som vedieť či ste si stou chybou nejako poradili :/ 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...