Přejít na obsah

Octavia III RS / RS 230 / RS 245 / RS 4x4


PTiCA

Doporučené příspěvky

... Benzíny s turbem naproti tomu jsou ve výhodě dobrého krouťáku v širokém spektru otáček a nejsou tak zdegenerované Euro normou. ....

 

chce si to občas něco přečíst, že i zážehové motory čeká filtr pevných částic... tedy zde již rozdíl velmi brzy nejspíš nebude....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Uvidíme jak v budoucnu díky pozastavení dalších emisních norem, ale i současná Euro 6 je pro diesly komplikovaná. Právě díky složitosti mám obavy o životnost a proto se kloním k benzínu kde takové problémy tolik nehrozí. Ta úspora v palivu u Dieslu může bejt ve finále dost drahá záležitost. Tedy po skončení záruky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pánové jeden dotaz do fóra :

Mám již konečně doma také RS - benzin - namontované tažné zařízení ze ŠA - ventilátor na chladiči mám pouze jeden.

Předešlé auto O2  1,8 TSI také s tažným a měl jsem tam ventilátory dva, takže jak jste na tom Vy.

Díky za info.

 

P.S. jeden ostřik na světla se mi také úplně nevrací   :(

Editováno: , autor: Pawouk
Odstraněno přeškrtnutí. :-)
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a to soudíš dle čeho? jaký je pro to argument? saze jsou přeci saze, nebo jsou to jiné saze? (resp. pevné částice, aby mě někdo nechytil zase za slovo), přečti si o tom něco seriozního, třeba zde nebo kdekoliv jinde...

jsem zase zapomněl, že jsem reagoval na Tebe... Konkrétně ten to článek, plus ještě asi tři další jsem četl. A dobře, ještě to poopravím "měl by stát daleko méně".

Mno a nejsem chemik, ale netroufnu si tvrdit, ze benzinové a naftové saze budou ty samé a že jejich následná likvidace bude probíhat náročnějším nebo jednodušším způsobem, proto ten rozdíl v ceně.

 

Jo a líbí se mi, jak umíš posoudit, kdo co čte seriózního  :kol-47:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

na úvod, pokud máme seriózně diskutovat, poprosím zkus prosím méně ironie, mne za to Pawouk kárá a akorát tím tady rozdmýchává averzi vůči mým příspěvkům, díky!

 

nicméně k tomu co píšeš...už dnes filtry pevných částic nestojí to, co stávaly kdysi, mimo to jsou technologicky někde jinde, znám dost O II které mají 180 a více km s původním filtrem, tedy za prognózovanou životností a popravdě bych v tom nehledal nějakého strašáka, protože na rozdíl od jiných "eko" specialit v autech, tento opravdu plní svou funkci a ta vlastní cena DPF je vůči ceně vozidla nyní marginální... větší riziko vidím spíš v systému zpětného vedení výfukových plynů a jeho chlazení (u mé bývalé O II měněno v 70 tis. km)... mimo to je dobře, že už dnes kontroly půjdou po vymontovaných nebo deaktivovaných DPF, jak je tomu v zahraničí....

 

saze nejsou stejné leda v tom, že na rozdíl od karcinogenů jsou benzínové navíc s mutageny a jinými sračkami... jinak jsou to pořád a jen saze, tedy nespálené částice...

 

... nic takového jsem nedělal a neposuzoval, to sis asi špatně přebral a nechal ses unést záští vůči mému nicku.... uvedl jsem toto médium, protože je zde obecně (i Pawoukem, který je tu brán né-li za boha, tak alespoň poloboha) považováno za seriózní, na rozdíl od SM a podobných médií....

Editováno: , autor: Pawouk
Příspěvek upraven do souladu s pravidly fora.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano, sice filtry zlevnily, ale pořád jsou cenovko nastavené nesmyslně vysoko a pravděpodobnost toho, že to odejde taktéž není nízká. Třeba Honda prodává své filtry stále celkem dost nad 100tis. Kč. Mno a vzhledem k tomu, že si někdo koupí ojeté auto, dejme tomu za 240tis. Kč (ano, každý nemám na nové) a první odejde filtr pevných částic za takovou částku, tak mi to jako strašák přijde... Na RS co mám, má filtr za dva roky a něco najeto 102tis km a díky bohu a zatím drží. Ale popravdě, měnil bych radši cokoliv jiného, než tohle za ty peníze...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 jak tam je obyč vyfuk a do toho narvaná koncovka, to je fakt hnus, to nejsou schopni tam dát jednu rouru a svařit to? fakt strašná prasárna, ale tenhle postup je běžný...

fakt hnus velebnosti, lépe řečeno tuzing od vyrobce...

Skoda_Octavia_III_RS_TDI_vyfuk_01_800_60

No já nevím, tato fotka je benzinová verze? Minulý týden jsem studoval naftovou a takhle hnusně nastrčený to tam není. Roura je mnohem více schovaná v koncovce, až se to jeví vlastně, jako by i levá koncovka byla imitací. Bohužel zcela viditelně se to u nafty projeví v zimě při studeném motoru.

Editováno: , autor: pajjja
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...