Přejít na obsah

Klepání (ťukání) v levé přední části vozu - vadný silentblok uložení převodovky


pusher...

Doporučené příspěvky

jako sorry, nekupoval jsem si zebrinak, kterej bude stat v servisu a na nemz se budou mechanici ucit. to maji delat ve vyrobe, pred tim nez to prodavaj. ze si nepodchytili testovani a ted se jim to bude sypat, to je jejich problem. bejt to zavada par aut tak dejme tomu, ale ze to tady mame defacto vsichni + jeste myslim vormen co ma toledo, to asi neni nahoda.

 

jasne, ze jsem ochotnej to tam na par dni postavit, ale chci promptni opravu. pokud nevi, tak at si prizvou expertni tym ze skodovky primo na misto a ten at to navrhne a opravi a ne, ze se s nima bude komunikovat buhvijak dlouho s nejasnym vysledkem.

 

uz se tesim, az jim to tam na pondeli pristavim, oni do toho zacnou vrtat, nasledne ve ctvrtek jim zavolam, ze nechci rusit, ale at mi to na patek slozi, ze potrebuju o vikendu nekam jet, a samozrejme jim to tam zas v pondeli hodim, aby mohli pokracovat a zkouset, sluzebnicek. 

 

kde jako jsme???

Editováno: , autor: pusher...
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já mám stejný názor jako pusher... ale opravdu někdo musí bejt první, nicméně pokud se dle slov ematese v Kunstate zavada vyresila vymenou silenbloku prevodovky tak staci v servise rict at na nej mrknout...... snad otazka jednoho odpoledne ze zjisti ze neni ok, potom objednani novyho a vymena par minut...hotovo ne?:)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

osobne taky nelituju, klepani vem cert, jinak se mi s tim autem jezdi vyborne. nicmene jsem rozladen, jelikoz clovek si nekupuje fungl auto, aby to po 5tis km postavil do servisu.

 

az to tam dam, pravdepodobne posledni tyden v listopadu, tak jim reknu, ze prvni vec, kterou maji vymenit je slitentblok prevodovky, viz info od ematese, nasledne si to auto preberu, budu jezdit a uvidi se. rozhodne je nenecham hrabat do jinejch veci, pokud samzmorejme sami nezjistti kde je krpa, coz nepredpokladam, ze by se stalo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no chtel jsem rict, ze prvni vec, kterou maji zkusit je silentblok prevodovky, ikdyz bude vypadat ok. jak je pracna jeho vymena nevim, nejsem mechanik.

podle mne stejne na to kouknou a nenajdou nic, takze tak. sak uvidite jak dopadnete v utery, treba zjistite vic a hned budem zase o neco moudrejsi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No já mám Rapid vyrobený také v dubnu. Ten silentblok by to mohl být. Ale takhle brzy?! Leda by byl z materiálu, který mrazem ztrácí původní vlastnosti, a pak klepe. Jinak u Favorita mi silentblok ramena přední nápravy začal klepat až na 100000km. A stabilizátor mi u Fábie odešel na 60000km. Ale to byl úplně jiný zvuk a při každém najetí do díry. U tohodle to tak není.

Editováno: , autor: tony.m
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pawouk...správně...já už to navrhoval pár stran zpět...podlě mě to vůbec nesouvisí s cvaknutím spojky (který mi dokonce zmizelo, mimochodem necvakal pedál ale něco někde v motoru...prej je to asi běžná věc))....ale podle mě tohle klepáníčko nesouvisí ani s nápravou :D

 

Dělá to někomu s TDI motorem? :)

 

Miklisek : včera si ještě psal že máš ticho :D

 

U me se projevuje jen cvakani spojky ale i to uz vicemene ustalo. Jinak klepani toho co tu vsichni popisujete se nedeje.. takze bud bych mel kliku na auto (je z Auto Jarov), nebo se to tyka jen TSi motoru..?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hlavně je celý motor i s převodovkou uložen ve žvýkačce.. To je strašné, dívali jsme se na to s kámošem ze servisu. Otřesně měkké silenty, ani bych se nedivil že je některý urvaný. Pak ta řídící jednotka jak už jsem psal, mně se normálně hýbe o 2 cm. V týdnu pojedu, v pátek mně to nevyšlo..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jj řídící jednotka je pěkně blbě uchycená. Já jsem ji vyndal a ten plastík ůchytu jsem trochu ohnul dolů, aby to drželo.

Ano, pryž silentbloku se zdá měkčí, než třeba u OI, koukal jsem na to taky. Ale víme prd, jestli je to špatně. Ale pravda je, že to může být taky příčina toho klepání. V létě měkká guma asi je přínosem k tlumení hluku ale za nižších teplot asi ztvrdne víc, než je záhodno.

Editováno: , autor: miklisek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nejspíš to nebude to co hledáme, ale pro budoucnost to zaznamenám.

Tak jsem taky skoumal a mě ta hadička neklepe, ale drnčí. Naštěstí jen při větší ráně rukou do kapoty, takže v reálné provozu asi nic slyšet nebude. Ale musím říct, že toto místo asi odlaďovali ve výrobě, protože na pravé straně mám trubičku vedoucí od levé trysky přilepenou k trubičce od pravé trysky jen nějakou obyčejnou papírovou páskou a ta je teď v tom vlhku volná a moc ty trubičky u sebe nedrží. Jo a nedrnčí ta trubička, ta je našponovaná. Drnčí papírová samolepka s číslem ND o plech kapoty. Stačí lehce přimáčknout a je klid...... . Takže oprava bude instalací elektrikářské stahovací pásky místo té papírové.

post-6633-0-43328700-1384718955_thumb.jppost-6633-0-30424100-1384718956_thumb.jp

Editováno: , autor: miklisek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja vubec nevim :D vede to nekam do kapoty a na druhy strane je to jinak ..... winter paket mam no... ale Miky* to tam dle fotek ma taky...

Jinak tu pásku tam nemám...zejtra za svetla to zkusim omrknout ještě

takle to vypada u druhýho (a je to nejaky podezrely) :

post-31118-0-18731400-1384721639_thumb.j

Editováno: , autor: rogerer
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem zvědav, zkusil jste to někde eliminovat? Dělá to ještě? Jako na videu u Rogererea je to podobný zvuk, ale jistý si nejsem. Navíc se to vždycky zdá, jakoby od spoda ... to by bylo divné, kdyby zvuk šel odtud a nám se to zdálo, jako když to jde od levého kola. Ale ono je vlastně všechno možné :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak ta hadička to asi nebude. Dneska cestou do práce to vrzalo, klepalo zase (a to jsem si myslel, že jsem šťastlivec,co to nebude mít...). Možná to opravdu bude ten silentblok u převodovky. Zkuste prosím někdo stejnou situaci, jako jsem nasimuloval já. Jeďte pro záplatované cestě. Pokud se vám klapání ozve, hned vyřaďte na neutrál. Mě klapání zesílilo! Po zařazení a přidání plynu se to postupně uklidnilo. Opakovaným postupem si ověřte, že to dělá nejvíc při neutrálu. To mě opravdu navádí k myšlence, že by to mohl být ten silentblok převodovky. Zajímavý je, že cukáním motorem (přidáváním a ubíráním plynu) nejde moc stav klepání nasimulovat.

Poznámky:

a/ dělá to víc jen když je studený auto: když se motorový prostor a pohonné ústrojí zahřeje, tak prostě ta guma teplem změkne a pak to nemlátí.

b/ dělá to za nízkých teplot, v létě klid: dtto a)

c/ dělá to jen v nízkých rychlostech: jasně ve vyšších rychlostech se asi silentblok víc zatíží reakcí od motoru a to nedovolí mu klepnout a navíc hluk auta je větší tak třeba slabé ťuknutí už neslyšíme.

Editováno: , autor: miklisek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to asi nenasimuluju protože to klepání nemám trvalý ale vím že to dělá i na neutrálu, i při zařazený rychlosti,proto mi nikdy nešlo do hlavy proč by to bylo od převodovky ale rozumim tomu jak koza petrželi....

 

Zítra ráno jdu do servisu tak jim rovnou řeknu ať ten silent prověřej a hotovo :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...