Ravo Vloženo 14. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 14. Srpen 2012 Ahoj, na oct.1 se dají dát 3 páčky které ovládají tempomat: 1) standardní s jedním velkým tlačítkem SET- 8L0 953 513J 2) lepší s kolébkovým spínačem RES/SET - 3U0 953 513D 3) bez tlačítek (pouze ON/OFF na těle) pro multif. volant - 8L0 953 513S Mám multifunční volant a začaly mi blbnout blinkry (a není to přerušovačem pod červeným trojúhleníkem), chtěl bych vyměnit páčku, ale ta originál 513S je hodně drahá (na salónu za ní chtějí 2tis, na eshopech jsem ji nesehnal). Páčka s kolébkou se dá sehnat na shopech za 800kč. http://gh462600.speedy.tvujhosting.cz/eshop/skoda-octavia-facelift/svetla_blikace_tuning/ostatni/skoda-octavia-spinac-smerovych-svetel-tempomat-id:742.eshop Moje otázka zní: Dá se páčka bez RES/SET pro MF volant 513S nahradit některou z ostatních (513D, 513J)? A co to bude dělat s tempomatem, rád bych ho pořád ovládal z volantu, pokud by na to reagovala zároveň páčka (RES/SET) tak to nevadí, ale pokud by to šlo jen páčkou, tak je to k ničemu. Díky za odpovědi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdesim Vloženo 14. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 14. Srpen 2012 podle schemat se zda, ze oba maji stejne zapojeny konektor, jen ta co potrebujes ma mene zapojenych pinu, takze tobe bude dal fungovat ovladani na volantu, ovladani na pacce nebude fungovat (nebudes mit piny v kabelazi v aute) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ravo Vloženo 14. Srpen 2012 Autor Sdílet Vloženo 14. Srpen 2012 (editace) No doufám že to tak bude, bylo by to tak logické. Pokud by to dělalo nějáký problémy, tak to holt přepinuju podle té staré páčky a drátky vedoucí od RES/SET jednoduše odstřihnu a bude Tak či tak jsem už objednal novou páčku s kolébkovým vypínačem a pak sem dám vědět, jak to celé dopadlo. Editováno: 14. Srpen 2012, autor: Ravo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lonanek Vloženo 16. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 16. Srpen 2012 ... Mám multifunční volant a začaly mi blbnout blinkry (a není to přerušovačem pod červeným trojúhleníkem), ... Myšleno jako cvakání blinkrů? Nikoliv to. že se ti sami rozblikají? Pokud jde jen o cvakání, pak stačí trochu Kontoxu (starý čistící sprej na kontakty), nebo jakýkoliv čistič kontaktů a stříknout do páčky pod volant. Oni ty měděné kontakty "pouští" drobounký prach. Tento problém jsem také řešil a stálo mě to 0,45 Kč (dvakráte jsem stříkl sprejem, pohýbal s páčkou a profoukl stlačeným vzduchem) a mám již 2 roky pokoj. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 16. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 16. Srpen 2012 jj, Lonanek má pravdu. Vlastní zkušenost. 550 km, cca 6 hod, do Rychnova nad Kněžnou a zpátky, za doprovodu cvákání blinkrů . Doma pak stačilo dvakrát stříknout "někde" do páčky a je pokoj. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ravo Vloženo 19. Srpen 2012 Autor Sdílet Vloženo 19. Srpen 2012 (editace) Souhlasím s tím že je to řešení problému, ale u mě cca jen 1x a na cca 1,5-2 roky. Už jednou jsem to takto řešil, druhé prostříknutí nepomohlo, tak jsem tu páčku vymontoval a rozmontoval až k těm mosazným segmentům, co se tak vydírají. Po zhodnocení situace jsem ty dráhy "zrepasoval" z jiné bez-tempomatové páčky, protože byly úplně vydřený. Toto pomohlo teď cca ty 2roky a opět je to tady. Takže jsem koupil novou páčku, chtěl bych mít dalších 200tis klid, ten týden s cvakáním byl k nevydržení Ještě k těm prepasům - páčky jsou v podstatě jedna skládačka, na stejné tělo se přidávají elementy a kontakty tempomatu, takže se dá v případě nouze z různých páček sestavit jedna zdravá páčka. Ale při dnešní ceně té náhradní s kolebkovým vypínačem to nemá smysl, nová je nová. A na závěr dva poznatky: 1) pokud se nahradí tempomatová páčka bez vypínačů RES/SET (určená pro MF volant) normální tempomatovou páčkou (v mém případě s kolébkou), bez problémů to jde a tempomat z MF i nadále funguje, tlačítka RES/SET na páčce jsou neaktivní. 2) pokud sundáváte volant při výměně páčky a nemáte ten správný "nástroj" na povolení pojistné matice, tak je docela klika mít dobrý nápad s klikou - ten čtvercový hranol kliky přesně zapadne do matice a jde to krásně povolit i utáhnout Editováno: 19. Srpen 2012, autor: Ravo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 19. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2012 Fuj s klikou je to hvězdička M12 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ravo Vloženo 19. Srpen 2012 Autor Sdílet Vloženo 19. Srpen 2012 Fuj to je, ale účel světí prostředky. Padne to tam tak dokonale, že se nikde nic neodrbává. Každý nemá doma běžně torx M12...zatím jsem ho na nic jinýho než na ten volant nepotřeboval a myslím si že ani už nebudu. A to si myslím že mám výbavu spíš nadstandardní. Samozřejmě uvedeno spíš pro pobavení, každý kdo to bude montovat si samozřejmě jistě nastuduje podle dílenských příruček, co si nachystat za nářadí...a kdo ne a je v zoufalé situci, budiž mu klika inspirací ;-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdesim Vloženo 20. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 20. Srpen 2012 urcite je dobry to vedet, kdyz jsem posledne potreboval sundat volant, tak jsem spravny byt nemohl najit (nekdo si ho asi pujcil), nakones jsem to povolil imbusem, ten 4 hran od kliky tam treba bude pasovat lip ps: a neni to torx, ten je 6 cipa hvezda, spravny nastroj je 12 cipa velikosti M12 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.