Přejít na obsah

1.9 TDI PD 77 kW nebo 2.0 TDI PD 103 kW


xstorm

Doporučené příspěvky

Nedá mi nenapísať, ja keď som kupoval svoju 1.9tdi 77kw, tiež som riešil 2.0tdi kvôli výkonom, ale po radách samotného mechanika v autorizovanom servise škoda som sa rozhodol pre 1.9. Nič vzlom nehovorím, že je to najdynamickejšie auto na cestách, ale postačuje na príjemnú aj rýchlu jazdu a jeho spolahlivosť je daná rokmi vyrábanou koncepciou VW. Iste existujú aj iné volby a kvalitnejšie diesle, ale škoda ponúka iba tieto, treba si zvyknúť na hlučnosť a hlavne sa s dieslom naučiť chodiť, pravidelne dolievať olej a dodržiavať servisné intervali. Skúsenosť s 2.0 tdi nemám tak nemôžem porovnávať.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zajímavá diskuze, ale zatim to vypadá tak 50 na 50 pro a proti 2.0 TDi

Založil jsem podobný topic i na jiném fóru a tam jsem se na 2.0 dozvěděl jen samou chválu.. Nemyslíte teda, že Karlos měl třeba jen smůlu na kusy ?? :help:

jak už jsem řekl, fakt moc mě láká těch 103kW, ale zase ne za každou cenu bych do toho šel.. je to težký.. :feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zajímavá diskuze, ale zatim to vypadá tak 50 na 50 pro a proti 2.0 TDi

Založil jsem podobný topic i na jiném fóru a tam jsem se na 2.0 dozvěděl jen samou chválu.. Nemyslíte teda, že Karlos měl třeba jen smůlu na kusy ?? :help:

jak už jsem řekl, fakt moc mě láká těch 103kW, ale zase ne za každou cenu bych do toho šel.. je to težký.. :feve:

pokud koupis nove,tak jezdit a jezdit,vse v ramci zaruky vychytat,ja ji mam jen do prace,tak se nezastavi,za 3mesice ma 15tis,same dlouhe trasy a uz turbo,ale v poho,daji druhe .Ty motory jsou fakt 50 na 50

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ŽÁDNÝ 50 NA 50 !!!! Ten 2.0 TDI se vysloveně nepoved a dokud se nebude dělat systém vstřikování comon rail už bych do toho nešel. Není náhodou, že ho přestávají do některých modelů dávat. Tak tady nevymejšlejte blbosti, protože motor opravdu stojí za hovno.

Nerozčiluj se tenhle motor bude mít vždy své příznivce a odpůrce-bohužel patříš do skupiny s hořkými zkušenostmi-ale snad ti bude útěchou, že na jaře bude nový 2,0TDI CR v Supíku a myslím, že během roku bude nabízem i v Okině-sice jeho kroutící moment je jen 250 Nm ale protože jeho běh se více blíží benzínovému motoru bude s ním pěkné svezení.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ŽÁDNÝ 50 NA 50 !!!! Ten 2.0 TDI se vysloveně nepoved a dokud se nebude dělat systém vstřikování comon rail už bych do toho nešel. Není náhodou, že ho přestávají do některých modelů dávat. Tak tady nevymejšlejte blbosti, protože motor opravdu stojí za hovno.

Nerozčiluj se tenhle motor bude mít vždy své příznivce a odpůrce-bohužel patříš do skupiny s hořkými zkušenostmi-ale snad ti bude útěchou, že na jaře bude nový 2,0TDI CR v Supíku a myslím, že během roku bude nabízem i v Okině-sice jeho kroutící moment je jen 250 Nm ale protože jeho běh se více blíží benzínovému motoru bude s ním pěkné svezení.

ale já se nerozčiluju, jen mi příjde, že si to kolega asi nepřečetl celý. Taky neříkám, že jsem vysloveně zaujatej. Naopak, pokud si odmyslím ty závady, tak svezení je naprosto úžasný. Kdo to má čipnutý, tak jistě potvrdí.

Rosto a budou se dávat taky 2.0 TDI CR s výkonem 170 k ??? Pokud tomu snížej krouťák, tak 140 k nebude nic moc. Proč to má být jen 250 Nm, to je docela krok zpátky, ne ?! Už se někde o těch motorech na netu dočtu ? Dej sem popř. nějakej link. Dík

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To JirkaK: Rosto a budou se dávat taky 2.0 TDI CR s výkonem 170 k ??? Pokud tomu snížej krouťák, tak 140 k nebude nic moc. Proč to má být jen 250 Nm, to je docela krok zpátky, ne ?! Už se někde o těch motorech na netu dočtu ? Dej sem popř. nějakej link. Dík

Na tenhle dotaz zatím nezmám odpověď z jara má být jen tehle 2.0 TDICR 103 kW/240 Nm pro Škodovku. Místo 1.9 TDI PD se vyvíjí 1.6 TDICR ale nevím jestli bude k dispozici už příští rok.Samozřejmě mohou být vyvíjeny i silnější varianty ale zda-li na ně dosáhne i Škodovka je otázka.Soudě podle 1.4 TFSI kterou si nechal VW zatím jen pro své vozy, totéž může být i se silnějším 2.0TDICR-bude možná k montáži ve Škodovce jen do RS-uvidíme.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je omyl,ten 2.0TDi-CR má 320Nm,už mám doma katalog i ceník nové Audi A4 která se oficiál.začíná prodávat od Prosince a tento motor už tam je v nabídce.

Nástupce 1.9TDi bude 1.6TDi-CR a ten má mít kolem 80kw a právě těch 250Nm,ale ten se začne prodávat až od jara 2008.Mám to přímo od prodejce Audi,VW,Škoda.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

čau lidi, to jsou zajímavé informace.. :palec2:

Budu důvěřovat karlosovi a ostatním, kteří s 2.0 mají nemilé zkušenosti a půjdu do 1,9, pojezdim s ní a uvidim.., každopádně co tu od vás čtu, tak koukám, že nás příští rok(y) čekají velké změny motorizací..

Editováno: , autor: jvees69
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je omyl,ten 2.0TDi-CR má 320Nm,už mám doma katalog i ceník nové Audi A4 která se oficiál.začíná prodávat od Prosince a tento motor už tam je v nabídce.

Nástupce 1.9TDi bude 1.6TDi-CR a ten má mít kolem 80kw a právě těch 250Nm,ale ten se začne prodávat až od jara 2008.Mám to přímo od prodejce Audi,VW,Škoda.

Motor do Supíka má mít skutečně jen 250 Nm-motory pro Audi jsou někdy s jinými výkony.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tady jsou přesnější údaje o 2.0TDi-CR

Zdvih.objem: 1968

Válce/ventil.: 4/4

Nejvyšší výkon: 105kw/1750-2500ot./min.

Max.rychlost: 215

Zrychlení 0-100: 9,4

Kombin.spotřeba: 5,5

Cena u Audi A4 s 2.0TDi-CR začíná na 927.400kč,což je o 50.000kč více než bylo u stávajícího modelu s 2.0TDi-PD 103kw,ale to bude nejspíš nárůst díky tomu že jde zas o nový model A4,nevím,uvidíme až to začnou rvát do jiných současných modelů.

Každopádně ve Škodovce bude nejdříve v novém Superbu (představen ofic.bude v Březnu na autosalónu a prodej Srpen,Září 2008).Takže facelift Oct.II by měl vyjet až na jaře 2009,do té doby v nich CommonRaily určitě nebudou.

Hlavně jsem četl na NewsAuto,byl tam rozhovor z nějakym šéfem škodovky,že maj smlouvy o prodeji TDi-PD motorů ve svých modelech až do roku 2010,prý i v tom novém Superbu bude nabídka diesel.motorů začínat s 1.9TDi-PD 85kw jak tomu bylo doposud.Hlavně bude super že do toho novýho Supíka budou dávat i 2,7TDi-CR a po té i 3,0TDi-CR.Zpočátku nebylo jisté jestli Audi uvolní ten 3.0TDi,ale už je to jisté,to bylo taky v tom rozhovoru v NewsAuto.

Jen mě zarazil článek o testu právě toho 2.0TDi-CR v Audi A4 a VW Tiguan(nebo jak se to píše!),tak tam ty redaktoři psali první dojmy,zaujal mě odstavec kde mluvily o hlučnosti,tak prý se o trošičku zlepšila zvuk.kulisa při akceleraci oproti PD jinak si motor nadále zachoval kovovější a tvrdší zvuk a pak se tam dotazovali nějakého borce s VW ohledně té hlučnosti,proč tomu třeba není jako u jiných automobilek kde ty CommonRaily jsou o mnohem mnohem tižší,tak na to odpověděl že úplné šnížení hlučnosti by vyžadovalo další několika měsíční práci+další investice do vývoje a že tím by se zvedly náklady a tím pochopitelně pak i ceny samotných automobilů a že si nejsou jisti že by to budoucí majitele byli ochotni zaplatit.

Jsem zvědav na zkušebku,už tak koncem týdne by se mi to mělo podařit se s tim 2.0TDi-CR v Audi A4 svést.Čekám až mi zavolá známej co tam pracuje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je omyl,ten 2.0TDi-CR má 320Nm,už mám doma katalog i ceník nové Audi A4 která se oficiál.začíná prodávat od Prosince a tento motor už tam je v nabídce.

Nástupce 1.9TDi bude 1.6TDi-CR a ten má mít kolem 80kw a právě těch 250Nm,ale ten se začne prodávat až od jara 2008.Mám to přímo od prodejce Audi,VW,Škoda.

Motor do Supíka má mít skutečně jen 250 Nm-motory pro Audi jsou někdy s jinými výkony.

Toho bych se nebál,dit třeba současná Oct.II RS 2.0TFSI má výkon 200koní a ten samej motor 2.0TFSI v Audi A6 má 170koní,takže nějaké upřednostňování Audi podle mě nehrozí ani v bodoucnu.

Podle mě nemůžou jít s Nm dolu,naopak ty automobilky se ho snažej jen zvyšovat,v tom je to kouzlo dieselů,kdyby diesel neměl pořádnej krouťák tak to prostě podle mě neni diesel.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je omyl,ten 2.0TDi-CR má 320Nm,už mám doma katalog i ceník nové Audi A4 která se oficiál.začíná prodávat od Prosince a tento motor už tam je v nabídce.

Nástupce 1.9TDi bude 1.6TDi-CR a ten má mít kolem 80kw a právě těch 250Nm,ale ten se začne prodávat až od jara 2008.Mám to přímo od prodejce Audi,VW,Škoda.

Motor do Supíka má mít skutečně jen 250 Nm-motory pro Audi jsou někdy s jinými výkony.

Počkej,ono takhle,motorizace nového Superbu má začínat na současném 1.9TDi-PD 85kw/250Nm tak to tě možná zmátlo,jak jsem psal výše maj smlouvy na tyhle PD motory až do 2010.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To Karlos3: s tím Common Railem můžou automobilky i schválně mlžit. Já si nejsem jistý zda-li byly již uveřejněny nějaké oficiální informace. CR by měl mít větší rozsah využitelných otáček a tak je možné, že i 250Nm dokáže vůz slušně rozhýbat. Pokud by to byl podobný rozsah jako u 1.8 TSI s tím samým krouťákem tak by v rozsahu 1800-4500 ot. CR také nabízel dobré svezení. U stávající 1.9TDI se zdá být 250Nm málo ale myslím, že je to hlavně dané malým rozsahem využitelných otáček - samozřejmě to není jako 350 Nm u 2.0 TDIPD. No uvidíme. Před chvilkou jsem zkusil napsat dotaz do Audi s jakými výkony a krouťáky chystají 2.0TDICR, tak uvidím zda-li se uráčejí mi odpovědět.Pokud ano dám to sem do rubriky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To Karlos3: s tím Common Railem můžou automobilky i schválně mlžit. Já si nejsem jistý zda-li byly již uveřejněny nějaké oficiální informace. CR by měl mít větší rozsah využitelných otáček a tak je možné, že i 250Nm dokáže vůz slušně rozhýbat. Pokud by to byl podobný rozsah jako u 1.8 TSI s tím samým krouťákem tak by v rozsahu 1800-4500 ot. CR také nabízel dobré svezení. U stávající 1.9TDI se zdá být 250Nm málo ale myslím, že je to hlavně dané malým rozsahem využitelných otáček - samozřejmě to není jako 350 Nm u 2.0 TDIPD. No uvidíme. Před chvilkou jsem zkusil napsat dotaz do Audi s jakými výkony a krouťáky chystají 2.0TDICR, tak uvidím zda-li se uráčejí mi odpovědět.Pokud ano dám to sem do rubriky.

To nemusíš čekat,mám to doma od známeho co dělá u autor.dealera,ten novej 2.0TDi-CR má 320Nm a 105kw.

Během večera to naskenuju a dám to sem,mám to doma už min.2.týdny s ceníkama nové A4 atd.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ŽÁDNÝ 50 NA 50 !!!! Ten 2.0 TDI se vysloveně nepoved a dokud se nebude dělat systém vstřikování comon rail už bych do toho nešel. Není náhodou, že ho přestávají do některých modelů dávat. Tak tady nevymejšlejte blbosti, protože motor opravdu stojí za hovno.

Nerozčiluj se tenhle motor bude mít vždy své příznivce a odpůrce-bohužel patříš do skupiny s hořkými zkušenostmi-ale snad ti bude útěchou, že na jaře bude nový 2,0TDI CR v Supíku a myslím, že během roku bude nabízem i v Okině-sice jeho kroutící moment je jen 250 Nm ale protože jeho běh se více blíží benzínovému motoru bude s ním pěkné svezení.

ale já se nerozčiluju, jen mi příjde, že si to kolega asi nepřečetl celý. Taky neříkám, že jsem vysloveně zaujatej. Naopak, pokud si odmyslím ty závady, tak svezení je naprosto úžasný. Kdo to má čipnutý, tak jistě potvrdí.

Rosto a budou se dávat taky 2.0 TDI CR s výkonem 170 k ??? Pokud tomu snížej krouťák, tak 140 k nebude nic moc. Proč to má být jen 250 Nm, to je docela krok zpátky, ne ?! Už se někde o těch motorech na netu dočtu ? Dej sem popř. nějakej link. Dík

Nedá mě to a ještě na to musím reagovat jednou, protože mě to připadá jako nějaká negativní reklama, když nekdo říká že jsou to motory k hovnu a neposlouchá co říkají ostatní. Prostě jsou nějaké blbé kusy a někdo na to měl smůlu a taky jsou podařené kusy a někdo je chválí, mlít si tu furt to svoje negativní a když někdo napíše, že s tím nemá problém tak ho začat drbat ještě víc není moc normální.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ŽÁDNÝ 50 NA 50 !!!! Ten 2.0 TDI se vysloveně nepoved a dokud se nebude dělat systém vstřikování comon rail už bych do toho nešel. Není náhodou, že ho přestávají do některých modelů dávat. Tak tady nevymejšlejte blbosti, protože motor opravdu stojí za hovno.

Nerozčiluj se tenhle motor bude mít vždy své příznivce a odpůrce-bohužel patříš do skupiny s hořkými zkušenostmi-ale snad ti bude útěchou, že na jaře bude nový 2,0TDI CR v Supíku a myslím, že během roku bude nabízem i v Okině-sice jeho kroutící moment je jen 250 Nm ale protože jeho běh se více blíží benzínovému motoru bude s ním pěkné svezení.

ale já se nerozčiluju, jen mi příjde, že si to kolega asi nepřečetl celý. Taky neříkám, že jsem vysloveně zaujatej. Naopak, pokud si odmyslím ty závady, tak svezení je naprosto úžasný. Kdo to má čipnutý, tak jistě potvrdí.

Rosto a budou se dávat taky 2.0 TDI CR s výkonem 170 k ??? Pokud tomu snížej krouťák, tak 140 k nebude nic moc. Proč to má být jen 250 Nm, to je docela krok zpátky, ne ?! Už se někde o těch motorech na netu dočtu ? Dej sem popř. nějakej link. Dík

Nedá mě to a ještě na to musím reagovat jednou, protože mě to připadá jako nějaká negativní reklama, když nekdo říká že jsou to motory k hovnu a neposlouchá co říkají ostatní. Prostě jsou nějaké blbé kusy a někdo na to měl smůlu a taky jsou podařené kusy a někdo je chválí, mlít si tu furt to svoje negativní a když někdo napíše, že s tím nemá problém tak ho začat drbat ještě víc není moc normální.

Kdybych znal aspoň jednoho človíčka kterýmu najel 2.0TDi aspoň 200.000km v pohodě bez závad,tak zmlknu nebo aspoň uberu ze svojí kritiky k 2.0TDi,ale moje zkušenost s 3x 2.0TDi + dalších min.5x známých s 2.0TDi 103kw a 1x 2.0TDi 125kw co taky měli tu "čest" a zkušenosti známeho motoráře s autor.servisu mi hovoří za vše.

Když vemu že mám v součastnosti ještě 5x Oct.II 1.9TDi v km rozmezí 80.000-340.000km a pouze na jednom jedinném 1.9TDi z nich byla od výroby závada typu zacuknutí při akceleraci,které na počkání odstranily přehráním sofware,tak to nemůžu brát ani jinak než mega kritikou 2.0TDi když mi za necelé 2.roky vyměnily u jednoho 2.0TDi věci za 364.000kč (ostat.dva 2.0TDi na tom byli cca stejně)a navíc to nic neřešilo,závady stejného typu pokračovali i nadále.

Co mě dostává je typ lidí jako soused mojich rodičů,kterej má Oct.II 2.0Tdi,přes týden zamknuté v garáži,v pátek to vytáhne,hadříkem to všude opatlá od prachu,sedne do toho jede 40km na chatu,tam to opět stojí celý víkend a tímto způsobem najel za cca 2.roky bez keců asi 10.000km a když se s nim dám občas do řeči tak poslouchám,ty Vuoe to je kára,spolehlivý,za 2.roky jsem s tim nic neměl,šlape jak hodinky atd.Tak něco takovýho jako zkušenost s 2.0TDi neberu.

Je vidět že ani v bazarech po 2.0TDi moc nejdou,když jsem nadávno prodával v největšim Pražskym autobazaru ty dva 2.0TDi (neměl jsem totiž srdce to někomu prodat s očí do očí ) tak mi ten vykupující z bazaru řekl asi 6x že je škoda že to neni 1.9TDi.A asi taky věděl co uměj protože když se mě ptal proč auta prodávám tak než jsem otevřel hubu tak se na mě jen usmál a řekl JASNÝ,tak jsme šli do kanclu,vyplatily mě a mazal jsem odtamtud.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ŽÁDNÝ 50 NA 50 !!!! Ten 2.0 TDI se vysloveně nepoved a dokud se nebude dělat systém vstřikování comon rail už bych do toho nešel. Není náhodou, že ho přestávají do některých modelů dávat. Tak tady nevymejšlejte blbosti, protože motor opravdu stojí za hovno.

Nerozčiluj se tenhle motor bude mít vždy své příznivce a odpůrce-bohužel patříš do skupiny s hořkými zkušenostmi-ale snad ti bude útěchou, že na jaře bude nový 2,0TDI CR v Supíku a myslím, že během roku bude nabízem i v Okině-sice jeho kroutící moment je jen 250 Nm ale protože jeho běh se více blíží benzínovému motoru bude s ním pěkné svezení.

ale já se nerozčiluju, jen mi příjde, že si to kolega asi nepřečetl celý. Taky neříkám, že jsem vysloveně zaujatej. Naopak, pokud si odmyslím ty závady, tak svezení je naprosto úžasný. Kdo to má čipnutý, tak jistě potvrdí.

Rosto a budou se dávat taky 2.0 TDI CR s výkonem 170 k ??? Pokud tomu snížej krouťák, tak 140 k nebude nic moc. Proč to má být jen 250 Nm, to je docela krok zpátky, ne ?! Už se někde o těch motorech na netu dočtu ? Dej sem popř. nějakej link. Dík

Nedá mě to a ještě na to musím reagovat jednou, protože mě to připadá jako nějaká negativní reklama, když nekdo říká že jsou to motory k hovnu a neposlouchá co říkají ostatní. Prostě jsou nějaké blbé kusy a někdo na to měl smůlu a taky jsou podařené kusy a někdo je chválí, mlít si tu furt to svoje negativní a když někdo napíše, že s tím nemá problém tak ho začat drbat ještě víc není moc normální.

Kdybych znal aspoň jednoho človíčka kterýmu najel 2.0TDi aspoň 200.000km v pohodě bez závad,tak zmlknu nebo aspoň uberu ze svojí kritiky k 2.0TDi,ale moje zkušenost s 3x 2.0TDi + dalších min.5x známých s 2.0TDi 103kw a 1x 2.0TDi 125kw co taky měli tu "čest" a zkušenosti známeho motoráře s autor.servisu mi hovoří za vše.

Když vemu že mám v součastnosti ještě 5x Oct.II 1.9TDi v km rozmezí 80.000-340.000km a pouze na jednom jedinném 1.9TDi z nich byla od výroby závada typu zacuknutí při akceleraci,které na počkání odstranily přehráním sofware,tak to nemůžu brát ani jinak než mega kritikou 2.0TDi když mi za necelé 2.roky vyměnily u jednoho 2.0TDi věci za 364.000kč (ostat.dva 2.0TDi na tom byli cca stejně)a navíc to nic neřešilo,závady stejného typu pokračovali i nadále.

Co mě dostává je typ lidí jako soused mojich rodičů,kterej má Oct.II 2.0Tdi,přes týden zamknuté v garáži,v pátek to vytáhne,hadříkem to všude opatlá od prachu,sedne do toho jede 40km na chatu,tam to opět stojí celý víkend a tímto způsobem najel za cca 2.roky bez keců asi 10.000km a když se s nim dám občas do řeči tak poslouchám,ty Vuoe to je kára,spolehlivý,za 2.roky jsem s tim nic neměl,šlape jak hodinky atd.Tak něco takovýho jako zkušenost s 2.0TDi neberu.

Je vidět že ani v bazarech po 2.0TDi moc nejdou,když jsem nadávno prodával v největšim Pražskym autobazaru ty dva 2.0TDi (neměl jsem totiž srdce to někomu prodat s očí do očí ) tak mi ten vykupující z bazaru řekl asi 6x že je škoda že to neni 1.9TDi.A asi taky věděl co uměj protože když se mě ptal proč auta prodávám tak než jsem otevřel hubu tak se na mě jen usmál a řekl JASNÝ,tak jsme šli do kanclu,vyplatily mě a mazal jsem odtamtud.

Tak já to podle toho co píšeš chápu tak, že tvoje auta najezdi za rok be z problémů minimálně 100 tis km. Takoveto hodnoty ty motory asi, spíš určitě nezvládají a to ti nechci ani ve snu oponovat. Ty motory se prostě serou a nejsou stavěné na takové čísla( i když podle mého názoru by měli být, ale to už je podružné). 10 tisíc za dva roky není nic, to se s tebou shodnu. Ale jak jsem říkal : Služební za rok 60 tisíc a nic a známý má přes tři roky, ted má najeto 180 tisíc a taky nic. Já se svým soukromým moc nenajezdím - cca 20-25 tisiíc ročně, což by neměla být taky žádná devastující hodnota.

Vidím to tak, že ani nejde o to, jak se tomu dupe, ale o to kolik s tím za jaký čas najedeš a vůbec to není v tom,že všechny ty motory jsou k hovnu!!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jsem fakt asi blbej, ale podle mě si protiřečíš. automobilka nestaví motory na takhle krátkej proběh kilometrů, ale ty motory to tak vydrží.... tak z toho teda vůbec moudrej nejsem. navíc jezdí spousta 1.9tek, který maj natočeno přes půl milionu a v pohodě a oni by pak postavili motor, co nevydrží 200tis. podle mě hloupost

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...