omicron Vloženo 14. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 14. Říjen 2012 Presne tak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mojinmojjin Vloženo 15. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2012 Já měl tento problém na předchozí Laguně a tam to bylo roztřepené lanko stahovačky - výměna. To samé u Toleda, ale tam jsem to chytil v zárodku - prostříkal jsem bovdeny stahovačky WDčkem a po pár projetích jsem lanka namazal vazelínou a byl klid. Ale ne vždy se to musí ujmout. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 27. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2012 Tenhle problém ale pravděpodobně není v HW, ale SW viz předchozí strana. Ledaže by se změnila konstrukce stahovačky u FL, o čemž silně pochybuji, ale možné to je - úspory. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
2607 Vloženo 12. Červenec 2013 Autor Sdílet Vloženo 12. Červenec 2013 Tak jsem to prostříkal olejem a zatím to chodí jak hodinky.Díky za tipy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hooopy Vloženo 19. Duben 2015 Sdílet Vloženo 19. Duben 2015 (editace) sice po dvoch rokoch, ale snad to niekomu pomoze. Problem s vytahovanim okna, kedy sa v istej polohe okno zastavi a samo vrati do spodnej polohy je dosledkom poskodeneho ozubenia na bielom plastovom ozubenom koliesku v prevodovke samotneho motorceka. Typickym prejavom je navrat okna z vysky priblizne jednej tretiny chodu. Tym, ktorym sa podari tuto vzdialenost pri zatvarani okna prekonat manualne, alebo krokovym zatvaranim, hrozi dalsie vratenie okna do otvorenej polohy cca o dalsiu tretinu chodu vyssie. Tieto vzdialenosti su dane prave otacanim ozubenia v prevodovke motorceka, presnejsie, jedna tretina chodu okna je jedno otocenie prave poskodeneho kolieska. Prave preto sa zavada objavuje v presnych intervaloch chodu okna. Zaroven je tento prejav viac menej preukazatelnym poskodenim ozubenia. Malou kontrolou, kedy oknu pomahame pri pohybe smerom hore, doslova ho tym smerom tahame rukou, si mozeme overit tuto zavadu. Ak oknu pomahame, znizi sa zatazenie motorceka, znizi sa odoberany prud a zaroven motorcek lahko prekona poskodene miesto na prevodovom koliesku, okno vyjde do zavretej polohy bez zastavenia. Mechanizmus je to lahko rozoberatelny, a pokial poskodenie nie je silne, staci zuby obnovit tenkym pilnikom. Vacsinou dojde k poskodeniu ozubenia preskocenim sneku na oske motorceka, ktory je kovovy, cim poskodi plastove ozubenie na koliesku. Zuby sa tym padom na cca 1cm useku zdeformuju. Pri pohybe oknasmerom hore, kedy motorcek prekonava este aj vahu okna, sposobuje toto poskodenie zvysenie odberu prudu, co vyhodnoti riadiaca jednotka okna ako prekazku a tym padom okno vrati do spodnej polohy (hoci by malo zliest len o par cm). V autorizovanom servise tento problem riesia vymenou celeho motorceka aj s riadiacou jednotkou v cene cca 300euro. po rozobrati prevodovky motorceka, ocistite biele plastove ozubene koliesko od vazeliny a dokladne, naozaj dokladne na dobrom svetle prezrite zuby. Prevodovka sa sklada z nahonu stahovacieho mechanizmu, je to tisic-hran, ktory spaja stahovacku vo dverach a prevodovku motorceka, pod nim je uz spominane biele ozubene koliesko. Medzi nahonovym tisic-hranom a bielym plastovym ozubenym kolieskom je vlozeny tlmic narazov. Samotne biele ozubene koliesko je kryte gumovym tesnenim, s funkciou gufera, ktore netreba demontovat zvlast, staci proste plochymi kliestikmi stiahnut ozubene koliesko z osky. Pojde aj s tesnenim, ktore sa da nasledne dole. V ramci BA, MA, viem pomoct osobne. Podrobnosti vo vyssie uvedenom videu, aj s fotkami v texte pod videom. Editováno: 24. Duben 2015, autor: hooopy 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RELAX Vloženo 4. Květen 2015 Sdílet Vloženo 4. Květen 2015 Aj ja som mal stým stále problém tak som skúšal všeličo, ale môj posledný pokus ma presvedčil (zatiaľ pol roka bez problémov). Kvalitnou vazelínou namazať prevodovku motorčeka (biele kolečko), dokonca odporúčam namazať aj gumičku proti vniknutiu prachu nakoľko po upevnení motora sa pritláča na to biele kolečko. Ale čo je tiež veľmi dôležite je prečistiť jemným šmirgľom rotor motorčeka v oblasti styku s uhlíkmi a poriadne to skontrolovať či je tam dobrý kontakt. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr888 Vloženo 24. Září 2015 Sdílet Vloženo 24. Září 2015 Mám, úplně stejný problém....chci se zeptat, jestli jste se někdo pokoušel to ozubené kolečko shánět...chci se do toho pustit, ale rád bych měl to kolečko, ještě než to rozberu :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Crake Vloženo 6. Červen 2016 Sdílet Vloženo 6. Červen 2016 hmmm tak patrim do stejne skupiny... takze to kolecko by mohlo byt resenim - jak je psano vyse - zkousel jste ho nekdo sehnat? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr888 Vloženo 13. Září 2016 Sdílet Vloženo 13. Září 2016 Tak jsem trochu pátral, ale ozubený kolečko přímo do oktávky jsem nenašel...Našel jsem ale spoustu podobných...třeba tohle...neví někdo, jaký má mít rozměry? Ještě mě napadlo, zkusit napsat autorovi toho videa, jestli by je nekoupil u něj a neposlal poštou, ale poštovný z Bulharska je tak 700 - 800 Kč. Přece se to musí dát sehnat někde i u nás...budu rád za jakýkoliv nápad...Díky https://www.alibaba.com/product-detail/Window-Regulator-Motor-Gear-FRONT-REAR_50027235973.html Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 14. Září 2016 Sdílet Vloženo 14. Září 2016 a zkoušel jsi to vyčistit a promazat? Zajímavý je, že to dělá jen ten "spolujezdec", to se nabízí, že to je nějaká výrobní vada. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr888 Vloženo 14. Září 2016 Sdílet Vloženo 14. Září 2016 Nezkoušel...chtěl bych nejdřív sehnat to kolečko, kdyby vyčištění nepomohlo, abych to rovnou vyměnil, když to bude rozebraný... No je to zajímavý...navíc za jízdy to neudělá nikdy...jen na volnoběh nebo při vypnutym motoru... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rayx Vloženo 16. Září 2016 Sdílet Vloženo 16. Září 2016 Při běžícím motoru má palubní síť vetší napětí, motorek si při zatížení bere méně proudu, ochrana proti sevření nezafunguje. Jak popsali už hooopy a RELAX, motorek musí chodit volně bez přeskakujících převodů a uhlíky musí sedět na bezvadném komutátoru, jinak se nikam nehnete. Samotná stahovačka musí být samozřejmě v pořádku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pista6 Vloženo 3. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2018 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.