Září 19, 201410 r Možné to je, ale ty jejich vyjádření bych po předchozích zkušenostech bral poněkud s rezervou.
Září 19, 201410 r libero: škoda auto Slovensko Pawouk:nemyslia nahodou vozy ktore uz s novym retazom vysli z vyroby? predsa len je to ine ako ked vymienaju retaz aj to kolo ci co to lebo uz to nikdy nebude take pevne... este by ma zaujimalo-uhlavny konkurent TSI-TCe nema problemy z rozvodmi...?
Září 19, 201410 r To se týká rozvodů obecně - vždyť je to bezúdržbová součástka, ne? TCe - to bych se podíval na nějaké Renault forum.
Září 19, 201410 r práve čítam tečie olej niekde zozadu motoru... ale inak iba litánie o spotrebe... kto by chcel... http://forum.renaultclub.cz/viewtopic.php?f=39&t=19953 keď niečo nájdem dám vedieť
Září 19, 201410 r Nic nového, svého času jsem něco podobného četl i o 1.4 TCe - tzn. že nikde nic zásadního, stížnosti jen na spotřebu... Ale zpět k 1.2 TSI!
Září 19, 201410 r Mne to teraz posledne, ked som bol na servise potvrdil prijimaci technik, ze uz davaju 3. Generaciu rozvodov vratane vymeny ozubeneho kolesa, len hold moju reklamaciu neuznali.....;-((
Září 19, 201410 r Twl, vždyť se to tady mele pořád dokola... Dám ti jednu radu - hledej a čti. ach jo Pavle
Září 27, 201410 r Mne to teraz posledne, ked som bol na servise potvrdil prijimaci technik, ze uz davaju 3. Generaciu rozvodov vratane vymeny ozubeneho kolesa, len hold moju reklamaciu neuznali.....;-(( Tak já patřím k těm šťastnějším, mám za sebou druhou opravnou sadu - s novými řetězovými koly a dle sdělení technika jde o sadu, která se v současné době používá do motorů TSI. Věřím tomu, že odborníci v MB zapracovali na problému tak, aby již byl vyřešen jejich paskvil a že se tímto vyhnou dalším sporům. Mám najeto 29000 km a r.v. 2011. Asi se všichni shodneme, že jinak jde o velmi dobrý motor, ale toto je zbytečná kaňka a dělá výrobci špatnou vizitku, zvláště, když se k tomu někdy staví tak, jak se dočítáme. Budu sledovat a dám případně vědět o dalším vývoji. Doufám, že pozitivním.
Říjen 1, 201410 r Dnes jsem konečně vyzvednul fakturu za vyměnu motoru Shortmotor za 50557kč, práce a materiál, těsnění + demontáže + rozvod co přeskočil = 28tisic. Cena celkem 78829kč toto je cena co servis fakturoval Mlade Boleslavi, pro běžneho človeka cca 110tisic navic, zaleži jake maji marže, škodovka ma dily za vyrobni ceny. Auto ma zatim od vyměny najeto 850km a vše v pohodě, jen ten syrovy motor je stale znat,alespon že vyměnili 2010 za 2014 Už se vubec nedivim, že dostal zlatou mrkev v německu za nejhorši motor co zpusobil majitelum hodně starosti. Velmi tet vaham že koupim Nove Mitsubishi Lancera za 280 v solid vybavě.
Říjen 4, 201410 r 289. šlo by to za 292. i z metalizou jak už maš 1 kus 2014 doma A musim řict že ten MIVEC 1.6 Solidni. Sem tet testoval zajetou ASX 1.6 v Jesenikach a pecka jen ta spotřeba ale ješte rok a pujde na Lpg. Puvodně to měl byt Yeti 1.2 TSI
Prosinec 20, 201410 r Zdravím. Jsem jeden z těch, co prožili cestu od chrastění při startu (od 50 000km) k výměně zničeného motoru kulancí (70 000km ,rok a půl po záruce=20 % spoluúčast). Pojďme zkusit společně vymyslit, jak k tomu dojde. Nejdříve bych potřeboval odsouhlasit obrázek časování rozvodů.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.