Přejít na obsah

Koupě nové OIII - výbava, motor, atd.


rsrsrs

Doporučené příspěvky

připojuji se a hlasuji pro benzín.  

A ještě připojuji poznámku k DSG. Nevím, jestli to je u benzínu jinak, ale já mám s DSG spotřebu rozhodně vyšší, než s manuálem. Srovnávám stejná auta se stejnými naftovými motory. Rozdíl je v řádu několika málo deci, ale přesto je.

Editováno: , autor: jirkaK
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tu 1.4 TSI na autosalonech s DSG nemají,takže to je trošku problém :kol-32:   ale s tou 1.8 se jelo vážně krásně,k tomu motoru je DSG super.

U 1.4 by byla spotřeba určitě nišší než u 1.8,ale zase si říkám,že když už kupuji auto za tolik  peněz,tak at to stojí za to :kol-31:

70 % najedu mimo město, 15% dálnice, 15% město .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jirka K:  měl jsem v OII FL (která je o 30kg těžší než OIII) ten starý 1,2TSI a brzdou provozu jsem rozhodně nebyl. Na D1 s tempomatem na 145 Km "no probléma" celou cestu. Pokud neplánuješ na D1 honit Pasaty, vozit plné auto lidí nebo hodně pospíchat s častým předjížděním, tak ten motor v klidu stačí.

 

Ve srovnání s 1.4TSI co mám je to auto teď pochopitelně hbitější (dle Policie prý až moc), ale že by nebyla 1.2 TSI nepoužitelná pro běžný provoz, tak to v žádném případě. Klidně bych o ni při rozhodování o dalším autě přemýšlel.

 

Jinak stará 1.4TSI v OII a nová v OIII jsou úplně jiné motory. Ta nová 1.4TSI jede jak z praku.

 

XORO, pokud chceš DSG v benzínu bez RS, tak je to rozhodování mezi 1,8TSI a 1,4TSI. Tu 1.4TSI s DSG seženeš k projetí někde ve VW v Golfu. Motor a převodovka jsou stejné jako OIII, tak můžeš zhruba porovnat. VW vůbec 1.8TSI nenabízí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Záleží, kdo má jakou náturu. Někdo se líně plouží v koloně, někdo ji zase rád předjede. S motorem 1,2 TSI jsi jasně zařazen do první skupiny, protože předjíždění je hazard ze životem. Musíš ten motor roztočit a držet to v otáčkách, aby to vůbec trochu jelo. Při takovým manévru nebo prostě razantním režimu jízdy, je ovšem spotřeba nesmyslně vysoká. Já na tentýž režim, potřebuji půl plynu a asi tak poloviční spotřebu paliva, než "úsporný" 1,2 TSI. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Záleží, kdo má jakou náturu. Někdo se líně plouží v koloně, někdo ji zase rád předjede. S motorem 1,2 TSI jsi jasně zařazen do první skupiny, protože předjíždění je hazard ze životem. Musíš ten motor roztočit a držet to v otáčkách, aby to vůbec trochu jelo. Při takovým manévru nebo prostě razantním režimu jízdy, je ovšem spotřeba nesmyslně vysoká. Já na tentýž režim, potřebuji půl plynu a asi tak poloviční spotřebu paliva, než "úsporný" 1,2 TSI. 

Souhlas, záleží na stylu jízdy a použití auta. Je jasný, že při vyšší zátěži to žere trošku více.

Jinak předjíždění i s 1.2 není ani zase taková hrůza. Všichni jsme už zmlsaní turbomotory, co já bych před 10 lety dal za auto co má z 0-100km za 10 sekund.

To mi ještě šéfův Superb I v 1.9 TDI se 74Kw přišel jako neskutečná raketa. Dneska bych po nabídnutí firemního 74Kw auta šel za šéfem s otázkou, proč se mě chtějí ve firmě zbavit  :kol-138:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ty určitě, už máš obejdnáno po roce a půl, abys měl čím dojíždět? Zatím tady totiž jenom spamuješ.

 

zlatá pravda velebnosti, ale dovolím si to přeložit níže....

 

co je ti po tom? :kol-47: píše se tu ,že 1.2 TSi nebrat..já oponuju,že i s 1.2 se dá jet a většinou i dojedu,např.třeba křižovatky...zrovna dnes jsem dojížděl jednoho piráta na křižovatce..

 

co je ti po tom?  :kol-47:  já mám Š 120 (bez TSI) já oponuju, že i s 1.2 se dá jet a většinou i dojedu (myšleno do plánovaného bodu B z bodu A), např. třeba žigulíky.......zrovna dnes jsem dojížděl jednoho trabanta ale dojel jsem ho až na křižovatce na červené.

Editováno: , autor: Hravec
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...