Únor 4, 20169 r Tak jsem dneska nechal 3.5hod auto v Car Point K.V., pri prejimce si nevsiml, ze je tam LPG a tak horni krytku pry nemohli vysroubovat a retez zmerit. Ze tam pry vedou hadice od LPG a ty nemuzou odpojit Jenze pred tim krytem jsou natazeny jen hadice s chladici kapalinou!!! Plyn vede uplne jinudy. Tak to auto aspon 2x nastartovali a z poslechu a servisni historie usoudili, ze retez je v pohode a do ~300kKm by mel vydrzet. Ze drnceni do 5s je naprosto v poradku. Stalo to 100Kc.
Únor 4, 20169 r Vím,že to je dost,ale co na člověk dělat,chtěl jsem to vědět,kde zhruba jsem. A měřením je jediná takáž jistota,ale měli by to dělat samy od sebe a né ještě za to si nechat platit,nechat to na zákazníkovi jestli si myslí,že už to rachotí hodně nebo jestli to ještě je v normě je nehorázný,motor nestojí deset tisíc,tak jsem zaplatil a to jsem strojař,tak vím že měření se udělat musí,přišel jsem sice o 20 piv,ale vím na čem jsem,asi tak:-)Také 5sekund je podle mě už moc,to je dlouhá doba,ale ono u těch stolku vždycky sedí někdo jak kdyby neuměl do pěti počítat,já vždy z nich rostu,vždy kslyší vše poprvé a o ničem takovém nevědí,nebo jestli to dělají schválně?:-) Upraveno Únor 4, 20169 r od metas
Únor 5, 20169 r mám auto v garáži a parkuju v ní bez zařazeného kvaltu...za studena jsou starty ok..ale když je motor polostudený..tož tam je zakopanej čokl..to mě nejvíc řehtá..do 2 vteřin je ale vše v normálu...zatím mám na LL olej najeté 17000 km..pojedu asi v dubnu na servisní prohlídku s výměnou oleje..tak uvidím jestli se něco změní..
Únor 8, 20169 r Zdravím, mohl by mi tady někdo "pověřený" napsat, co všechno obsahuje ta nejnovější opravná sada rozvodů ?! Díky.
Únor 8, 20169 r všechno, řetěz, vodící lišty, ozubené kolo na klice napínák atd. Chce to jen trochu hledat, zde už to tu bylo. http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/03f198158b-rozvody-1-2tsi-63kw-77kw-oe-25113.html
Červenec 1, 20169 r Octavia 1.2 TSI/77kW (5/2011), najeto 110 tisíc. Rozsvítila se kontrolka a hotovo. Oprava prý 130 tisíc. Předpokládám, že skočil motor. Auto jezdilo celou dobu do autorizovanýho servisu, všechny akce provedeny, ve 30 tisících měněný řetěz. Naposledy v servisu bylo v únoru, nechával jsem měřit řetěz a byl v normě (mám papír a zapsáno v servisce). Má někdo zkušenost s úspěšnou kulancí? Mám žádat, aby s výrobcem komunikoval servis, nebo mám rovnou zavolat do škodovky a tlačit to přes ně (komu?)? Díky
Červenec 2, 20169 r naměřili něco málo přes 73, pokud si dobře pamatuju. Rozvody netuším, měnilo se v lednu 2012
Červenec 2, 20169 r No tak co vím, tak by měl se škodovkou komunikovat servis, bojuj, pokud máš vše zapsáno v servisce, neměl by být problém.
Červenec 5, 20169 r Je zajimavý že došlo k takové destrukci motoru soudim dle ceny. Motor má mit snad tu ochranu proti přeskočeni ne?
Červenec 5, 20169 r Cena = oni to nebudou opravovat, oni to vymění celý za novej agregát - protože dotyčnej si to (po záruce) zaplatí. Teprve v momentě, kdy se zákoš začne shánět po kulanci a mávat kolem sebe hustě orazítkovanou serviskou se jim v kebulích přehodí výhybka na úspornou variantu = výměna jen skutečně demolovanejch částí do původního bloku a hlavy. Oni sami kulanci nenavrhnou, protože ta jde částečně i na jejich triko...
Červenec 6, 20169 r A ty si myslíš, že jim to výrobce nestrhne z benefitů? Ofiko platí všecko fabrika, ale za to, že vůbec dopustí, aby se zákoš domáhal kulance za zničenej motor jim to neoficiálně dají PJEKNĚ SEŽRAT - a nepochybuj o tom, že to dojde až k tomu poslednímu na servise, ne jenom k vedoucímu. Říká se tomu "zákon padajícího hovna", jestli to neznáš. Výrobce se od takovýho jednání může 10 000x oficiálně distancovat, ale stačí mít dva - tři známý, co dělají pro jakýkoliv zastoupení značky i mimo automotive oblast - a dovíš se dost.
Červenec 6, 20169 r Promiň, mám jiný poznatky a info od lidí z několika značkovejch servisů - ne jenon z koncernu VW. Mají vesměs roční limit na náklady, který můžou zákošům bez následků pro svoje benefity uznat. Některý nemají ani to ...
Červenec 6, 20169 r Tu nemá význam čokoľvek komentovať pretože všetko "múdre" bolo povedané , ak to číta niekto kto sa tomu rozumie , prípadne majiteľ nejakého servisu tak musí poriadne krútiť hlavou ... áno máš pravdu , SP Škoda riešia záručné opravy za svoje a platia všetko za svoje , vôbec to nie je zákazka ako každá iná ... netreba všetko čo niekto povie počúvať a svojvoľne prikrášľovať a dopĺňať , ale ako vidím , na tomto fóre je zbytočné aj reagovať a niečo informovať . Kto chce vedieť ako veci fungujú tak si nájde ľudí čo mu to povedia , a ten čo si chce mlieť svoju pesničku tak si ju bude aj bez toho ...
Červenec 6, 20169 r Noja mám poznatek z ŠA servisu kam jezdím takovéto. Kdo jezdí pravidelně do servisu, tak to nijak problematický neřeší a nedělají scény a prostě to na kulanci automaticky opravují. Takže také se mi špatně čtou některé radobychytrolinske závěry s tím, že problem musí být všude, protože to spoustu známých řeklo.
Srpen 7, 20169 r UPDATE: nebyl to řetěz, ten byl v pořádku a v normě. Automobilka se k tomu nicméně postavila čelem a velmi vstřícně.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.