Sebasten Vloženo 13. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2013 Ahoj všem, doufám, že nevadí, že jsem založil nové téma o VW Polo na foru o vozech značky Škoda. Avšak koukal jsem, že jste tady dost vstřícný a probírají se nejen vozy od ŠA, navíc i motor je víceméně stejný. Moje první otázka navazuje na úvod: Forum jsem detailně prošel, ale přesto by mě zajímalo zda-li motor od VW (1.2 TSI 66 Kw) je v něčem jiný, rozdílný (kromě většího výkonu) než ten od Škody (1.2. TSI 63 Kw). Také by mě zajímalo jest-li nemáte informaci, zda-li je už vyřešen problém s turbem a rozvodovými řetězy (určitě víte, co mám na mysli), zejména pak u modelů VW. Vím, že se to tu hodně probíralo, psal jsem i na VW, tam mi řekli, že už implementovali nová řešení, které tyto problémy odstraňují, ale je mi jasné, že nic jiného mi ani neřeknou(tím myslím pravdu) a proto se ptám tady. Za druhé, máme objednané rádio RCD 310 a je tam vnější konektorový vstup tzv. "aux-in". Zajímá mě zda ten daný aux-in je 3,5 mm jack nebo jiný konektor a zda-li jde propojit s mobilem pro přehrávání písniček v rádiu nebo jak vůbec se propojuje s něčím jiným a s čím, jak funguje apod. Za třetí, máme verzi Comfort Edition a je tam mechanická klimatizace - chci se zeptat jaká to je ? Resp. viděl jsem dva druhy těchto klimatizací, první kde na mechanickém posuvníku s teplotou jsou ještě uvedena tři čísla(nalevo, nahoře a napravo) a pak tento kolečkový posuvník bez čísel - je v tom nějaký rozdíl ? Myslím si že Polo a Fabia si jsou podobná - hlavně, co se týče interiéru a proto si myslím, že budete znát na mé otázky odpovědi. Pro někoho jsou to možná zbytečné dotazy, mě to však zajímá. Předem děkuji za odpovědi ! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 13. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2013 Mno,Sebastene,když už jsi sem zavítal s VW,tak alespoň ty dva dotazy,které se netýkají motorů,přenes do sekcí Autohifi a Interiér,kam patří. Tady jsou úplně mimo téma.K motoru - problém s turbem (respektive jeho elektrickou regulací),pokud vím,se třeba u Fabií a Roomstera,týkal jen vozů ze začátku výroby (2010). O dalších není nic slyšet. Rozdíl v motorech bude,předpokádám,v SW řídící jednotky - obdobně jako je tomu mezi 63/77 kW. No a rozvody - sám sis odpověděl - různě se inovují,co to ale vydrží,ukáže jen čas a najeté km. Myslím,že je tady toho o tomto problému napsáno až dost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
e1. Vloženo 13. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2013 Pawouk ako vždy, odpovedal na všetko (čo nebolo OT). Ešte by som dodal malé info, v prípade Pola je rozdiel vo 66/77 kW verziách aj v tom, že silnejšia má 6-stupňovú prevodovku. To, že ako je odstupňovaná si ale zisti, možno posledné stupne na tom budú podobne. Fabia sa aj v silnejšej verzii dodávala iba s 5 stupňovou prevodovkou. Tiež môže byť rozdiel v zadných brzdách, ale už sa nepamätám ako to bolo u Pola. S turbom tu už dlho nikto nemal problém. O rozvodoch sa tu toho napísalo veľa, prelistuj si fórum. Niekto sa sťažuje aj pri novších ročníkoch, niekto nemá žiaden problém (napr. u mňa po viac ako 40000 km bez problémov). Ak budeš kupovať Polo, tak si priplať predĺženú záruku (vraj ju už ponúka aj VW) na čo najdlhšiu dobu a najväčší počet km. Potom keby bol problém ti to pravdepodobne uznajú na kulanciu, len musíš chodiť stále do značkového servisu (treba nájsť taký kde majú normálne ceny). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 13. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2013 (editace) Tak jest - Ivan to doplnil i další info,třeba o převodovce (na to jsem nepomyslel). Editováno: 13. Srpen 2013, autor: Pawouk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sebasten Vloženo 13. Srpen 2013 Autor Sdílet Vloženo 13. Srpen 2013 Děkuji za odpovědi, máte pravdu, zbylé 2 otázky přesunu do příslušných témat. Abych to upřesnil, Polo už je objednané, jedeme si pro něj 20. srpna - Ano máte pravdu, verze 66 Kw má podle všech recenzí prodloužený 5 převodový stupeň a proto točí také méně otáček, verze 77 Kw má navíc "šestku". Od 63 Kw se dozadu montují i lepší brzdy(bubnové? - to nevím jistě) Prodlouženou záruku jsme pro jistotu přikoupili, přesněji na 4 roky\80 000 Km. Takže bude i klidnější spaní ( ) (Jen bych rád řekl, že rozhodování bylo dlouhé a těžké - nakonec bylo mezi Fábií a Polem - zvítězilo Polo a to jen z toho důvodu, že autosalon nabídl lepší úroky a celkové financování.) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.