Přejít na obsah

Startér? 1,9 PD TDI


Doporučené příspěvky

Zdravím,

 

mám Fabii RS 1,9 PD TDI 96kw rok výroby 2006 a najeto 108 xxx km. Už od koupě, my při zahřátým motoru špatně startovala. Motor se roztočil, ale ne do dostatečných otáček a hned zhasnul. Při delším držením klíčku nastartoval. Ale když se nechal cca 15-20min vychladnout, tak chytl hned (jen na drnc klíčkem) a termostat ukazoval na palubovce pořád 90°C provozní teplotu. Teď když začíná být venku už okolo toho 0°C, tak klasicky počkám na žhavení (někdy žhavím i 2x), otočím klíčkem tak motor chytne hned, ale strašně u toho kucká a pomalu vleze do provozních otáček.

V létě když bylo venku 20-35°C tak když nebyl zahřátý taky chytl okamžitě.

Baterku sem kupoval novou (Varta Silver Dynamic 77Ah), tak tou to být nemůže. Na autě jsou i nově dělaný rozvody a vyměněný olej.

 

Nejsem si na 100% jistý jestli je to startér, protože i ta spotřeba je dost vysoká. Po Praze s ní jezdím okolo 7,5l/100km a na dálnici to taky není žádná sláva, také okolo těch 7,5l/100km... Nejnižší spotřeba co sem dosáhl byla 5,9l/100km a to sem se musel fakt snažit.

 

Taky se my nezdá, když je motor zahřátý, někde zastavím a nechcípnu motor, tak začne (sice potichu) pískat nejspíš turbo. 

 

Můžete my prosím pradit, kde je asi tak zakopaný pes? :-)

 

Děkuji.

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja dneska rikal 2 mechosum co vozim dily jetsli mi to nastavi do minusu,ze mam plus1,4  a oni na me hledeli,ze   notas nepouzivaji ani pripravky,ze to daji na carky:D nastartuji a podle zvuku poznaji,ze to je OK. nehadal sem s es nim,ale myslim si o nich,ze jsou docela na palicu to,ze udellai desitky PD neznamena,ze   jsou auta  na 100% dobre zejo. ja to chci hodit o stupen  do minusu ,ale muze to delat problem az v zime? v lete mi to chytalo pekne. mimochodme rano -2 stupne chytlo relativne pekne odpoledne -2 stupne naporve c napodrzhe zdechlo napotreti chytilo pekne tos kurna jakooo...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já to znám jen v zimě. Moje zkušenost: při předání mi to mechanik nastartoval ve vyhraty dílně. Bez problémů. Vyjedu ven, kouknu a spotřebu na volnobeh-0,4l/h, to už jsem si říkal, že to nebude dobře. Jel jsem to projet, bylo to hodně živí do 2,5tis/ot., pak tomu docházel dech. Zajel jsem domů a chcípnul to s tím, že to pojezdim a uvidim. Ráno chci nastartovat a startoval jsem tak 5 sekund za obcasnyho skytnuti. Jakmile pak motor chvilku běžel, tak už to chytalo bez problémů. Po připojení na diag. jsem měl úhel 5,5stupně, takže k mechanikovi, taky tomu nevěřil, ale donutil jsem ho k tomu to udělat. Od ty doby(je to rok)to mám stále na nule a bez problémů ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zajimave,protoze korekce do plusu by mela byt dalkeo vetsi spotreba az nekde k 0,9 kdzy se to da do minusu zere prej min. ja kdyz to nakopnu tka to vali nafty jak svina studeny az 2 l postupne pada  na 0,8 po 500 metrech 0,7 ,ale pak  az po 5 km 0,6 l a dalsich 5 km 0,5 az dkyz je na 100% zahraty. nicmene ta moje korekce prej neni zase tak hrozna 1,1-1,4 to kolisa vseic mi rikaji,ze idelani to neni,ale  poznat byhc to nemel. dneska sem tocil asi 3-4 sekundy pri -6 a chtilo kupodivu na 4 valce. pred 2 mesici sem vymenil  1 zpatny zhavic,ale me to asi nezhavi,protoze kdyz sem obratil fajfky dal tam zhavice a dratem se dotkl bloku pri odpojenem cidle,tak to nezhavilo pritom relatko cvaka nevim jestli chyba kabelaze musim to proverit,protoze ted uz to zhaveni pomaha startu -6 uz je docela zima. jo a baterku mam stale 12,1V:D myslel sem,ze klekne,ale ona je jak nastavena nevim jestli ji nemuze nejak nicit altik mam trvalou chybu  signalu DF nebo jak to je(VAG normalne ukazuje dobijeni),ale prej tam muze byt nejaky problem,ze altik trvale odebira proud z baterky a je rpavda,ze kdyz pripojuju baterku hodne jiskri,takze odber klidovy tam asi bude velky bohuzel mam spatny multimetr a jeste sem se nedomeril odberu,takze ja mam asi vicero problemu naraz podle me aj zasrane trysky od jezdeni po meste

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kolik ti to zere? me se ted zvysila spotreba jak svina. v lete sme jezdil  mesto okolo 5,5-6 litru a ted jezdim 7,5 minimalne nemuzu se dostat pod 7 litru sice jezdim od 5-10 km,ale aj tak kurna  stve me to.

ty starty tragedie sice nastartuju,ale kolikrat 2x 3x a chyta to se spozdenim otocim klicek zacne jakoby chytat a az ho mam davno pusteny,tak zapali a jede na 4 valce

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak zavada zjistena a nasledne opravena ;-)... rozvody ani starter to nebyl. Mel sem v motoru vstriky s jinym oznacenim nez je puvodne, tim padem nejak v softwaru to nesouhlasilo a proto to delalo to co to delalo. U DIESELPOWERu my dali na vyber, ze bud novy vstriky a nebo to upravej v softu. Zcolil sem upravu v softu jako levnejsi variantu tak snad to uz bude v pohode :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...