Arnoldinho Vloženo 14. Únor 2013 Sdílet Vloženo 14. Únor 2013 proč podcenil? Já mám takřka 255t km a mám ho také původní a ani neuvažuji, že bych ho měnil Tak to jsem klidný Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Richiis Vloženo 15. Únor 2013 Sdílet Vloženo 15. Únor 2013 No.. s kvalitama benzínu si myslím že už to není taky žádný med. Doporučuju vyměnit, těch 500Kč není zas taková suma. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 15. Únor 2013 Sdílet Vloženo 15. Únor 2013 no já toho benzínu zase tolik nenaberu , v zimě co 10 dní a v létě co 14 dní za pouhých 200 kačáků při denodenním ježdění Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Arnoldinho Vloženo 15. Únor 2013 Sdílet Vloženo 15. Únor 2013 no já toho benzínu zase tolik nenaberu , v zimě co 10 dní a v létě co 14 dní za pouhých 200 kačáků při denodenním ježdění Prosím tě, jak jsi to řešil, teda jestli vůbec řešil, s rozvodovým řetězem?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 15. Únor 2013 Sdílet Vloženo 15. Únor 2013 vůbec nevím o čem mluvíš , .... ani nevím jestli to tady mám říkat ... je origo, stejně jako lišty Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 15. Únor 2013 Sdílet Vloženo 15. Únor 2013 tiež som tú otázku nepochopil,tak som počkal ako zareaguješ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 15. Únor 2013 Sdílet Vloženo 15. Únor 2013 no já na autě mám vůbec hodně ještě originálního , teda kromě kurvítka zvaného EGR . Auto musí sloužit, a ne že furt budu cosi preventivně vyměňovat a válet se pod tím. Když se mě loni v létě ptala polovic, když jsme vlivem okolností museli vzít na dovču do BG obě naše auta, jestli to Fábča při nějakých 240t km zvládne, bez zaváhání jsem prohlásil, že bez problémů ... a tak tomu také bylo ... to když si vzpomenu na našeho Formana, co dovolená to problém a to jsme jezdili tak akorát po republice, max. slovenské Piešťany ... do BG? to bychom ho mohli pohřbít někde v Maďarsku už Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Arnoldinho Vloženo 15. Únor 2013 Sdílet Vloženo 15. Únor 2013 (editace) Tak i já mám hodně věcí origo, ale když tak všude čtu tu kritiku na HTP......ale je pravda, že už mám druhou Fábku s HTP a jen spokojenost.....Takže dokud jezdí, nic neřešit.... Editováno: 15. Únor 2013, autor: Malta Necituj předchozí příspěvek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 16. Únor 2013 Sdílet Vloženo 16. Únor 2013 asi tak,netreba to všetko extrémne prežívať Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Richiis Vloženo 18. Únor 2013 Sdílet Vloženo 18. Únor 2013 Stačí jen pravidelná udržba. Olej s fitrama jako základ. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirda85 Vloženo 21. Březen 2013 Sdílet Vloženo 21. Březen 2013 Nezkoušel někdo odstínit olejový filtr od tepla co jde z katu třebas nějakou tepelnou izolací (viz. http://www.speedpro.eu/thermotec-samolepici-tepelna-izolace-30x30-p-9317.html) nebo to nemá smysl a teplo bude prochátek i jako blokem motoru?? U olejů 5W-50 není uvedena specifikace výrobce, člověk ruku do ohně taky při nákupu dát nemůže. Btw - je mi jasné, že při tak malém prodeji těchto olejů si výrobce nemůže dovolit platit tu normu, aby to bylo i na papíře. Jaké máte zkušenosti? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 21. Březen 2013 Sdílet Vloženo 21. Březen 2013 Taky jsem měl v plánu nějak tepelně zaizolovat katalizátor. Napřed jsem si ale změřil teplotu oleje za provozu, v létě, venkovní teplota byla okolo 28 °C a olej měl maximálně 98 °C při popojíždění v koloně. Takže jsem v klidu a nic jsem neizoloval. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 22. Březen 2013 Sdílet Vloženo 22. Březen 2013 tak to jsi nezvolil zrovna dobrý režim (popojíždění v koloně), myslím že obojí bude daleko více tepelně zatížené třeba při 140 na dálnici, kdy motor točí více jak 4000 ot a spaliny proudí plným proudem přes kat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 22. Březen 2013 Sdílet Vloženo 22. Březen 2013 Měřil jsem průběžně několik dní, i na dálnici, všude ..... Na dálnici se to zase proudícím vzduchem lépe chladí. Prostě nejvíc jsem naměřil při popojíždění v koloně, kdy se sice moc tepla neprodukuje, ale skoro vůbec se nechladí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 22. Březen 2013 Sdílet Vloženo 22. Březen 2013 tak to pak good zjištění , že to vlastně není taková tragédie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 22. Březen 2013 Sdílet Vloženo 22. Březen 2013 Prave robim repas motora tak som pozeral blok ako by sa dalo pripojiť ol ckladič ale či by to malo vyznam. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jipol57 Vloženo 23. Březen 2013 Sdílet Vloženo 23. Březen 2013 Nechci se do toho HTPčkářům plést, ale kdesi jsem četl, že není problém v přehřívání oleje celkově, ale místně jak protéká v bloku kanálkem, který je v blízkosti kaťáku, a že se přehřívá jen v tomto místě. Dále že se už v bloku ochladí. Novější verze to už nějak vyřešily. Nevím jestli přemístěním kanálku, nebo odizolováním. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 23. Březen 2013 Sdílet Vloženo 23. Březen 2013 jipol mam htp 2009 a tam ešte žiadnu zmenu nevidim tak možna uprava bude po 2009. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 23. Březen 2013 Sdílet Vloženo 23. Březen 2013 Olejový kanál je na rohu bloku motoru u olejového filtru, ten vede olej do hlavy a ke klikovým ložiskům jde stěnou, která je z vrchu chlazena vodou. Hubo44 má rozebraný motor, tak může potvrdit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 23. Březen 2013 Sdílet Vloženo 23. Březen 2013 A za katom neni olejovy kanal žiadny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 23. Březen 2013 Sdílet Vloženo 23. Březen 2013 Tu su kriedou označene ol kanale. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 23. Březen 2013 Sdílet Vloženo 23. Březen 2013 Děkuji. Mně se jako "slabší místo" zdá přední stěna bloku motoru, po které stéká olej z hlavy válců zpět do vany. Na tuto stěnu jde teplo z katalyzátoru a na ní se olej opravdu zahřívá. Ale to by byl teplý i olejové vaně, takže to asi nebude tak hrozný. A za další, katalyzátor před blokem motoru má dnes každé druhé auto.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 27. Březen 2013 Sdílet Vloženo 27. Březen 2013 moje životnost motoru ráno cestou do prádce prudce klesla :-( probliknutí kontrolky mazaní, následuje trvalé rozsvícení a já zastavuju auto. motor rachtá, vydává děsný zvuky. njn. víko filtru vylítlo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 27. Březen 2013 Sdílet Vloženo 27. Březen 2013 To sa ako podarilo tam je dost toho zavitu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bitttpower Vloženo 27. Březen 2013 Sdílet Vloženo 27. Březen 2013 Ty voe,to je nějake divně že to samo takhle vylitlo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.