kokta7 Vloženo 14. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 14. Srpen 2014 naštěstí to jde furt vypnout přes diag, tak to zas tak hrozný není... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Voice Vloženo 14. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 14. Srpen 2014 Možná u OIII to vypneš ale ve sležebním alíkovi to ani přes diag. nejde.......ale už je to pořešené Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sanek81 Vloženo 14. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 14. Srpen 2014 A nešlo by to jen prohodit? Aby to bylo po nastartování vypnuté a já si to mohl zapnout,když mně náhodou popadne zelený amok? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
viewer Vloženo 15. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 15. Srpen 2014 To by bylo ideální, kdyby šlo třeba v infotaimentu nastavit jestli má tlačítko vypínat nebo zapínat... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SniperWolf Vloženo 16. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 16. Srpen 2014 mna start stop furt len nastve asi som stara skola ale mne sa to nepaci a vypinam to aj ked skusal som s tym jazdit a funguje to pomerne dobre...stvu ma ale zbytocne pohyby starteru a namahanie akumulatoru...spominali ste tu EA288 vie niekto spolahlivo povedat ci je alebo nieje u tohoto motoru turbo chladene vodou? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 23. Září 2014 Sdílet Vloženo 23. Září 2014 http://www.autoforum.cz/technika/start-stop-soucasne-motory-znici-zatezuje-je-i-destinasobne-vice/ 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Korni Vloženo 23. Září 2014 Sdílet Vloženo 23. Září 2014 Mno asi toto mě definitivně přesvědčilo, že půjdu do vypnutí SS. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 23. Září 2014 Sdílet Vloženo 23. Září 2014 Tak to je jasné, že tím systémem se nic ušetřit nedá... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Joseamigo Vloženo 23. Září 2014 Sdílet Vloženo 23. Září 2014 (editace) to je zase hysterie kolem jedné fíčury... zatím nikdo věrohodně neprokázal že to ty motory fakt kur*í. Všimněte si že v těch článcích o start stopu nepíšou žádné stanovisko výrobců, jen názory novinářů/autorů článku. Proč tam nikde nezmíní, že s/s auta mají jiný starter, jinou baterii, jiný power management atd. než auta bez s/s? Bo by pak to ostouzení s/s už nevyznívalo tak ohromě. Při používání s/s to chce i trochu předvídat a myslet a nenechat vše jen na elektronice. Když vidím před sebou pár aut a už naskakuje oranžová a bude zelená, tak prostě jen sešlápnu spojku a počkám až se ostatní rozjedou, když vím, že budu čekat aspoň 10 vteřin, tak to nechám na s/s. Motory vám dneska nevydrží tolik co dřív a s/s to nebude...malý objem s přeplňováním => vysoké tlaky a teplota - to nám ty motory ničí daleko víc než nějakej s/s. Ušetřit se dá, ale člověk se musí ten s/s naučit používat a ne každému se do toho chce. To je to samý jako automatická převodovka, taky má svá specifika a taky se furt lidi přou esi šetří nebo ne. Ale jezděte si podle gusta, nikomu nic nenutim. Editováno: 23. Září 2014, autor: Joseamigo 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 23. Září 2014 Sdílet Vloženo 23. Září 2014 životnost motoru neřeším, to se nedá moc objektivně poměřit, ale už ta "jiná" baterie, hravě vykompenzuje veškeré úspory paliva. Vůbec ten systém nehaním a beru, že někomu se to líbí. Jen mi přijde poněkud nešťastné SS prezentovat jako něco úsporného a potažmo s ním brnkat na nějakou ekologickou strunu. Ono pak opravdu hrozí, že se toho někdo chytne a stane se to povinné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Joseamigo Vloženo 23. Září 2014 Sdílet Vloženo 23. Září 2014 no, s tou ekologií to fakt nebude tak hrr, co ušetříme na emisích to projedeme na chemii do baterie, na mědi alternátoru apod. Úsporu paliva já sám vidím v létě cca 0,2-0,5l na 100, přičemž to CG jezdí prakticky 90% po městě. Ale když budu mít těžkou nohu, tak mě ani s/s nespasí. A za tím, že s/s bude povinnou součástí aut od 20?? (ono to přijde) vidím jen kvalitní lobby dodavatelů dílů pro s/s podpořené jimi zfanatizovanými loutkami jež si říkají ekologové. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonda 111 Vloženo 9. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2014 Nejhorší bude že bude SS povinný a zároveň nevypínatelný. Jako je dneska ESP. Ale ušetří se tím že bude o jedno tlačítko míň. V autě ho mít budu a budu ho vypínat. Na druhou stranu jsem rád za lepší baterii, starter, alternátor atd. Horší je že start-stop je dodáván i s rekuperací brzdné energie. To bude horší. Zase nějaká spojka která bude pořád spínat nebo já nevim jakej mechanizmuz tam je. To už nikdo žádným tlačítkem neovlivníme. Snad to nebude časem odcházet. Nemáte stím někdo zkušenost jestli to funguje dobře? Já na auto zatím čekám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tragedie_v_JZD Vloženo 9. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2014 Rekuperace brzdne energie... To není nic se spojkou... Co jsem pochopil, tak je to jen marketingový kec... Kdy alternator při jízdě z kopce bude dobijet víc energie, než normálně... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Napalm Vloženo 9. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2014 No je tam nějaký kondenzátor na ukládání energie... ale popravdě podrobnosti taky neznám.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 9. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2014 http://www.skoda-auto.cz/models/nova-octavia/technologie#SixReasonsWhyWebPart http://cs.skoda-auto.com/models/HotspotDetail?HotspotName=E08%20-%20Rekuperace%20brzdn%C3%A9%20energie%20[Citigo%2C%20Fabia%2C%20Roomster%2C%20Octavia%2C%20Yeti%2C%20Superb]%20&WebID=c52acd4a-2a8b-4b69-975c-ccae2d3d8d58&Page=technology&view=TechnologyEcology Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boban1108 Vloženo 9. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2014 Já bych z toho strach neměl. Odborníci tady snesou desítky důvodů proč je to nesmysl, jak to škodí apod. Možná mají pravdu. Ale na druhé straně si vezměme kolik aut s tím po světě již jezdí, kolik let a proto věřím, že už to má mouchy vychytané a dětské nemoci vyléčené. Já zatím nemohu nic tvrdit, protože mám najeto jen asi 12T km. Sice bez problémů, ale není to nijak velká doba. Vypínám to jen výjimečně (když před sebou vidím červenou a motor ještě nemá ani 60°C teplý olej). Mám v koncern VW důvěru. Zatím jsem se už na 4. autě v pořadí přesvědčil, že vědí co dělají. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 9. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2014 Ehm, sám si protiřečíš - když máš v tento systém důvěru, proč ho tedy vypínáš za tebou popsaných okolností? Výrobce snad bude vědět, co motor přežije bez újmy, nebo snad ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boban1108 Vloženo 9. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2014 To máš asi pravdu. Nechal jsem se ovlivnit názory mimo jiné z tohoto fora. Třeba to fakt vypínám zbytečně. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jiri733 Vloženo 9. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2014 Teď jsem jezdil trochu po Dánsku taxikama a 4 z 5 aut měly systém zapnutý. Tzn. na 20 min úseku přes město jim systém start-stop vypnul a naskočil tak 15x. Auta byla různá: Passat, Mondeo, Mercedes. Tak si říkám když taxikáři systém nevypínají, tak snad musí něco vydržet. Já osobně ho většinou vypínám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Napalm Vloženo 9. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2014 No hlavně oni na "západě" žijí víc ekologií, než my.... u nás frčí 10 let stará auta s obřímy motory, kdy jak i tady na fóru někteří píší - byl svět ještě v pořádku.... Na západě, jezdí po městě Passatem 1.4 (nebo ještě lépe Citigo 1.0) za zapnutým SS a je jim to putna co to udělá s motorem nebo neudělá, protože to auto stejně za 5 let vymění (možná i dřív)... jiný kraj, jiný mrav.... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 9. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2014 (editace) To teda nevim, kde jsi prisel na to, ze u nas frci obri motory. Kdyz odpocitam auta typu Audi A8, ruzne Ferrari a podobne, kde jine nez "obri" motory v nabidce nejsou, tak u normalnich aut na obri motor clovek narazi naprosto vyjimecne. Superb 3.6 vidim tak jednou za mesic na silnici plus obcas v televizi, kdyz s nim jede ten blbec Zeman. Temer kazdy chce neco maleho, co malo zere (alespon na papire) a je na to levna pojistka. A v CR to tak bylo uz pred temi deseti lety, kdy jak jsi spravne napsal, byl svet jeste v poradku. Editováno: 9. Listopad 2014, autor: mike_k 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Napalm Vloženo 9. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2014 Já jsem to myslel trošku jinak, že u nás je IN mít obří a těžké auto s třílitrem (i když jak píšeš, na něho většina lidí nemá) nebo nějaké rádoby teréní SUV, zato na západě je poslední dobou IN mít do města malé auto např. Citigo (nebo možná elektromobil) a ukazovat, že to myslíš "Ekologicky" a to i když máš prachy klidně na BMW 550i... To se týká i přístupu k systému SS.... i když já ho taky vypínám.... P.S.:... respektive tu citaci o "světě v porádku" jsi tady možná použil dokonce ty, jak se tady pořád řešila ta KIA Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 9. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2014 Už jsem to tu někde psal co je ekologického na tom, že auto po 5 letech provozu je zralé na sešrotování??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Napalm Vloženo 9. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2014 Ano, toď filozofická otázka , respektive taky jsem zvědav, kam až to všechno zajde, ....teď máme jen SS systém (navíc vypínatelný) + filtry (zatím jen nafta)... věřím, že se toho dá vymyslet ještě spouta.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Joseamigo Vloženo 10. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2014 ještě pár postřehů k SS - auto si samo určuje délku startování, takže stačí do klíčku jen "ťuknout". Přítulkyně pak má problém nastartovat OI Jo a když vám klekne baterie a budete muset dávat novou, tak prý se musí do servisu aby tomu autu přes diagnostiku řekli že má novou baterku, ono se prý podle stavu/stáří baterie nějak řídí to dobíjení apod... je to složitý jak parní mlátička... S CG zatím najeto 13500km, baterka původní (aby taky ne), žádný problémy ohledně SS ani ničeho jiného zatím nejsou. ťukťuk na dřevo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.