Přejít na obsah

Ceník Škody Rapid


Jurajs_89

Doporučené příspěvky

Kategorie Rapidu není o tom, "co by tam šlo kdyby". Z podstatných věcí chybí podle mého xenony, možná parkovací senzory vpředu, panoramatické střešní okno. Jestli hledáš v autě typu Rapida kožená sedadla, adaptivní tempomat nebo samostmívací vnitřní zrcátko, tak ti asi uniká zaměření toho auta. I ty xenony totiž nejsou ani náhodou masová záležitost a třeba v takovém Polu jsem je viděl v zahraničí jenom jednou. U nás jenom v rámci paketu Comfort Edition. Připomínám, že Polo je Volkswagen, značka v hierarchii postavená výš.

Když se dívám do ceníků klasické nižší střední, tak i ty vyjmenované prvky nejsou všechny najednou často dostupné a už vůbec ne hromadným standardem. A Rapid fakt není přímá konkurence Golfu :-)

Editováno: , autor: bojler
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Prima konkurence Rapida je treba Auris, Astra, korejci a podobna auta. Ta vsechna nabizeji i to, co jsi vyjmenoval jako nerealne pro auto typu Rapid. Astra ma dokonce i takove veci jako elektricka, kozena sedadla. Proste jsou i lidi, kteri chteji male a dobre vybavene auto, protoze na velke vybavene auto nemaji nebo velke auto nechteji. Kdyby tam alespon byla normalni dualni klima. To je proste uz dnes standard u drtive vetsiny novych aut. A to vubec nemluvim o vecech jako treba parkovaci kamera, to ma treba uz i Yaris a ve Skodovce ani Superb.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jsou veci mezi nebem a zemi :D ale myslim si ze FL SUPA a nova KOKTA uz takovyhle vychytavky snad mit uz budou ......... inu uvidime

ale rapid proste NEBYL, NENI a NEBUDE STAVENEJ NA VYBAVU ;)

UZ SI KURNIK UVEDOMTE NA JAKOU TRIDU A SKUPINU LIDI JE rapid ZAMEREN

pokud chcete ,, neco vic " jdete bud k jine znacce a nebo sahnete po KOKTE ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ver tomu, ze je spousta lidi, co si koupi male ci mensi auto v mnohem lepsi vybave, nez Rapid vubec nabizi. Ne kazdy, kdo ma penize, touzi po velkem aute. Samozrejme jsou tito lide v mensine, ale u Skodovky maji momentalne proste smulu, protoze nejaka rozumna vybava je az od Octavie nahoru.

Nemluve o tom, ze se Rapid nebude prodavat jen v Cesku, kde opravdu lidi zajima pouze cena a klidne budou jezdit 10 let "totalnim krapem bez motoru", ale hlavne ze usetri pri porizeni 10 tisic. Mimo CR uz se timto zpusobem zase tak moc neuvazuje.

Editováno: , autor: mike_k
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky to berte tak. ze Skoda je v tom koncernu jako levne auto. Pokud nekdo chce vyssi vybavu a vsechny mozny kraviny, tak se ma obratit na VW nebo Audi :) tak to proste koncern ma. Skoda bude mit vzdy nizsi vybavu nez ostatni znacky koncernu nebo ji minimalne dostane se zpozdenim :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo tento argument bych chapal, kdyby cena odpovidala tomu, ze je to "v koncernu levne auto". :) Jenze kdyz srovnam ceny VW a Skoda, tak mi to tak obcas nepripada.:)

To same plati o tom, jak tu nekteri pisi, ze Rapid je "sockarodinneauto", Thaliabijec a pod. To by se take dalo pochopit, ale tak potom by ta cena mela byt ale uplne nekde jinde nez je.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja nevim, v aute to nemam, ale cim vice cidel, tim vice moznoati, ze se to rozbije a ja nemam auto na 3 roky, ale treba 7 let a tam uz prezije malo veci. Jen ventylky s kontrolou tlaku jsou drahy jako prase a menit se obcas taky musi. A nepotrebuji, aby mi auto hlasill kazdou kravinu, ktera se mu zrovna nezda, snad clovek vi, co a jak ma kontrolovat a kdyz to nepotrebuji, tak proc bych za to vyhazoval tisice navic. To si je radsi necham na opravy motoru, ktery se bude srath :) ale sto lidi, sto chuti :) nekomu takhle Rapid staci a nekomu to prijde jako auto, ktefe nema vybavu :) ale osobne bych sel radsi do Seat Ibiza FR kombi, ktera je za zhruba stejne penize a vybava je na urovni Fabie 2 RS :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ver tomu, ze je spousta lidi, co si koupi male ci mensi auto v mnohem lepsi vybave, nez Rapid vubec nabizi.

Rapid neni auto o hi-tech. A nikdy byt nemelo. Rapid je celou dobu koncipovan jako auto s vysoce nadprumernym prostorem (samozrejme krom dnesni nesmyslne modly sirky v loktech), velkym kufrem a priznivou cenovkou. Vztahy cen modelu Skody a pozic ostatnich znacek na nasem trhu nechavam stranou, to je doufam jasne. Pokud tady chce Renault neco prodat, tak holt za Flusanec nemuze chtit vic, nez aktualne chce. To stejne korejci nebo Fiat s Lineou. Cenove se nepodbizi z lasky k zakaznikum, ale kvuli potrebe neco prodat.

Ja s tebou souhlasim, ze si radsi koupim mensi auto s bohatsi vybavou. Ale v nasi oblasti jsme to my dva a mozna par dalsich. Uz je ale dlouhou dolbu deklarovano, ze misto Skody neni na technologicke spici daneho segmentu, ale v ramci doplnovani portfolia koncernu. Skoda mohla postavit druhy Golf. Ale k cemu by to bylo?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Velmi kvalitní článek, pohled správných očí. Ono jde spíš o to, podívat se, v jakých výbavách se dneska hlavně prodávají škodovky. Myslíte si, že bude většina v základu, spíš střední výbava nebo nejvyšší výbava? Já bych řekl, že nejvíc se prodá základních a výbav ambiente (nezahrnuji do toho různé akce typu Champion atd.). Ono člověk, který si kupuje škodovku, tak je ve většině případech velmi nenáročný, co se auta týče. Zas na druhou stranu to není člověk, který žije od výplaty k výplatě, ale zas nepřebývá tolika penězy, aby si koupil dražší a kvalitnější značku. Taky samozřejmě hraje velkou roly to, že jsme vlastenci a kupujeme "naší" značku auta (i když to v podstatě už naše značka není, jen se tady ty auta vyrábí, ale to se vyrábí i citroen, peugeot apod.). Hlavní odběrce vozů škoda jsou firmy, stačí se podívat na ceduli objednávek na Auto Jarov, 70% aut, co tam jede, tak jsou služebáky.

Ale co jsem tím chtěl říct, že jestli že má být Rapid velké rodinné auto pro chudé, tak to je pro lidi, kteří mají rodinu a mají docela dost peněz, protože člověk, který žije od výplaty k výplatě těžko bude mít na to, aby 5 let platil 7-9000 kč měsíčně na nového Rapida. Takový člověk si koupí staré ojeté auto, rok výroby tak do 2005, které stojí do 100 000 kč a má najeto 250 000 km.

Takových lidí mám kolem sebe bohužel docela dost, nežijí si špatně, mají rodiny, svůj byt a pohodu, ale prostě na nové auto nemají. Nikdo z nich! Takže proto nyní na silnicích vidíme kupu Thalii, Fluenců apod. aut, které splní to, co oni chtějí (páč nemají moc peněz na benzín, aby s tím denně jezdili do práce) a stojí to opravdu málo peněz.

Ale samozřejmě se Rapid bude prodávat jako divé, je to národní značka, je to prostorné a levné proti NOVÉ octavii, já osobně bych radši šel do 2 roky staré Octavie za stejnou nebo i nižší cenu. Avšak Rapidu bych se tak nebránil, protože pár peněz navíc měsíčně mám a jsem nenáročný člověk co se výbavy týče. Spíš mě trápí motorizace současných škodovek, ale myslím si, že stejně nic lepšího, než německé vozy nejsou.

A to že se v článku argumentuje tím, že nechce jezdit autem, co má každý druhý. Všiml si někdo, že by se BMW a Mercedes objevovalo méně? Já už to nějak vůbec nepozoruji. BMW, Audi, Mercedes apod. premiové značky beru jako běžné auto, které nemá každý druhý, ale zhruba každý 3. nebo 4. řidič v ČR. Buď se ty auta zlevnily a nebo lidi někde vzaly peníze, i když jde stát do čoudu. Dnes premiovou značku beru fakt už asi jen to, co lidi moc nekupují a není to skoro vidět. Jaguar, Maseratti, Lamborghini, Ferrari apod. auta, i když taky se to u nás objevuje čím dál více :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...