Přejít na obsah

Žiarovky do dálkových i tlumených světel


Diamant

Doporučené příspěvky

Možná blbá otazka, ale raději se zeptám. Je velký problém dát do auta žárovky s vyšším výkonem o 5W - 60W/55W než jsou původní origo určené? Uvažuji právě o koupi H4 Osram NightBreaker, ale když jsem se díval na ty co tam mám z fabriky, tak je na nich napsáno H4 55W/55W. 5W by sice nemělo být moctepelného výkonu navíc, ale přeci jen, kupovat nové přední světla se mi nechce. Jedná se mi právě o plastové řední kryty světlometů a jejich poškození nadměrným teplem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Možná blbá otazka, ale raději se zeptám. Je velký problém dát do auta žárovky s vyšším výkonem o 5W - 60W/55W než jsou původní origo určené? Uvažuji právě o koupi H4 Osram NightBreaker, ale když jsem se díval na ty co tam mám z fabriky, tak je na nich napsáno H4 55W/55W. 5W by sice nemělo být moctepelného výkonu navíc, ale přeci jen, kupovat nové přední světla se mi nechce. Jedná se mi právě o plastové řední kryty světlometů a jejich poškození nadměrným teplem.

Mam O1 facelift (plastove kryty svetiel) a s H4 Nightbreaker v pohode funguju...predtym som mal 2 roky Osram Silverstar +50 %... PS:Myslel som, ze vsetky H4 sa vyrabaju 60/55W...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a co takhle 80W do dálkovejch lol stejně dálkovejma se svítí ne moc často a ne trvale, takže odpadá obava že se "skla" vypálí ...

Já měl 100W v dálkových u Octavie 1 faceliftu a žádný problém s plastovými kryty jsem neměl. Světla vypadají i po třech letech jako nové. Takže toho bych se nebál. Ono těma dálkovejma stejně dlouho nesvítíš.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já měl 100W v dálkových u Octavie 1 faceliftu a žádný problém s plastovými kryty jsem neměl. Světla vypadají i po třech letech jako nové. Takže toho bych se nebál. Ono těma dálkovejma stejně dlouho nesvítíš.

to říkám pořád a voni sou jak podělaný.. taky že je tam frknu až se pustim do úprav, co mě čekají :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ono taky nejde jen o ten plast ve světlech, přeci jen 100 W má větší odběr oproti 60W, takže přeji pěknou výměnu vypínače a kabeláže při delším použití.

Ale prosím tě s tím nás tady nestraš. Ty tvoje extrémy mám rád. Ve většině aut které jsem měl byly 100 W žárovky a měl jsem je dokonce i v potkávačkách na Octavii 1 z roku 1997 . Světlama jsem svítil celý den a bez žádných problémů , auto při prodeji mělo najeto přes 200.000 km a žádný problém s elektroinstalací. Prosím nestraš nás takhle.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ono taky nejde jen o ten plast ve světlech, přeci jen 100 W má větší odběr oproti 60W, takže přeji pěknou výměnu vypínače a kabeláže při delším použití.

Já jsem v minulým autu měl v dálkovejch taky 100-vky a byly tam 4 roky. Výměněna byla jen jedna. Je fakt, že jsem je zkoušel dát i do tlumenejch, ale tam strašně praskaly, protože se přehřívaly, ale nikdy nebyly problémy s vypínači ani s kabeláží. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Asi blby dotaz, ale co znamenaji ta oznaceni jako "H4" a "H1" a pod...Jak poznam, jakou z PIAA zarovek mam dat do dalkovych svetel v OII? Budu to objednavat z US, znamej to priveze v kvetnu, tak se muzu zeptat kolik by toho mohl dovest kdyby tady byl zajem...Kdyz uz ten dolar slabne....Diky za odpoved.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Asi blby dotaz, ale co znamenaji ta oznaceni jako "H4" a "H1" a pod...Jak poznam, jakou z PIAA zarovek mam dat do dalkovych svetel v OII? Budu to objednavat z US, znamej to priveze v kvetnu, tak se muzu zeptat kolik by toho mohl dovest kdyby tady byl zajem...Kdyz uz ten dolar slabne....Diky za odpoved.

Zajímavej dotaz, ale ne každý ví všechno.

Označení H1, H3, H4, H7 atd. znamená typ žárovky - jakou má patici, tvar, atd. Z toho plyne, že v žádném případě nejsou zaměnitelné, takže doporučuju vytýhnout návod k obsluze a tam najdeš jaké žárovky máš v jakých světlech. Já na RS mám xenony a mlhovky, takže tlumené xenon. výbojka, dálkové H1, mlhovky taky H1. U obyš. okty je to jinak.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zajímavej dotaz, ale ne každý ví všechno.

Označení H1, H3, H4, H7 atd. znamená typ žárovky - jakou má patici, tvar, atd. Z toho plyne, že v žádném případě nejsou zaměnitelné, takže doporučuju vytýhnout návod k obsluze a tam najdeš jaké žárovky máš v jakých světlech. Já na RS mám xenony a mlhovky, takže tlumené xenon. výbojka, dálkové H1, mlhovky taky H1. U obyš. okty je to jinak.

jo, diky moc, uz jsem to mezicasem vygooglil, nasel jsem i seznam tech zarovek v manualu k Octavce, tudiz vim. Supr. Diky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Tak jsem dens zainvestoval do H7 - Osram Silcestar a k tomu H1 - Nightbreaker, tak až dojdu na ten záhadný způsob, jakým se odepíná drát, co ty žárovky drží na místě, hned je vyměním a pak poreferuju, jaký to na mě udělalo dojem.

Jinak brácha se zmiňoval o tom, že by měl jet na služebku do US a jestli se nepletu, posledně byl v Californii. Tak bych ho mohl zaúkolovat, aby přivezl nějaké ty PIAA :band

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem dens zainvestoval do H7 - Osram Silcestar a k tomu H1 - Nightbreaker, tak až dojdu na ten záhadný způsob, jakým se odepíná drát, co ty žárovky drží na místě, hned je vyměním a pak poreferuju, jaký to na mě udělalo dojem.

Jinak brácha se zmiňoval o tom, že by měl jet na služebku do US a jestli se nepletu, posledně byl v Californii. Tak bych ho mohl zaúkolovat, aby přivezl nějaké ty PIAA :band

Nic záhadného na tom drátu není-je za háčkem z plechu, takže stačí drátek zatlačit od háčku a vyhnout do strany...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No tak nějak jsem tušil, že to tak zhruba podobně bude, ale nechtěl jsem nic podělat. Knížku od auta mám doma a teď přes týden jsem v Brně a ani jsem neměl moc času hledat nějaké schéma na netu. A předpokládám, že u dálkovek je ten přítlačný drýt obdobný, co? Hned zítra na to vletím a to by bylo, aby nebylo :aggressive:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No tak nějak jsem tušil, že to tak zhruba podobně bude, ale nechtěl jsem nic podělat. Knížku od auta mám doma a teď přes týden jsem v Brně a ani jsem neměl moc času hledat nějaké schéma na netu. A předpokládám, že u dálkovek je ten přítlačný drýt obdobný, co? Hned zítra na to vletím a to by bylo, aby nebylo :aggressive:

Jj, je to podobné. největší srandu s drátkama jsem si užil při výměně mlhovek, jsem si připadal jak gynekolog-nic jsem neviděl, vše jen po hmatu :p

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...