MOstruszka Vloženo 2. Březen 2015 Sdílet Vloženo 2. Březen 2015 (editace) Dovolím si zveřejnit e-mail, který mi přišel jako odpověď na můj dotaz přímo na info e-mail ŠKODY. Snad nebude mít pán co tohle psal námitky. Cituji "Vážený pane Ostruszko,přes ŠKODA Info-Line jsme obdrželi od Vás e-mail, ve kterém nás informujete, že jste si zakoupil vůz ŠKODA Fabia Combi s motorem1,2 u kterého, přestože již byl opravován rozvodový mechanizmus, je stále slyšet hluk.Jak již bylo prezentováno v odborném tisku nebo na automobilových serverech, tak opravy rozvodů u těchto motorů probíhaly vedvou vlnách.První vlna cca do roku 2011 kdy se měnil pouze rozvod. řetěz, což byla oprava s krátkodobým efektem. Druhá pozdější, kdy bylajiž měněna celá tzv. opravárenská sada tj.robustní rozvodový řetěz a rozvodové kolo na klik,.hřídeli. Jiný způsob opravy seneprovádí.Kvalita mot.oleje a provádění výměn mot.oleje v předepsaných intervalech má zásadní vliv na opotřebení rozvod. mechanizmu,rozhodně však v případě dodržení uvedených požadavků, není nutné, jak uvádíte, měnit řetěz při každé výměně oleje.Kryt řetězu není při standardní opravě rozvodů třeba měnit. Jak je však ze servisní praxe známo, může v některých extrémníchpřípadech dojít k poškození plastového krytu prodlouženým řetězem a pak musí být vyměněn.Ve Vašem případě bych si ověřil, jaká vlastně byla první oprava, zda pouze řetěz, anebo celá sada.Je nutné též konstatovat, že konstrukce tohoto rozvod. systému způsobuje krátké zaklepání po studeném startu i u rozvod. řetězu,který není nadměrně prodloužený.Věříme, že je naše odpověď pro Vás dostačující a přejeme Vám mnoho spokojenosti s vozem ŠKODA." Jméno ani nic jiného nezveřejním, snad to chápete... Editováno: 2. Březen 2015, autor: MOstruszka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 2. Březen 2015 Sdílet Vloženo 2. Březen 2015 Standartní odpověď "tiskovýho mluvčího" - neboli způsob jak miliónem slov neříct vůbec nic. Na tvým místě bych úplně změnil servis a nechal to poslechnout a prohlídnout někoho diametrálně jinýho, kdo není z místa ani z blízkýho okolí, vím o případu, že kluk od Budějek, kterýho už nasralo věčný vymlouvání českejch značkovejch servisů, údajně zajel s autem do Němec a tam jim v servise 30km za čárou namluvil, že mu to začalo rachotit při startech během návratu od nich domů a že se s tím bojí jet dál - sice ho to stálo nocleh v Dojčích, tudíž docela za mastno v €urech, ale oprava do druhýho dne bez diskusí. A cena údajně srovnatelná s cenou v ČEZkistánu - detaily bych musel zjistit, info mám přes vzdálenou rodinnou přízeň... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JirkaBrno Vloženo 3. Březen 2015 Sdílet Vloženo 3. Březen 2015 mozna bude nejlepsi si to opravit u mechanika, ktery dela ve skode, ma s tim praxi atd.. sice to zaplatis, bude to neco stat, ale mas po nervech.. kdo se ma s tema idiotama v servisech furt hadat... servisy menit muzes ale jeden posere vic nez druhy.. musel bys mit nejaky overeny servis.. coz dneska najit... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MOstruszka Vloženo 3. Březen 2015 Sdílet Vloženo 3. Březen 2015 I tak, pokud to opravíte kdekoliv, po čase vám to stejně u studeného startu rachotit bude, i kdyby jenom 1 vteřinu..., ať už vám to dělal kdokoliv. Já to měl měněno 4/2014, a podle výpisu i s koly, takže při výměně oleje to nechám ještě jednou změřit a uvidím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Falkon Vloženo 4. Březen 2015 Sdílet Vloženo 4. Březen 2015 Tak dnes změřeno prodloužení rozvodového řetězu na základě problému popisovaného mnou na straně 57 a výsledek je: řetěz po 3 letech provozu a 35 tis km natažen na 69,7 mm a celý problém způsobovalo zapomenuté druhé těsnění olej. filtru při jeho výměně. Když vezmu, že po výměně je napínák na cca 66 mm, tak mám ještě min další tři roky klidného ježdění :-) 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
froggy Vloženo 4. Březen 2015 Sdílet Vloženo 4. Březen 2015 Tak 70 tisíc km je na TSi úctyhodná porce km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 4. Březen 2015 Sdílet Vloženo 4. Březen 2015 a to těsnění tam zapomněli v autorizáku? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Falkon Vloženo 4. Březen 2015 Sdílet Vloženo 4. Březen 2015 froggy: taky si tak říkám, beru to jako daň za jinak perfektní motor vormen: nene, poslední servis už sem nedělal v autorizáku ale u soukromníka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 5. Březen 2015 Sdílet Vloženo 5. Březen 2015 Poučení pro příště... I pro ostatní Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 5. Březen 2015 Sdílet Vloženo 5. Březen 2015 Tak 70 tisíc km je na TSi úctyhodná porce km. Neboj, mám kopii servisky z jedné firmy a tam má TSI 350 000 km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JirkaBrno Vloženo 5. Březen 2015 Sdílet Vloženo 5. Březen 2015 pokud Tsi 350 000 jezdi streky tak je jasny ze vydrzi.. pokud Tsi startujes 20x denne tak se pak nediv.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 5. Březen 2015 Sdílet Vloženo 5. Březen 2015 Ovšem toto platí pro všechny motory... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miland42 Vloženo 7. Březen 2015 Sdílet Vloženo 7. Březen 2015 Hm. Já mám zatím 92t km , tak jsem zvědav, co to ještě vydrží. A poslední rozvody delany na cca 30t km. Od té doby se občas ozvou při startu, jinak ok. Pouze budu teď mění silenbloky uložení stabilizatoru, ale to patří do jiné sekce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vasnivykolista Vloženo 7. Březen 2015 Sdílet Vloženo 7. Březen 2015 včera po nastartování jsem slyšel rozvody asi na vteřinu zařehtat...ale když mám již novej řetaz a vše kolem toho ...tož jak se všude píše, že to je vlastnost motoru tož se neznepokojuju..i když pro sluch je to nepříjemné..asi si koupím na uši sluchátka co měl Otík ve Vesničce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 7. Březen 2015 Sdílet Vloženo 7. Březen 2015 Hoši to je katastrofa co ta škodovka a VW udělali.Za to by měli zákazníkům vyměnit celé motory za ty nové s řemenem. Je to děs.U nás na servisu 1,2 TSi potkané,najeto 48.000,teď čtyřletý Tiguan 1,4 TSi,najeto 35000 a přeskočen !!!! Nakopal bych soudruhům za tohle víte kam!!!!!Moje žena má Golfa 1,4 Tsi 53000 a už to také občas zaklepe,tak to budu příští týden bude li čas měnit. Tam je ještě jeden problém asice s přenastavovačem vaček.Z VW mi přišla zpráva,že pokud tam ještě není inovovaný tak je potřeba jej vyměnit,cena 12000 ,-Kč. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 7. Březen 2015 Sdílet Vloženo 7. Březen 2015 Konstruktérský úlet. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bitttpower Vloženo 7. Březen 2015 Sdílet Vloženo 7. Březen 2015 Tak hlavně že je vše v pořádku... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
froggy Vloženo 8. Březen 2015 Sdílet Vloženo 8. Březen 2015 Já se vůbec nedivím, že majitelé TSi mají nervy v kýblu a k vytočení jim stačí málo. Když jsem měl ještě TSi, taky jsem na tom býval psychicky špatně. Pořídil jsem si MPi a od té doby spím jak malé děcko. Nebojím se nastartovat ráno auto, nesleduju měrku oleje, nedochlazuju 2 minuty turbo a nebojím se jezdit do práce 4 km :-D 5 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PyroSVK Vloženo 8. Březen 2015 Sdílet Vloženo 8. Březen 2015 Ja tiež nie, a to mám TSI 4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
atnarfus Vloženo 8. Březen 2015 Sdílet Vloženo 8. Březen 2015 Já se naopak již večer těším, že se ráno s TSIčkem zase svezu. Pánové, buďte v klidu. Auto je jenom plech a guma, když se to rozhasí, tak se to opraví, nebo vyhodí a právě o tom zde máme debatovat. Vraťme se prosím zpět k technické diskusi. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 8. Březen 2015 Sdílet Vloženo 8. Březen 2015 Já se vůbec nedivím, že majitelé TSi mají nervy v kýblu a k vytočení jim stačí málo. Když jsem měl ještě TSi, taky jsem na tom býval psychicky špatně. Pořídil jsem si MPi a od té doby spím jak malé děcko. Nebojím se nastartovat ráno auto, nesleduju měrku oleje, nedochlazuju 2 minuty turbo a nebojím se jezdit do práce 4 km :-D turbo musíš chladit skoro u každýho turbomotoru v dnešní době a já spím dobře, mám 4 roky záruku a peníze na to po 4 - 5 letech to poslat do světa a koupit nové, co se pak bude dít dál je mi jedno. A to svezení mi vyhovuje 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 9. Březen 2015 Sdílet Vloženo 9. Březen 2015 No někdo bohužel takové chechtáty nemá,aby si po 4-5 kupoval nové auto. Jinak je to paradox.Jezdí k nám TSi které má 230.000 a vše původní,ale jak jsem psal,taky tu máme potkané se 49.000 a bohužel těch průserových převyšuje :-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JirkaBrno Vloženo 9. Březen 2015 Sdílet Vloženo 9. Březen 2015 jen pro info-jak to ,,potkane,, tsi budete resit? Bude to platit zakaznik, nebo skodovka.. a stalo se to diky rachtajicimu rozvodaku? A muzes se trosku rozepsat o tech pruserovych motorech? Prece jen, ty jsi primo u zdroje, takze u tebe ,,jedna pani povidala,, nehrozi.. dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 9. Březen 2015 Sdílet Vloženo 9. Březen 2015 vasnivykolista se zklidní, než budu muset zasáhnout. Téma pročištěno. 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Finley Vloženo 16. Březen 2015 Sdílet Vloženo 16. Březen 2015 (editace) Nová opravná sada se širším řetězem již dostupná i na e-shopu za 1750,- Kč Editováno: 16. Březen 2015, autor: Finley Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.