Přejít na obsah

Řetěz v rozvodech 1.2 TSI


Doporučené příspěvky

Diagnostiku asi sem moc nechodíš, těch lidí co se dohaduje se škodovkou ohledně reklamací čehokoliv je tu víc než dost.S tím olejem se to tu už probíralo, byl tu odkaz na YouTube na nějaký německý pořad a psal to i nějaký Ing. na auto.cz,ozubenému řetězu vadí nečistoty v oleji,zkrácením intervalů se problému dá proto částečně předcházet.Asi by nebylo od věci, kdyby škodovka přidala do úkonů při prohlídkách i kontrolu vytažení řetězu, ale to by nejdřív museli připustit, že jejich řetěz na věky není.Já problém po 34000 nemám (ťukťuk),ale je obrovská škoda, že takhle povedený motor si kvůli úspoře několika korun buduje tuhle pověst.

Editováno: , autor: standavfr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to tak.Staví se tomu jako k.......

Kamarád má Tiguana 1,4 Tsi,najeto 63000,po záruce se mu to potkalo.Jezdi pravidelně na garančky a pokud neudělal pořádné bububu přímo u importéra VW,tvrdili mu v servisu že mu na záruku-kulanci nic neudělají.

Také nechápu,proč by mi neměli uznat záruku na rozvod,pokud nejezdím do autorizáku.Jsou neautorizované servisy některé lepší-poctivější než autorizák.

pokud měním pravidelně oleje jak je předepsaný a dodržuji specifikaci a normu oleje,neměli by nic namítat a přitom.....však víme.je to pěkný bordel,nic víc a jak někdo psal,je to jen o tom,udržet si lidi na servis a rýžovat na tom.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Stavím se k tomu reálně. Tak, jak to je! Snít můžu o něčem jiném...Už jsem to psal, co se stane v záruce, se bezproblémově odstraní. Co je po záruce, se jako záruka nepovažuje. Jedná se o případnou kulanci. A ta se může a nemusí....Nikde to není povinnost. Už mně tu někteří serou s tím, jak je autorizák špatný... Tak si to někdy spočítejte, o kolik případně šetříte....Zakazuje Vám někdo mít vlastní díly? Být u toho? Víte vůbec, co vlastně stojí ta prohlídka? Udělají Vám  v garáži aktualizace? Případnou nějakou akci po 5 letech? Vymění vstřiky,trafa?...Už se někteří postavte konečně nohama na zem a začněte myslet, co je pro Vás výhodnější. Taky jsem viděl učty od některých , vycházelo to víc, než značkový.

Proč se hádat při reklamaci...V záruce je to jasné, po záruce ze zákona není na nic  nárok. Myslíte si snad někdo naivně něco jiného?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ne, nemyslíme, ale moc dobře víme, za koho tady kopeš = autorizovaný servis. Zkušenosti mnoha zdejších uživatelů jsou s autorizáky katastrofální. A speciálně k přístupu mnoha z nich k problémům motorů 1.2 TSI je tady toho mnoho popsáno. Jen já bych to mohl vydat jako román a nejen s motorem 1.2 TSI. A takových lidí znám osobně víc. Jejich "služby" většinou neodpovídají vysokým cenám tam účtovaným. Až budou služby na patřičné úrovni, tak nemám problém s cenou, ale to tak zdaleka není!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

DIAGNOSTIK: Už se někteří postavte konečně nohama na zem a začněte myslet, co je pro Vás výhodnější

 

Pro mě se jeví například nejvýhodnější pořídit si třeba 6 let starý auto za třetinovou cenu v porovnání s novým a servis si dělat ve své režii.

A nejde jen o úsporu peněz. Jde i o to že si např. nemusím brát den volna když vezu auto do servisu a shánět odvoz, případně náhradní auto. 

Jenže problém je v tom, že tohle jde praktikovat jen u hotových aut. Né u aut který se dodělávají za pochodu. Proto když jsem se rozhodnul pro fabii padla volba na lety vyzkoušený 1,4 TDI.

Upřímně lituju ty kteří si koupili po dobrých zkušenostech se starším modelem poprvé zcela nové auto s 1,2TSI a doufali, že s ním budou bezproblémově jezdit dlouhý leta s normální údržbou.

6letý TSI se 150 tkm už bude mít alespoň 3 rozvodovou sadu a při troše smůle bude mít za sebou i potkana....

Editováno: , autor: Jarda-k
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Každý má na výběr. Nikdo do ničeho nikoho nenutí. Když nechceš, tak do autorizovaného nejezdi. Každého právo volby. Ale potom si můžeš stěžovat jen sobě, nebo tady na netu.  Naštěstí je těch spokojených stále víc, než stěžovatelů. Bohužel, Ti spokojení to zase tak tady neprezentují. Já se značkovým nevidím doposud žádný problém. Klidně za ně budu kopat. Tak jako i za kamarády ,kteří dělají po garážích. Ale bohužel jim chybí informace a možnosti. A já chci to nejlepší...

Editováno: , autor: DIAGNOSTIK
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já bych všecky ty DOSUD NENADÁVAJÍCÍ za spokojený neoznačoval. To je zbožný přání fabriky - ale ti lidi buď mlčí proto, že je ZATÍM JEŠTĚ žádnej vážnější problém nepotkal (šťastlivci), nebo proto, že už se spálili a odmítají si dál zcela bez výhledu na nějakej úspěch třepit hubu - prostě od koncernu odejdou k "většímu sousedovi z Nošovic" nebo kamkoliv jinam k jiný konkurenci - a jejich peníze pak půjdou jinam. A než se koncern vzpamatuje, bude PRO NĚJ už dávno pozdě - ta konkurence těm nespkojencům bude nabízet minimálně stejnou techniku a podmínky za stejný nebo i menší peníze a koncern, kterej zatím dělá dojem, že se nehodlá poučit, na tyhle zanedbávky nespokojenejch i potenciálně nespokojenejch zákošů krutě dojede...

 

A NEBUDE TO ZAS TAK DLOUHO TRVAT - já tomu dávám nanejvejš 5 let, kdy se tahle politika koncernu velice krutě vrátí v podobě větší tržní úspěšnosti šikmovoký konkurence, POKUD SE KONCERN NEZMĚNÍ A NĚCO S TÍM NEUDĚLÁ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Polovica tohto 63 stranového vlákna je o ničom, dokola tu určitá skupina užívateľov (časť z nich auto s týmto motorom vôbec nevlastní) nadáva na tento motor a dookola sa tu melie, že aký je ten motor zlý a na hovno, a celý koncern ako ojebáva, atď. Reálne tu ale nie sú skoro žiadne užitočné informácie, nič nové. Mohlo by sa to tu premenovať na hospodskú latrínu. Obsah vlákna tomu zodpovedá.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A čemu se divíš?

Kdyby výrobce přišel s opravdu spolehlivým řešením za stávající chatrnější rozvody, tak není o čem diskutovat.

Při problému by se namontovala nová rozvodová sada a problém by byl odstraněněj. Jenže výrobce s takovým řešením dosud nepřišel a tak vzniká prostor k diskuzím.

Ta úprava napínáku by ale mohla stávající rozvody udržet delší dobu v tichým stavu. Tím by ale rozvody už nebyly "bezúdržbový" a to by asi bylo výrobci proti srsti, když by v servisním plánu byla položka navíc. 

Jinak já na ten motor nenadávám i bych ho možná bral pokud by bylo definitivní řešení jeho dětských bolestí. Jízdně je velmi příjemný.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bomba to nie je , ale aj predtým tam boli nejaké neúspešné pokusy , o tom koliečku sme si to mysleli všetci čo sme tie rozvody robili , proste ak raz bolo vyťahané a nedalo sa vymeniť tak nová reťaz bola len na chvílku ... A osobne poznám X motorov aj 2009 ktoré majú pôvodné rozvody /YETI/ , prípadne raz menené ... Paradoxne všetko sú to kusy ktoré majú 10 šoférov , jazdia permanentne s olejom pod minimom a dostávajú na frak , presne rovnako ako to bolo pri HTP , niekto najazdil pár km doroka a furt niečo kľaklo a niekto to rasoval a nemal problém ... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Celá tato situace je divná, já pořád nerozumím tomu, že u některých motorů problémy nejsou a u jiných je to hotová katastrofa. Co vím, tak to na stylu provozování není příliš závislé. A nejhorší jsou snad z roku 2010 a možná 2011. Tímto morem jsou prolezlé všechny motory TSI s řetězem. Brečí jejich majitelé po celém světě od Německa až po Austrálii.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Suri,s tím řetězem to ví každý cyklista a motorkář, že když se nasadí na stará kola nový řetěz tak to jde rychle do kopru,na to potřeboval koncern 5 let? To přesně vypovídá o jejich přístupu.Diagnostiku,vytáhni konečně hlavu z koncernové zadele a přečtu si tu kolika lidem bez problémů řeší reklamace v záruce, co za závady vydávají za vlastnost.Zrovna u těch rozvodů je jakákoli hlučnost závada a ne vlastnost.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Suri,s tím řetězem to ví každý cyklista a motorkář, že když se nasadí na stará kola nový řetěz tak to jde rychle do kopru,na to potřeboval koncern 5 let? To přesně vypovídá o jejich přístupu.Diagnostiku,vytáhni konečně hlavu z koncernové zadele a přečtu si tu kolika lidem bez problémů řeší reklamace v záruce, co za závady vydávají za vlastnost.Zrovna u těch rozvodů je jakákoli hlučnost závada a ne vlastnost.

Neviděl jsem , pokud přijely hlučné, že by odjely bez výměny. Asi žiješ v nějaké díře. Tak si tam udělejte pořádek, stěžujte si přímo ve škodovce. Co na to říct....Taky patříš asi mezi plácaly...Pro takové, jako jsi Ty, je nejlíp chodit po svých...

Editováno: , autor: DIAGNOSTIK
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Diagnostiku, už jsi docela trapný. Že děláš v autorizáku, ještě neznamená, že jsi sežral všechnu moudrost světa. Mně se třeba vysmál svého času vedoucí jednoho pražského servisu s tím, že přece se řetězy nemění, přitom příslušné TPI bylo již dávno na světě. Taky jsem tento servis příslušně ohodnotil při telefonátu ze škodovky. A co se stalo? Vůbec nic! Dokud nezavedli měření vysunutí napínáku, tak to zcela záviselo na libovůli servisu. A i teď tě většinou pošlou do háje, pokud nepřekročíš stanovenou mez. Že to rachotí jako nějaká stará plečka nikoho příliš nezajímá. To je fakt přístup...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...