Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

hlavně nelez do PD, proboha !!!

jirkaK no nakonec jsem koupil 2.0Tdi 5/2009 OIIFL 103Kw a to je tuším PDčko, ale od 07-10 tyhle motory docela chválili, srali se do 07 ne? Byla za slušnej peníz přímo od Dealera škoda v DE. 

od r. 09, kdy jsem koupil VW, jsem přestal motory v Octavii sledovat. Největší problém ale byl u PD, ročníky 2005 - 6. Pokud je tohle ještě PD, předpokládám, že 2009 už ty potíže má vychytaný.  

Bobr700R: Myslim, ze uz mas CR. Od 2008 vyse se snad nic jineho nedavalo.

jirkaK: no, ja mel v Passatu r.v. 07 BKP a taky to byl pruser (vstriky, olejove cerpadlo a turbo, vsechno se "stihlo" do 90.000km)

Upraveno od skodaforum20

já měl ten první Passat CC, a to byl X.08, takže samozřejmě už CR. A taky si myslím, že v koncernu VW se v r. 09 ty sračky PD už nedělaly.    

  • 2 týdny později...

Napiš verzi motoru, pak to bude jasné.

Napiš verzi motoru, pak to bude jasné.

BMM

takže je to motor PD ;)

Ahoj Pánové. Pomalu zvažuji koupi Octavie 2 a nebo superba 2. Mam jen jedny z podmínek a to:

Vyšší výbava, benzinovy motor, automaticka převodovka, kombika NE.

Našel jsem si tyto dva superby (oktou zatěžovat nebudu), a chci se zeptat, zda je někdo neznáte a mohli by jste mi dát nějaké další informace.

Něco málo jsem si přečetl ohledně motorů 3,6 nebo 1,8 a tak si nejsem uplně jistý výběrem.

Jde mi hlavně o to, že 1,8 je poměrně dražší a chudší ve výbavě, oproti plně vybavenemu 3,6 4x4. A to je to, co mně štve nejvíc, spíše bych asi chtěl 1,8TSi ale zase si říkam jestli mi za to stojí.

 

Jeden Sup.:

http://www.sauto.cz/osobni/detail/skoda/superb/13744837?goFrom=list

 

Druhej Sup:

http://auto.bazos.cz/inzerat/26891986/SKODA-SUPERB-36i-4x4-DSG-MAXVYBAVA.php

 

 

Prosím porovnejte popřípadě pokud ty auta znáte, řekněte mi o nich něco.

Popřípadě uvitam i rady, na co si dat pozor při koupi a na co se zaměřit. 

 

Moc Díky za rady

Vladimíre,nejsi tady první den,a tak se seknout v umístnění vlákna. :kol-28:  Přesunuto.

koukal bych po výbavě a hlavně stavu vozidla, serviska atd...... ted si říkám že jsem kokt a nevzal oktávii ve 4x4 takže jestli budeš mít možnost vezmi 4x4 a DSG :-) superb má bejt pohodlnej.

O dovezeném neuvažuješ?

Mno už jsem tu dlouho nebyl :-) Pak to přesuneme kdyžtak zpatky až nějakyho pořídím :-D  

Dovoz by taky mohl připadat v uvahu, na to jsem ještě nekoukal. 

Ale řekni mi, když 3,6 je levnejsi a vybavenější.... není to možná podezřelý?

Chapu že to asi malokdo chce, kvuli spotřebě a pojistce (taky mně to trápí), ale jak říkam, to co ušetřím oproti 1,8 tak projedu v benzinu :-D 

Otazkou je, jestli v tom není zakopanej pes, nejlip by bylo kdyby ty auta někdo poznal a řekl mi o nich více

Upraveno od Vladimír Kalandra

tomu bych nevěřil, malá pravděpodobnost že majitel chodil na forum, nebo aktivně chodí.

Já si nechal dovest Ocktu z německa. 2.0 Tdi je u nás taky levnejsí a shani se lepe nez 1.9Tdi je to o tom že lidi aj v hlavách zafixovaný jak ty starý 1.9 rotačky a turba žraly na 100Km 3.5l a chtěj zase 1.9 i v další oktávce. Přitom za cenu 1.9 jsem sehnal 2.0 v plný palbě.

Z těch dvou bych vzal určitě ten VR6, přeci jen je prost turba a řetězu. Výbavu má lepší a je mladší i když s více kilometry.

Ať tak, či tak, bál bych se asi DSG s tak velkým nájezdem.

zajímavé že ta oktavka nemá odhlučnění motoru na kopotě. vím že u TDI jsou ale jak je to u TSI nevím..... 

neviem či fundovane ale vyjadrím sa zo skúseností 

 

 

1,8TSi - vysoká spotreba oleja , problémové rozvody , problémové prestavovače vačky - do akcie , prípadne podľa roku , dosť chúlostivý motor na olej aj na palivo , ide to pekne ale v Superbe to nie je celkom ono  . 

 

3,6 -  o motore nevieš  ... 

 

suchá vs mokrá dsg je tiež na polemiku 

 

inak teda servisne je to podobne , ak rátam nastavené intervaly tak to vyjde finančne rovnako akurát  tá 1,8 DSG nemá výmeny oleja pri 60tkm .  

 

Poznám, niekoľko V6 čo majú od 100-400 000km a mechanicky ok , na tých prvých odchádzali vzadu spojovacie ramená a plávalo to ale tie modernizované tenké celkom držia , samozrejme je to ťažšie na nápravu aj viac závislé na brzdy .  Brzdy to má vzadu 310mm vetrané a vpredu 345mm vetrané známe brzdy z audín a R36 . 

 

Poznám 2,0TDi , PD aj CR čo majú 100-300 000km a tiež celkove OK . 

 

1,8 nad 200 000km a bez jediného problému nepoznám . 

 

 

 

1,8 hlavne v OII je fajn výkonný motor , uvažoval som nad nim ale ak to máš denne na stole , vzhľadom na to že ich je pár kusov som od toho radšej upustil . Používa to Polícia SR a vlastne aj ČR PMJ , hlavne tí naši to nijak extra neničia alebo nenaháňajú , a vždy to ide nonstop celý de zohriate . Popritom sa často riešili rozvody , ložiskové steny , cievky , nejaký ten vstrekovač,  vstrekovacie čerpadlo ale aj výmena celého motora . 

Také jsem zvažoval to co ty, a šel jsem do V6. Nemá turbo a šestiválec je úplně jinde než čtyřválec. Hlavně jsem chtěl 4x4 DSG a před FL auto, protože FL mě neoslovil, takže jiná možnost ani nebyla. Spotřebu mám kolem 10 l/100 a kamarád, který má 1,8 TSi 4x4 manuál, jezdí za 8,5 l/100. Jen škoda té malé nádrže. Jinak jsem spokojený. Jediné, co budu dávat jsou zadní diodová světla (combi).

 

Jo a kupoval jsem referenta, dovoz byl nezajímavý - aut málo, cena velice podobná, spousta starostí( dovoz, dovozová STK, čekání na zápis na úřadě, domluva s  leasingovkou ohledně financování) a když to pak pošlu, je to kupované v Čr.

Upraveno od waikiki

  • 3 týdny později...

ja si ted projizdel 3.6 FSI 4x4 L&K a paradna! Neskutecnej zvuk VR6, zatah, kickdown rozjezdy s pohonem 4x4 a hlavne to brzdilo jako krava! Kdyz jsem pote presednul do svyho 125kw TDI, tak jsem mel pocit, ze to auto nebrzdi... Ta 3.6 brzdi teda neskutecne! Takze pokud uz benzin, tak "bezudrzbovou" atmosferu VR6.

 

Co jen vim, tak se u tech motoru s postupem casu projevoval ubytek vykonu a nikdo nevedel proc. Jo a nadrz je mala i na TDI, kde dojezd mam 500-600km :( To 3.6FSI bude mit dojezd tak 400km max ?

 

Jinak kazdy auto si dovazim z DE a max spokojenost. Kvalitni a nesizenej servis, kvalita pohonnych hmot a stav tamnich silnic je proste na tech autech znat...

Upraveno od roti

roti - blábol o klesaní výkonu som kedysi čítal v svete motorov , inak som o tom nikdy nepočul , a už vôbec nie že autá čo poznám a majú cez 350tis km by nejako slabli :D 

  • 4 měsíce později...

měl bych dotaz co říkáte na ojetého Superba II 2.0 TDI do 150tKm, za cenu pod 300tKč

Těžko říct.....
rok výroby?, kde koupeno?, karoserie?, výbava? převodovka? celkový stav? vady? plná servisní historie?

 

jinak podle toho co jsi zatím napsal je cena 250-500 tis Kč :-D

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.