mia Vloženo 2. leden 2013 Sdílet Vloženo 2. leden 2013 začátkem léta chci koupit nové auto,rozhoduji se mezi Octavii III nebo Superb II-na jaře bude facelift-,takže vzhled bude asi podobný,motor pravděpodobně CR 103kw/malinko ve mně hlodá i TSI 1.8/.měl jsem OI tdi,OII 2.0tdi,SII 2.0tdi.do čeho by jste šli? SII v ambiente se dá koupit do 600tis, OCTA ve stejné výbavě pravděpodobně do 500tis.dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 3. leden 2013 Sdílet Vloženo 3. leden 2013 To chce vyzkoušet, třeba oproti OII je SII o dost pohodlnější, jak co do hlučnosti, tak co do třeba sedaček - ty základní v OII jsou strašné. V tuto chvíli bych šel rozhodně do SII, po FL nevím, pokud ho zrmší,jako OII, tak potom asi OIII. Jinak vzal bych do SII už ten silnější dvoulitr, ta 103 je fajn, ale není to ještě ono. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Prochaine Vloženo 3. leden 2013 Sdílet Vloženo 3. leden 2013 Také nad tím teď trochu přemýšlím... SII nabízí slušenou výbavu už v základu. Cena kolem 700k, mínus 10% sleva, mínus 21% DPH... to už stojí za zvážení, jestli koupit 3 roky starou ojetinu za 400k nebo novou za 500k. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 3. leden 2013 Sdílet Vloženo 3. leden 2013 Jestli neresis financni rozdil tak zcela urcite Sup. Opravdu me nenapada v cem by mohla byt O3 lepsi. Tu vybavu, co ma navic oproti O2 dostane S2FL urcite taky. Snad jedine jestli uvazujes nad Columbusem, tak ten novy v O3 by se mohl mene krast, minimalne nez se to zlodeji nauci, protoze to bude prinejmensim slozitejsi nez u toho soucasneho. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Prochaine Vloženo 3. leden 2013 Sdílet Vloženo 3. leden 2013 No možná špatně počítám, ale vycházím z ceny akčních modelů Drive, kde u Octavie Elegance to je asi 620t + Xenony za 30t = asi 650t. A za 700t je podobně vybavená SII. A to se bojím, jestli OIII nebude dražší než OII. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 3. leden 2013 Sdílet Vloženo 3. leden 2013 O3 podle me urcite bude drazsi nez O2. Pripadne by mohla byt stejna ale pak by musel rapidne zlevnit Rapid, jinak by uz si ho nekoupil vubec nikdo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Crake Vloženo 5. leden 2013 Sdílet Vloženo 5. leden 2013 Tak ceny by mely byt zverejneny pristi tyden, tak uvidime... Ale pocitam s tim, ze OIII bude drazsi nezli OII, ale treba budeme vsichni prijemne prekvapeni. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 5. leden 2013 Sdílet Vloženo 5. leden 2013 To chce vyzkoušet, třeba oproti OII je SII o dost pohodlnější, jak co do hlučnosti, tak co do třeba sedaček - ty základní v OII jsou strašné. V tuto chvíli bych šel rozhodně do SII, po FL nevím, pokud ho zrmší,jako OII, tak potom asi OIII. Jinak vzal bych do SII už ten silnější dvoulitr, ta 103 je fajn, ale není to ještě ono. nevím v čem si seděl, ale přijdou mě stejně pohodlné jako v superbu. Uznávám v superbu je o hodn místa více jak u řidiče tak vzadu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 6. leden 2013 Sdílet Vloženo 6. leden 2013 Dle osobni zkusenosti bych z pohledu ridice pri volbe mezi SII a OIII vybral rozhodne OIII. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 6. leden 2013 Sdílet Vloženo 6. leden 2013 nevím v čem si seděl, ale přijdou mě stejně pohodlné jako v superbu. Uznávám v superbu je o hodn místa více jak u řidiče tak vzadu Sedačky v OII, konkrétně ta naše byla rv.2006, byly na delší cesty nepohodlné, hlavně plochý sedák a to jak vpředu, tak vzadu. Šlo o základní sedačky v Eleganci. V SII je u řidiče stejně místa jako v OII, tam není žádná pocitová změna, panel rádia zavazí stejně, jen sedačky jsou lepší, sedák má lepší boční tvarování, totéž i vzadu - opět jen standardní sedačky. V OII jsem absolvoval cestu 1600km najednou a tutéž cestu i v SII, z OII jsem byl rozlámaný, ze SII nikoliv a seděl jsem postupně na všech místech, tj. jako řidič, spolujezdec a pasažér vzadu. Jak je na tom OIII nejsem schopen posoudit, ale počítám, že vzhledem k tomu jak narostla, tak podobně jako SII. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sranki Vloženo 7. leden 2013 Sdílet Vloženo 7. leden 2013 (editace) Kovova struktura sedaciek v OIII je rovnaka ako v SII, takze komfort bude velmi podobny. Ale OIII ma jednu specialitku navyse, ktoru ma SII len pre klima sedacku. Je to nieco ako pasivna klima. Peny maju kanaliky v tvare Z struktury, takze sa vam nebude tak potit prdel. Editováno: 7. leden 2013, autor: Sranki Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 11. leden 2013 Sdílet Vloženo 11. leden 2013 (editace) Je pravda že u scoutu(2007) má otec kožené s malými opěrkami na hlavu a tam jsem po delší trase vepředu také rozláman. Po FL co mám já obyč v ambition, tak tam jsem nebyl. Takže pokud si koupí FL, tak tam už nevidím problém (nevím jak kožené). Když jsem řídil na testovací jízdě superba (kupoval si soused), tak tam bylo o hodně místa do šířky a více prostoru. Editováno: 11. leden 2013, autor: kokta7 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
omicron Vloženo 13. leden 2013 Sdílet Vloženo 13. leden 2013 (editace) No, co vlastně cekat od majitelů SII, než chválu zrovna na to jejich ? Než jsem kupoval O2FL (LK) po předchozí O2 TDI jsem toto dilema řešil rovněž, a mam zcela opačný názor. S SII jsem si toho ve zkušebních jízdách najezdil dost (mel jsem zájem o 3.6), a pokud pominu giga prostor na zadních sedačkách, který je pro mě zcela nevyužitelný (nedělám panského řidiče), tak pro mé bylo při mé 190cm výšce velké překvapeni, ze jsem se na řidičově miste necítil nijak pohodlněji než u O2 FL, ba právě naopak. Vysunuti tunelu směrem dopředu k řidiči u S2 mě oproti O2 neumožňuje tak široce a pohodlně roztáhnout nohy, a při delších cestách to je docela utrpení. Takže moje volba byla jasna, zvláště po dalším zjištění, ze FL je jak elektricky, tak motorově (až na tu 3.6ku) stejná jako S2. Pokud bych mel dnes váhat mezi S2 a O3, tak tj. samozřejmě volba pro O3, což je ještě větší a pohodlnější auto než O2, a zejména technologicky pokročilejší a vyspělejší i než S2. Editováno: 13. leden 2013, autor: omicron Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 13. leden 2013 Sdílet Vloženo 13. leden 2013 No, co taky čekat od majitelů OII (FL), než chválu zrovna na to jejich? Vlastnil jsem jak OII, tak teď SII, tak snad můžu napsat vlastní názor bez toho, abych byl osočován z toho, že něco chválím jen proto, že to vlastním. To mi přijde dětinské, ale zase takové typické pro auto fóra. Schválně jsem se byl na ty sedačky podívat, jak na SII a OII, v podstatě jsou stejné (jak někdo výše uvedl, stejná konstrukce), jsou tam jen menší rozdíly, které v mém případě asi hráli roli ve prospěch pohodlí. V jednom z příspěvků výše jsem ale uvedl, že neshledávám co do místa řidiče, žádnou změnu v prostorovém pohodlí, že je to stejné jako u OII. Nicméně pohodlnější SII spatřuji v podvozku a v odhlučnění, které je proti OII lepší a tedy jízda ustálenou rychlostí kolem 150 km, je mnohem pohodlnější z hlediska akustických ruchů ( i když odhlučnění podvozku je slabší), pokud taková bude i OIII, tak jen dobře. A bude potom i v mém hledáčku při výběru dalšího vozu. To budu schopen posoudit až po zkušební jízdě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
micar Vloženo 13. leden 2013 Sdílet Vloženo 13. leden 2013 tak to bude zajímavé od nového roku přidali do SII výbavu za 60tis takže ted má základ ACTIV to co měl před tím Ambition vč. xenonů a v 2.0tdi se dá sehnat za 515tis Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Racek08 Vloženo 13. leden 2013 Sdílet Vloženo 13. leden 2013 No, co taky čekat od majitelů OII (FL), než chválu zrovna na to jejich? Vlastnil jsem jak OII, tak teď SII, tak snad můžu napsat vlastní názor bez toho, abych byl osočován z toho, že něco chválím jen proto, že to vlastním. To mi přijde dětinské, ale zase takové typické pro auto fóra. Schválně jsem se byl na ty sedačky podívat, jak na SII a OII, v podstatě jsou stejné (jak někdo výše uvedl, stejná konstrukce), jsou tam jen menší rozdíly, které v mém případě asi hráli roli ve prospěch pohodlí. V jednom z příspěvků výše jsem ale uvedl, že neshledávám co do místa řidiče, žádnou změnu v prostorovém pohodlí, že je to stejné jako u OII. Nicméně pohodlnější SII spatřuji v podvozku a v odhlučnění, které je proti OII lepší a tedy jízda ustálenou rychlostí kolem 150 km, je mnohem pohodlnější z hlediska akustických ruchů ( i když odhlučnění podvozku je slabší), pokud taková bude i OIII, tak jen dobře. A bude potom i v mém hledáčku při výběru dalšího vozu. To budu schopen posoudit až po zkušební jízdě. Zcela souhlasím s názorem Lancelota, ročně najedu cca 50tkm: přibližně 40tkm s OIIFL1.4tsi, 6tkm s SII2.0tdi a zbytek s růz. typy. Cestování s SII je mnohem pohodlmější než s OII - kdo jezdí pravidelně Praha - Brno ví o čem mluvím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 14. leden 2013 Sdílet Vloženo 14. leden 2013 Taky myslim, ze O3 je zde precenovana. Prece jen S2 je vyssi level auta se vsim, co s tim souvisi. Vybava, co ma O3 navic bude ve FL urcite taky a navic i nejaka dalsi, co O3 ani nema. S2 ma navic vyhodu, ze je starsi, tudiz u nej cost cutting nedosahl zdaleka takoveho levelu jako bude u O3. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
omicron Vloženo 18. leden 2013 Sdílet Vloženo 18. leden 2013 (editace) Tak jen pro upresneni, v několika testech konstatovali rozdil sirky vozu mezi O3 a S2 kolem 5 cm (!) a to ve prospěch Octavie 3. To k tomu rozhodnuti co kupovat v pripade noveho nakupu... A k tomu rozdilu mezi S2 a O2FL? Vůbec jsem neresil nejaky problem se sedackami, asi kolega spatne cte, jedna se o to,ze vyssi postavy mají v S2 vzhledem k sirsimu tunelu u S2 problém s roztazenim nohou (na sirku je proste pro nohy méně mista, to uz bylo několikrát mereno, publikovano, nevim proc se to opet rozporuje), coz je u O2 pohodlnejsi, nic vic, nic min. To u me (a mnoha jinych vyssich postav) napr. rozhodlo ve prospěch O2. Velmi neprijemne. To ze vzadu to je velke asi nehraje pro radu uzivatelu zadnou roli. Vybava - S2 nemá myslim nic zasadniho, co by neslo do O2FL dat (mají stejnou elektriku), snad az na nejake výjimky (napr. pano strecha). Nektere věci sice nejdou tovarne, ale kdejaky servis v pohode zvladne. Editováno: 18. leden 2013, autor: omicron Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 18. leden 2013 Sdílet Vloženo 18. leden 2013 (editace) Jak ve všem je třeba v autě ujet 100 km a pak člověk ví proč si koupí Superba. Neříkám, že O3 je horší nebo lepší na prostor a pohodlí(nejel jsem nemohu soudit a chytré řeči někoho kdo se svezl pár kilometrů nic neřeknou), ale jak face O2 tak stará O2 je pro delší cesty mnohem horší auto. Pokud srovnám Golfa7 a Golga6 tak pocitově uvnitř ten rozdíl necítím... Editováno: 18. leden 2013, autor: ferda25 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mia Vloženo 21. leden 2013 Autor Sdílet Vloženo 21. leden 2013 (editace) at to počítám jak chci,tak pokud dám do OIII --2.0tdi a výbavu kterou má od nového roku SII už v základu/vč. bixenonů/ tak jsem na stejné ceně.takže to bude asi SII.ještě počkám na FACE.navíc je pravděpodobnost že půjde ještě cena dolů,nebo přidají výbavu-viz. ted rapid na leasing už 249tis. neví někdo kdy se mění modelový rok na 2014 ? Editováno: 21. leden 2013, autor: mia Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dix1 Vloženo 21. leden 2013 Sdílet Vloženo 21. leden 2013 mia: MY 2014 je od 22KT/13. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kazimir80 Vloženo 27. leden 2013 Sdílet Vloženo 27. leden 2013 Koupil jsem supika elegance na cestování po Evropě v červenci, měl jsem dobrou fleetovou nabídku. Hlavní nasazení je dálniční provoz. Zvažoval jsem ještě passat/CC nebo A4. Passat se mi nelíbil, CC jen z venku, CC a A4 mi přišli stísněný. Poznání = pohodlné auto, soundsystem pěkně hraje, velký kufr, 4x4 na dálnici cestou na svátky překvapilo jízdními vlastnostmi. Před tím jsem vlastnil O2 z MY 2007, věnoval jsem ji rodičům. Subjektivně sice svižnější auto, ale hlučné TDI-PD a přijde mi blbějc odhlučněná a trošku rozvrzaná. Po 10hod za volantem v supiku nejsem rozlámaný což o oktě nešlo říct a druhý den můžu fungovat jako bych v autě nejel. Do menšího auta bych už v tomto nasazení již nešel, leda bych ho koupil jako druhé auto - volný čas/městský provoz..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 22. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 22. Červenec 2013 OIII Combi 1.8 TSI vs SII FL Combi 1.8 TSI 4x4 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 22. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 22. Červenec 2013 tak jasně že SUP Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jaro9999 Vloženo 22. Září 2013 Sdílet Vloženo 22. Září 2013 8 rokov som mal OII, potom 4,5 roka SII. Chceli sme ho vymeniť za SII facelift, ale ten ma neoslovil. Nebolo tam nič technicky nové, tak sme sa rozhodli pre OIII. Prišla 3 mesiace po objednaní. Máme najazdené ešte len niečo vyše 1100 km, ale necítim rozdiel voči SII, skôr naopak. Jediný výrazný rozdiel je len dĺžkový - na zadných sedadlách. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.