Listopad 30, 201410 r pri 150 kmh toho se styly moc nesvedes. tam je to u tsi cca kolem 9. nevim, cemu ovsem rikas svizny dalnicni provoz...ja jel minule praha plzen, vubec sem to nesetril, a bylo to za 11.2. diesel bude v prumeru prosze o dva, dva a pul litru uspornejsi. ale presto bych jej nechtel. neni to o spotrebe, ale o parametrech, co zaznely v tom slovenskym testu, byt na muj vkus tam ten diesel bombardovaly az moc.
Listopad 30, 201410 r Pokud chci octavii se silnejsim motorem (obcasna sviznejsi jizda nad 130 km/h), zakladni slusnejsi vybavou a nizkymi provoznimi naklady (najezd za rok soukrome kolem 20t - 25t km), tak skoda nema, dle mojeho nazoru, v nabidce nic jineho, nez RS TDI. V tomto případě bych sáhl po 1,8 TSI. Určitě úspornější než RS TSI, výkon stejný jako RS TDI, ale měkčí podvozek i gumy (nejsou nízkoprofilové).
Listopad 30, 201410 r Spotreba bude ale u RS TDI porad nizsi, i kdyz asi o kousek. A co porizovaci cena 1.8TSI a RS TDI/TSI, stejna? Benzin je proste lepsi. Jel jsem pred pul rokem s RS TSI po uprave od MTM a tam to bylo znat jeste vic ten rozdil... Kdo ale chce mit nizsi provozni naklady pri vetsim najezdu, sahne vetsinou po TDI.
Listopad 30, 201410 r Nové TDI si kupují většinou firmy, ojeté pak skupují soukromé osoby, rozdíl v ceně je už většinou smáznutej. TDI chtějí lidé, co koukají především na svojí kapsu a děsí se každé návštěvy čerpací stanice. Přitom nekoukají už na další aspekty, které jsou vždy lepší u benzínu.
Listopad 30, 201410 r Ja mam TDI a kazde navstevy cerpaci stanice se nedesim. A at jsem pocital, jak jsem pocital, tak pokud chci jet domu na navstevu, tak jedna cesta 900 km, tam je napr. rozdil ve spotrebe znat...
Prosinec 1, 201410 r Tak akcionáři potřebují více peněz. Tedy auta oškubeme ve výbavě a ještě je zdražíme Týká se to zejména RS od dneška. http://ekonomika.idnes.cz/zdrazeni-skoda-auto-zvyseni-ceny-dq3-/ekonomika.aspx?c=A141201_183438_ekonomika_hro
Prosinec 1, 201410 r Tak co, OIII se nestačí vyrábět, jak je žádaná (a RSo tuplem), tak proč by ji nezdražili, že? ŠA není dobročinný zaopatřovací ústav. To si ovšem korejci nemohou dovolit.
Prosinec 1, 201410 r Pawouku máš pravdu, zdražují všichni výrobci (viz můj odkaz v sekci : Kto sa chystá kúpiť OIII), ale Hyundai a Kia mezi nimi není.... Takže protože OIII RS zdražila v průměru o cca 1,8%, tak si prosím všichni kdo jste si jí vybrali, běžte raději hned něco koupit do Hyundaie nebo Kii, protože když už nic, tak ušetříte strašný balík peněz
Prosinec 2, 201410 r No zas tak dobře ne, to se netěš. Máš holotu a my ti ji ještě pomluvíme, jak jí dáváš na prdel a ještě se tomu směješ Ale za 200tis ji od tebe vezmu
Prosinec 2, 201410 r ty si vezmeš jedině FL tak buď rád :-) Pro majitele je to dobrá zpráva, pro budoucí kupující nahovno, podražila od začátku už o dost!
Prosinec 4, 201410 r Tak tenhle týden auto dorazilo... chvíli se rozkoukám a pak začnu řešit trvalou deaktivaci start & stop a možná další kravinky :-)
Prosinec 4, 201410 r Kdybys měl obavy ze správného zajetí motoru, tak na to máme odborníka....experta Koktu Půjčíš mu to na dva dny s plnou nádrží a nic za to nebere
Prosinec 23, 201410 r nemám ho rád ale co... http://www.novinky.cz/auto/356628-exkluzivne-v-divokem-tempu-i-po-trech-kolech-enge-testoval-octavii-rs.html
Prosinec 23, 201410 r Jojo, holt kdyby to mělo 4x4, cca 300hp + trošku větší nádrž, tak tomu už nic podstatného nechybí Upraveno Prosinec 23, 201410 r od Napalm
Prosinec 23, 201410 r Nebo VAQ jako má leon či gti performance. no tak chybí, třeba 2 válce když tak uvažuješ
Prosinec 23, 201410 r Na okruhu tomu chybí úplně všechno, po třech kolech má dost a musí odpočívat. Je to prostě obyčejný civilní auto na normální silnice s trochu lepším podvozkem a výkonem, než ostatní konfekce. Třeba včera cestou do Prahy jsem ozávodil Audi A8 V12, prosvištěl jsem kolem něj celých 150 km/hod a vůbec se nechytal Upraveno Prosinec 23, 201410 r od Jary7
Prosinec 23, 201410 r Ok, chlapi... vyjádřil jsem se nepřesně... myslel jsem, že kdyby to bylo ve 4x4 , mělo to ještě o pár koníků navíc (což se dá zařídit) a větší nádrž, tak by tomu nic zásadního nechybělo ... myšleno pro mě, samozřejmě bych si připlatil... ale bohužel to nedělají Pochopitelně to není okruhové auto, takže i když např. brzdy mají velkou rezervu, to 24h závod to nedá, to je jasné.... jinak např. šesti válec mě v tomto autě nechybí, dle mě by si právě za toto už nikdo nepřiplatil, to by šel nakupovat pak už raději jinam.... Upraveno Prosinec 23, 201410 r od Napalm
Prosinec 23, 201410 r tak si měl počkat na Golfa R varianta, "total ultra sportovní dvojspojku" DSG pro tebe mít bude taky. Nádrž má větší nejblíže k oktávce asi passat, kvůli emisím větší nádrže nebudou i když v ČR zakopáváme o benzínky na každém rohu. Brzdy sou v pohodě, Golf R to prakticky dohání jenom 310mm zadkem. Upraveno Prosinec 23, 201410 r od kokta7
Prosinec 24, 201410 r brzdy su pri beznej sviznejsej jazde vyborne, no na dlhsietrvajucu intenzivnu zataz stavane nie su... pri jazde stylom brzda-plyn na rumunskej transalpine sa z nich po 30 km dymilo...
Prosinec 24, 201410 r Jasně Golf R v Combi by mohl být v mém užším výběru , ale v konfigurátoru ho ani ještě nemají... I když si už dneska myslím (a na tom si trvám), že OIII má blíže k Passatu než ke Golfu ... myšleno hlavně cílovou skupinou zákazníku, kteří o těchto autech uvažují... samozřejmě u verzí RS, GTI a R je tomu trošku jinak, tam se kromě kufru a prostornosti, člověk dívá i na jiné parametry...
Leden 25, 201510 r pokud to vubec vydaji, tak to predstavi na zeneve a bude to nejaka limitovana edice par kusu za nesmyslnou cenu...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.