Přejít na obsah

Fabia II 1.4 16V - snížený výkon motoru, problém po startování


tmorav

Doporučené příspěvky

ja to mam presne ako froggy, len s tym ze mne to skape 2x , na 3x uz nastartuje ok. Vymene uz snad vsetko - od palivoveho filtra, pal. cerpadla, vstrekovace, snimac otacok, atd.... diagnostika cista, v servise Skoda nevedia, uz som z toho na prasky.....

 

no když auto odstavím na 3 dny tak taky nastartuju až třeba na 5. pokus...

 

benzínem to není určitě, projel jsem 5 plných nádrží, každou od jiné pumpy a bez změny...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Procházel jsem forum od seatu a někdo měl stejný problém a pomohla mu výměna zapalovacích cívek... Já mám z toho startování pocit, že prostě chybí palivo, proto to zhasne. Jak se už přívodní potrubí natlakuje benzínem, pak už vše jede jak má. 

 

V jiném tématu se tu probíralo, že by to mohl dělat elektromagnetický ventil nádobky s aktivním uhlím, který když netěsní, tak palivo odteče zpět do nádrže a palivové trubky jsou pak na suchu. Tomu bych asi věřil nejvíc. Tuto součástku ti taky měnili???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 10. 9. 2013 na 22:17, froggy napsal:

Procházel jsem forum od seatu a někdo měl stejný problém a pomohla mu výměna zapalovacích cívek... Já mám z toho startování pocit, že prostě chybí palivo, proto to zhasne. Jak se už přívodní potrubí natlakuje benzínem, pak už vše jede jak má. 

 

V jiném tématu se tu probíralo, že by to mohl dělat elektromagnetický ventil nádobky s aktivním uhlím, který když netěsní, tak palivo odteče zpět do nádrže a palivové trubky jsou pak na suchu. Tomu bych asi věřil nejvíc. Tuto součástku ti taky měnili???

.

Editováno: , autor: Pelo222
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Tak auto je opraveno, vyměnili mi elektromagneticky ventil nádobky s aktivním uhlím + palivový filtr (je to jeden celek) a přehráli software řídící jednotky. 

 

Zatím jsem měl tři studené starty, auto stálo 24 hodin, a bez problému. Doufám, že to tak zůstane :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak auto je opraveno, vyměnili mi elektromagneticky ventil nádobky s aktivním uhlím + palivový filtr (je to jeden celek) a přehráli software řídící jednotky. 

 

Zatím jsem měl tři studené starty, auto stálo 24 hodin, a bez problému. Doufám, že to tak zůstane :-)

To by mohlo být ono.Já zatím nevím jak se auto chová.Jsem do půlky října mimo  a auto je doma.Manželka ale říkala,že ho sem tam nastartuje a prý už chytá na poprvé.Opravu jsi měl na záruku,ale nevíš kolik stál ten elektromagnetický ventil?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

¨Tak moje fabka taky startuje studená až na pátý pokus,minulý týden jsem měnil palivový filtr,který má v sobě zabudovaný regulátor tlaku(4 bary),s nádobkou  s uhlím to nemá nic společného,výměna nepomohla tak jsem dneska odvezl auto do servisu,jsem zvědav na co příjdou.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Tak moje fabka zase startuje perfektně,ze servisu jsem přivezl auto s tím,že vyčistili klapku,hodně zanesená(od posledního čištění najeto asi 22 000km)-700kč,jenže druhý den opět starty na pětkrát,ale bylo před víkendem takže jsem auto nechal doma(potřeboval jsem jezdit do práce),po přečtení mnoha příspěvků o špatném startování a různých radách jsem zkusil jednu věc-odpojil baterku a po minutě opět připojil a nechal několik minut zapnutý klíč na první poloze a od té doby starty nemají chybu,jinak stejnou poruchu startování jsem měl přesně před rokem, ale měl jsem auto v jiném servisu ,nic nenašli vyčistili klapku a jezdil jsem až dotet,jen uvažuji jestli příště až to zase začne blbnout koupit sprej a vyčistit ji sám,ale stejně nezanáší se nějak často?

Ještě jedna věc,mám auto předělaný na LPG tak možná se proto zanáší více ...

Editováno: , autor: Kimber
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Napsal jsem jak to bylo,před odpojením baterky byla klapka vyčištěna a asi řídící jednotka nebyla nestavena prostě asi osm studených startů na pětkrát ,po připojení starty super,nic jiného jsem s motorem nedělal,mám sice LPG,ale každý start je na benzín.a lpg se přepne až při ohřátí motoru na 40 stupnů.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak mně to taky hodně překvapilo,že to pomohlo vyřešit problém,proto jsem popsal vyřešení mého startování až dnes, týden od odpojení baterky,abych měl jistotu ,že to nebyla náhoda ty dobré studené starty.

Každopádně jsem zvědav, jestli se za rok opět projeví stejná porucha studených startů,jak se to stalo tet,asi pak koupím sprej a vyčistím si ji sám.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...