Přejít na obsah

OII 2.0 TDI PD 103 kw - ko


Hahahaha

Doporučené příspěvky

Zdravim

mam takový problem jsem z toho už docela hotový ..... na autě mám nové vstřiky nové turbo a ještě další spoustu věcí ..... když jedu a pomlau přidávám plyn tak to docela jde, ale jak mile chci rychle přidat tak cítím vybrace do volantu, ale jen při různých otáčkách ( 2100 - 2250 se klepe volant a pak přestane a pak zase začne ) v servisu mi řekli, že je to dvouhmoták ...tak jsem ho vymenil vybrace už nejsou tak velké jako předtím ale pořád se to neád vydržet ... tak prej že to budou kinetáky tak jsem obadva vyměnil ... furt nic tak jsem se rozhodl, že to nechám být a bude jezdit takhle .... jenže ted se mi stala další závada ....jel jsem na houby zaparkoval jsem a když jsem pak přišel tak sem nastartoval a začlo mi to hlásit vypete motor špatný tlak oleje a k tomu blikala červená olejnička a spadl oto do nouzáku a zahcilku chcíplo .... když jsem se to pokoušel pak nastartovat tak me nepustil imobilizer ..... druhý den jsem přišel k auto a normálně jsem ho nakopnul vytočil do otáček všechno v pohodě a zachilu to hodilo zase tak jsem vyzl diagnostiku a píchnul jsme to napsalo to ty to závady .... (nemám to v češtině tka jsme napíšu jen čísla)

18107, 18044, 18057, 16502, 18058.

všechny jsem je smazal a zase to šlapalo a pochvilce to zase přestalo ...... a pokaždý když přijdu druhej den tak to jde bez problému nastartovat a vždy po chvilce to hodí červenou olejničku

vyměnil jsem olej a filtr a furt stejný ... zkoušel jsem jeslti to tlačí olej a to tlačilo jak svina , až jsem si zasr*al celej motor .... známej mi řikal že to může bejt vstřikama, řídicí jednotkou, zámek kapoty, a nebo prej druhej klíč zkusit ......

nemáte někdo zkušenost ? už jsme z toho naprášky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mohlo by to být poruchou čerpadla mazání, u těchhle motoru je to docela častý jev. Bývá tam problém že to čerpadlo prokluzuje a někdo tady psal že to dělá když se zahřeje olej. A ty vibrace do volantu, nemáš tam nějaké tuning puky na nápravě, když jsou plné bez děr tak to někdy dělá.

18107: Tohle je podle mě porucha tempomatu, je třeba rozebrat páčku vyčistit technickým benzínem a pak vymazat chybu, na chvíli to pomůže, když se to začne opakovat častěji, vyměnit páčku s ovládáním tempomatu.

Ten zbytek bych viděl, jako nějaký problém v kabeláži nebo vadna řídicí jednotka motoru.

Editováno: , autor: VAG BoBo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

18107-datový BUS pohonu-chybějící sdělení od elektr. sloupku řízení

Snad to pomůže výpis z VISu:

18044-datový CAN-BUS pohonu-chybějící sdělení od airbagu z řídící jednotky

18057- datový BUS pohonu-chybějící sdělení od ABS z řídící jednotky

16502-čidlo teploty chladící kapaliny G62- signál příliš velký

18058-řízení větráku chlazení 1- zkrat na kostru

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak řídíc jendotka to neni tak je prej v pohodě ...... zkoušel jsem otevřít nádrž a zacejtil jsem v ní benzín, ale benzín se tam určitě nenalil to spíš nějaká špatná nafta, protože celou dobu to bylo v pohodě manželka jezdila dálky a potřebovala natankovat natankovala skoro plnou nádrž a od tý doby to jakože blbne ..... tak jsem vyzkoušel z kanistru aby si to bralo naftu a celou dobu to šlo a nic to neukázalo tak jsem odčerpaly nádrž a natankovali tam kvalitní naftu a chivlku to bylo dobrý a pak to zase začlo ..... přišlo mi, že to bylo tou naftou protože to fakt bylo v pohodě ...... auto ted normálně jede, ale furt mi svítí oranžová kotrolka oleje s tim, že problikává červeně občas a padaj otáčky a teplota jako kdyby někde na čidle byl špatnej kontakt vteřino to byl ov nouzáku a vteřinu ne a furt se to takhle střídalo a když se to zahřálo tak to normálně jede jak šlak ... tak mě napadlo jeslti ot fakt nedělá to olejový čerpadlo jestli prostě takhle neprokluzuje, ale zase mi přijde divný, že když je to studený tak to blbne víc než když to je teplý.

Jo a když to vždy spadne do nouzáku tak mi hzasne kontrolka motoru a vždy když to zase naskočí z nouzáku tak se rozsvítí .

Myslíte, že by to mohlo dělat čidlo teploty?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak už jsem si myslel, že mám vyhráno všechno šlapalo auto jelo jak šlak ale furt tam byla kontrolka motoru tak jsem to napíchnul přes vag smazal závady a najendou se zablokoval imo a nešel odblokovat tak jsem odpojil baterku .... po připojení baterky jsem to nastartoval a všechno začlo na novo ..... tak už nevim filtr jsem vyměnil plnou nádrž jsem natankoval a furt stejný

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak dneska jsem byl s autem na diagnostice u známýho a řekl mi že prej mam řídicí jednotku ko ....... myslel jsem , že je v pohodě teda aslepon slaboproudaři proměřili studenáky a byli v pohode .

Nevíte prosim Vás někdo kde v usteckym kraji opravují řídicí jednotky? vim tu o jendom maníkovi tady u nás ale s tim sem se pohádal ... prej že ví co to je , ale že mi to neřekne prej je to jeho tajemství ... tak sem ho poslal do pr....... takže je mi blbý tam za nim ted jezdit xDDD .... nevíte o někom v usteckym kraji? kdo by dokázal tu jendotku orpravit?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...