mc2uba Vloženo 9. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2012 To jsem se nekoukal, kolik se prodá Fluence, ale vidím jich na silnicích docela dost Joo, taky si myslím .. ono .. jestli si koupit Fabii za 350 000 kč nebo Rapida za 400 tis. kč, tak to už bude hodně rodin i firem váhat si myslím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 9. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2012 Fluence 79ks, Megane 146ks, Hojandé I30 i přes mohutnou kampaň 344ks. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc2uba Vloženo 9. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2012 79 ks? Tak to ale tak 70 z nich jezdí v Praze, ne? Dyť já to auto vidím skoro na každém rohu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 9. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2012 ...za natřískaný Rapid automatem a vším možným taky Octaviu... Tady bych si dovolil nesouhlasit, protoze vybavove natriskany Rapid proste neexistuje. To auto je nabidkou vybavy na dnesni dobu naprosto tragicke a o 5 let za veskerou konkurenci. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 9. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2012 (editace) Kategorie Rapidu není o tom, "co by tam šlo kdyby". Z podstatných věcí chybí podle mého xenony, možná parkovací senzory vpředu, panoramatické střešní okno. Jestli hledáš v autě typu Rapida kožená sedadla, adaptivní tempomat nebo samostmívací vnitřní zrcátko, tak ti asi uniká zaměření toho auta. I ty xenony totiž nejsou ani náhodou masová záležitost a třeba v takovém Polu jsem je viděl v zahraničí jenom jednou. U nás jenom v rámci paketu Comfort Edition. Připomínám, že Polo je Volkswagen, značka v hierarchii postavená výš. Když se dívám do ceníků klasické nižší střední, tak i ty vyjmenované prvky nejsou všechny najednou často dostupné a už vůbec ne hromadným standardem. A Rapid fakt není přímá konkurence Golfu :-) Editováno: 9. Říjen 2012, autor: bojler Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 10. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2012 Prima konkurence Rapida je treba Auris, Astra, korejci a podobna auta. Ta vsechna nabizeji i to, co jsi vyjmenoval jako nerealne pro auto typu Rapid. Astra ma dokonce i takove veci jako elektricka, kozena sedadla. Proste jsou i lidi, kteri chteji male a dobre vybavene auto, protoze na velke vybavene auto nemaji nebo velke auto nechteji. Kdyby tam alespon byla normalni dualni klima. To je proste uz dnes standard u drtive vetsiny novych aut. A to vubec nemluvim o vecech jako treba parkovaci kamera, to ma treba uz i Yaris a ve Skodovce ani Superb. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 10. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2012 mike_k Máš pravdu předsedo ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc2uba Vloženo 10. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2012 Ja jsem nenarocny a celkem by mi Rapid vyhovoval vybavou. Proste cim mene elektrony a pitchovin, tak tim mene se tam toho muze pokazit. Me staci klima, elektricky okna, zrcatka, tempomat a ty dalsi veci jsou uz jen tresnicka na dortu 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 10. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2012 jsou veci mezi nebem a zemi ale myslim si ze FL SUPA a nova KOKTA uz takovyhle vychytavky snad mit uz budou ......... inu uvidime ale rapid proste NEBYL, NENI a NEBUDE STAVENEJ NA VYBAVU UZ SI KURNIK UVEDOMTE NA JAKOU TRIDU A SKUPINU LIDI JE rapid ZAMEREN pokud chcete ,, neco vic " jdete bud k jine znacce a nebo sahnete po KOKTE 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 10. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2012 súhlas čo píše Lukason Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 10. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2012 Prima konkurence Rapida je treba Auris, Astra, korejci a podobna auta. Astra fakt neni prima konkurence. S temi korejci uz nejses tak vedle. Jeste jednou - pokud zijes v tom, ze zakaznik Rapidu bude ochotny zaplatit elektricky ovladane sedadlo, tak se rychle probud. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 10. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2012 (editace) No ver tomu, ze je spousta lidi, co si koupi male ci mensi auto v mnohem lepsi vybave, nez Rapid vubec nabizi. Ne kazdy, kdo ma penize, touzi po velkem aute. Samozrejme jsou tito lide v mensine, ale u Skodovky maji momentalne proste smulu, protoze nejaka rozumna vybava je az od Octavie nahoru. Nemluve o tom, ze se Rapid nebude prodavat jen v Cesku, kde opravdu lidi zajima pouze cena a klidne budou jezdit 10 let "totalnim krapem bez motoru", ale hlavne ze usetri pri porizeni 10 tisic. Mimo CR uz se timto zpusobem zase tak moc neuvazuje. Editováno: 10. Říjen 2012, autor: mike_k Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc2uba Vloženo 10. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2012 Taky to berte tak. ze Skoda je v tom koncernu jako levne auto. Pokud nekdo chce vyssi vybavu a vsechny mozny kraviny, tak se ma obratit na VW nebo Audi tak to proste koncern ma. Skoda bude mit vzdy nizsi vybavu nez ostatni znacky koncernu nebo ji minimalne dostane se zpozdenim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 10. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2012 Jo tento argument bych chapal, kdyby cena odpovidala tomu, ze je to "v koncernu levne auto". Jenze kdyz srovnam ceny VW a Skoda, tak mi to tak obcas nepripada. To same plati o tom, jak tu nekteri pisi, ze Rapid je "sockarodinneauto", Thaliabijec a pod. To by se take dalo pochopit, ale tak potom by ta cena mela byt ale uplne nekde jinde nez je. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc2uba Vloženo 10. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2012 Jako je pravda, ze cena neni moc umerna vybave, mohlo by to auto byt o 40 000 kc nizsi, ale to uz by bylo na cenove urovni Fabie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 10. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2012 mc2uba - fundovaný názor , neviem , ako si tie elektrické blbinky sa veľmi nekazia , niekedy to bola možno pravda ale dnes ti skôr odíde motor ako elektronika ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc2uba Vloženo 10. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2012 Ja nevim, v aute to nemam, ale cim vice cidel, tim vice moznoati, ze se to rozbije a ja nemam auto na 3 roky, ale treba 7 let a tam uz prezije malo veci. Jen ventylky s kontrolou tlaku jsou drahy jako prase a menit se obcas taky musi. A nepotrebuji, aby mi auto hlasill kazdou kravinu, ktera se mu zrovna nezda, snad clovek vi, co a jak ma kontrolovat a kdyz to nepotrebuji, tak proc bych za to vyhazoval tisice navic. To si je radsi necham na opravy motoru, ktery se bude srath ale sto lidi, sto chuti nekomu takhle Rapid staci a nekomu to prijde jako auto, ktefe nema vybavu ale osobne bych sel radsi do Seat Ibiza FR kombi, ktera je za zhruba stejne penize a vybava je na urovni Fabie 2 RS Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 10. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2012 a kto povedal že lowcost výbava sa nebude srať ? škodovky maju tlak v pneu cez senzory abs a pokazené som tam videl raz tlačítko a inak nikdy nič ... a zrovna dnes už má vodičák každý a nie každý si vie tieto veci obstarať Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 10. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2012 No ver tomu, ze je spousta lidi, co si koupi male ci mensi auto v mnohem lepsi vybave, nez Rapid vubec nabizi. Rapid neni auto o hi-tech. A nikdy byt nemelo. Rapid je celou dobu koncipovan jako auto s vysoce nadprumernym prostorem (samozrejme krom dnesni nesmyslne modly sirky v loktech), velkym kufrem a priznivou cenovkou. Vztahy cen modelu Skody a pozic ostatnich znacek na nasem trhu nechavam stranou, to je doufam jasne. Pokud tady chce Renault neco prodat, tak holt za Flusanec nemuze chtit vic, nez aktualne chce. To stejne korejci nebo Fiat s Lineou. Cenove se nepodbizi z lasky k zakaznikum, ale kvuli potrebe neco prodat. Ja s tebou souhlasim, ze si radsi koupim mensi auto s bohatsi vybavou. Ale v nasi oblasti jsme to my dva a mozna par dalsich. Uz je ale dlouhou dolbu deklarovano, ze misto Skody neni na technologicke spici daneho segmentu, ale v ramci doplnovani portfolia koncernu. Skoda mohla postavit druhy Golf. Ale k cemu by to bylo? 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 10. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2012 bojler - na tom niečo bude , ale dúfam že si to o "šírce" nemyslel vážne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 15. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 15. Říjen 2012 Na dnešní poměry extrémně kvalitní článek http://www.autoweb.cz/koubek-rapidni-zamysleni/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc2uba Vloženo 15. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 15. Říjen 2012 Velmi kvalitní článek, pohled správných očí. Ono jde spíš o to, podívat se, v jakých výbavách se dneska hlavně prodávají škodovky. Myslíte si, že bude většina v základu, spíš střední výbava nebo nejvyšší výbava? Já bych řekl, že nejvíc se prodá základních a výbav ambiente (nezahrnuji do toho různé akce typu Champion atd.). Ono člověk, který si kupuje škodovku, tak je ve většině případech velmi nenáročný, co se auta týče. Zas na druhou stranu to není člověk, který žije od výplaty k výplatě, ale zas nepřebývá tolika penězy, aby si koupil dražší a kvalitnější značku. Taky samozřejmě hraje velkou roly to, že jsme vlastenci a kupujeme "naší" značku auta (i když to v podstatě už naše značka není, jen se tady ty auta vyrábí, ale to se vyrábí i citroen, peugeot apod.). Hlavní odběrce vozů škoda jsou firmy, stačí se podívat na ceduli objednávek na Auto Jarov, 70% aut, co tam jede, tak jsou služebáky. Ale co jsem tím chtěl říct, že jestli že má být Rapid velké rodinné auto pro chudé, tak to je pro lidi, kteří mají rodinu a mají docela dost peněz, protože člověk, který žije od výplaty k výplatě těžko bude mít na to, aby 5 let platil 7-9000 kč měsíčně na nového Rapida. Takový člověk si koupí staré ojeté auto, rok výroby tak do 2005, které stojí do 100 000 kč a má najeto 250 000 km. Takových lidí mám kolem sebe bohužel docela dost, nežijí si špatně, mají rodiny, svůj byt a pohodu, ale prostě na nové auto nemají. Nikdo z nich! Takže proto nyní na silnicích vidíme kupu Thalii, Fluenců apod. aut, které splní to, co oni chtějí (páč nemají moc peněz na benzín, aby s tím denně jezdili do práce) a stojí to opravdu málo peněz. Ale samozřejmě se Rapid bude prodávat jako divé, je to národní značka, je to prostorné a levné proti NOVÉ octavii, já osobně bych radši šel do 2 roky staré Octavie za stejnou nebo i nižší cenu. Avšak Rapidu bych se tak nebránil, protože pár peněz navíc měsíčně mám a jsem nenáročný člověk co se výbavy týče. Spíš mě trápí motorizace současných škodovek, ale myslím si, že stejně nic lepšího, než německé vozy nejsou. A to že se v článku argumentuje tím, že nechce jezdit autem, co má každý druhý. Všiml si někdo, že by se BMW a Mercedes objevovalo méně? Já už to nějak vůbec nepozoruji. BMW, Audi, Mercedes apod. premiové značky beru jako běžné auto, které nemá každý druhý, ale zhruba každý 3. nebo 4. řidič v ČR. Buď se ty auta zlevnily a nebo lidi někde vzaly peníze, i když jde stát do čoudu. Dnes premiovou značku beru fakt už asi jen to, co lidi moc nekupují a není to skoro vidět. Jaguar, Maseratti, Lamborghini, Ferrari apod. auta, i když taky se to u nás objevuje čím dál více Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nuff Vloženo 29. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2012 kto ide do toho? http://www.skoda-aut...apida-look.aspx Tak nás nevybrali. Chjo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc2uba Vloženo 29. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2012 Nás taky ne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 29. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2012 nevadí chlapci,treba skúšať ďalej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.