Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

  • o 2 týdny později...
  • o 1 měsíc později...
Vloženo

tak já to dělal před pár dny na svým autě, což je prakticky stejnej motor. Výsledek vidíš v podpisu.  

 

ty ještě žiješ Jiříku? už jsem Tě tu neviděl ani nepamatuji....  :kol-47:

Vloženo

Není to z mojí hlavy  ve Světě motorů porovnávali OIII 2.0TDI a RS TDI tak u RS je použitá převodovka MQ 350 citace: pro níž je 380N.m naprostým stropem dimenzace. Asi tak.

Vloženo (editace)

pokud se ke spojce + převodovce nějak chováš tak nevidím problém. jestli ti pak spojka nebo převodovka vymluví službu a o pár tisíc km dříve, tak se nic hrozného nestane a ani nemusí...

ovšem pokud se bojíš jít na zvýšení výkonu, tak to nedoporučuji, pak se nevyspíš ;) hlavně zvolit kvalitní upravce....

Editováno: , autor: kokta7
Vloženo (editace)

pokud se ke spojce + převodovce nějak chováš tak nevidím problém. jestli ti pak spojka nebo převodovka vymluví službu a o pár tisíc km dříve, tak se nic hrozného nestane a ani nemusí...

ovšem pokud se bojíš jít na zvýšení výkonu, tak to nedoporučuji, pak se nevyspíš ;) hlavně zvolit kvalitní upravce....

Už jsem viděl pár převodovek vyvalených po chipu. Většina současných aut má převodovky nepředimenzované - úspora materialu.

Nevšiml jsem si, že bych doporučoval chip!!! Vždy bude skupina pro chip a další skupina proti chipu a každá bude mít svoji pravdu!!!

Editováno: , autor: kačer
Vloženo (editace)

Já sem viděl převodovku poškozenou i bez čipu, jak Na fórech i v realitě :)

Pokud je špatná, tak čip to jenom urychlí :)

Editováno: , autor: kokta7
  • o 2 týdny později...
Vloženo

tak to jsem teda myslel, že jsou jak spojka, tak převodovka dimenzovány na víc. Kačere, našel bys ten článek někde, pls. ? Je fakt, že já nemám manuál, ale automat. Nicméně, možná, že tím ještě hůř. Musím to prověřit. Děkuji

Vloženo

No myslím, že automat je naopak víc "blbu-vzdorný". Když budeš s manuálem řadit jako pr.se, tak tam můžou vzniknout takové rázy, že ti převodovka odejde i bez čipu.... a o spojce ani nemluvě...

 

Automat v krizových situacích ochrání sám sebe lépe... :closedeyes:

Vloženo (editace)

jirkaK tady píšou k té převodovce

 

jirkaK tady píšou k té převodovce

a tak to jsem celkem v klidu, jestli to prohlásili tihle dva. Není nad populárně vědecký články. Ne, že by byli ti chlapi blbí, ale občas plácnou taky cokoliv. Já teda nevím, kolik jsi viděl těch mrtvých převodovek, ale já jsem se zatím nesetkal ani zprostředkovaně s žádným případem. A to to celkem bedlivě sleduju. A napadla mě v souvislosti s tím článkem taková paralela : "Když to říká komsomolská Pravda, tak to musí být pravda"   :kol-46:   Ale vážně, těch načipovaných TDI CR 125 kW už jezdí mraky a ať hledám, jak hledám, zatím to nikomu neumřelo. A jen tak na okraj, moje subjektivní pocity z motoru po úpravě : je to neuvěřitelnej nářez !  A jsem si jist, že RS TDI, pojede díky nižší váze ještě líp. 

Editováno: , autor: jirkaK
  • o 2 týdny později...
Vloženo

Hartge , MTM, ABT a i pri nových modeloch používajú už výhradne " BOX" s preukazateľnými výsledkami. Pri všetkej poklone a schopnostiam Česko - Slovenských chiptuneroch na ich niektoré rady by som nedal. Ver že keby to bolo ako tvrdí motorpower pravdepodobne by tieto " tunerské firmy nefungovali ". To že to " nevedia " ony neznamená že to nefunguje. A je kúsok rozdiel kúpiť si krabičku za 3 eurá a 2000 eur. Na foré dieselpower máš pár oficiálnych meraní aj po pridaní týchto krabičiek. Žiaden zázrak nečakať ale ( klasická cesta je 100x lepsia ) v dobre predĺžených zarúk....je aj + 10,15 % lepšie ako nič..

A pre JirkuK ty nemáš praktický ten istý motor ako v O3 - ty máš praktický ten istý motor ako v O2 ( 125kw verzia nie nové EA!)  preto tvoj ide chipnúť bez akýh koľvek  problémov v O3 sa tento motor kvoli " antituningovej ochrane " nechipuje.

A k vysypaní prevodovky to som ešte tiež pri O2 nepočul ( v dôsledku chiptuningu)  ....o tom že začala kĺzať spojka ( pretože viac NM nepreniesla to áno ) ale ver že prevodovky z fábie ( kód prevodovky EWT prenáša bežne aj násobok NM.... desiatky - stovky tisíc Km - fabia mala okolo  240 nm a 100k a nemá problém z 250k a 500nm)

Vloženo

Hartge , MTM, ABT a i pri nových modeloch používajú už výhradne " BOX" s preukazateľnými výsledkami. Pri všetkej poklone a schopnostiam Česko - Slovenských chiptuneroch na ich niektoré rady by som nedal. Ver že keby to bolo ako tvrdí motorpower pravdepodobne by tieto " tunerské firmy nefungovali ". To že to " nevedia " ony neznamená že to nefunguje. A je kúsok rozdiel kúpiť si krabičku za 3 eurá a 2000 eur. Na foré dieselpower máš pár oficiálnych meraní aj po pridaní týchto krabičiek. Žiaden zázrak nečakať ale ( klasická cesta je 100x lepsia ) v dobre predĺžených zarúk....je aj + 10,15 % lepšie ako nič..

A pre JirkuK ty nemáš praktický ten istý motor ako v O3 - ty máš praktický ten istý motor ako v O2 ( 125kw verzia nie nové EA!)  preto tvoj ide chipnúť bez akýh koľvek  problémov v O3 sa tento motor kvoli " antituningovej ochrane " nechipuje.

A k vysypaní prevodovky to som ešte tiež pri O2 nepočul ( v dôsledku chiptuningu)  ....o tom že začala kĺzať spojka ( pretože viac NM nepreniesla to áno ) ale ver že prevodovky z fábie ( kód prevodovky EWT prenáša bežne aj násobok NM.... desiatky - stovky tisíc Km - fabia mala okolo  240 nm a 100k a nemá problém z 250k a 500nm)

Nemáš úplně pravdu, než špatnou úpravu, je rozhodně lepší nechat originál. A krabičky jsou rozhodně špatnou úpravou. Hodně peněz za žádnou muziku. MTM kompletní úpravu s navýšením 3PS za 40tis.jsem řešil, a přiznám se, bylo to bylo zklamání i pro mě. O3 se nakonec povede také, nebo lze namontovat kompletní laditelnou jednotkou při absenci DPF. Zatím však pouze pro sportovní ůčely. Díky legislativě a emisím ani nenabízím.

Vloženo (editace)

Blbé meranie - resp chybná " krabička " , resp. krabička nie od MTM ale neaký ebay. Jeden z mnohých príkladov podložený aj grafom ( nie grafom od MTM) nie len slovami......

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=129538  ( celkový výkon síce nie je omnoho vyšší + 20 ps ale v najpouživanejších otáčkach 2500 - 5000  ma konkrétne tento zákazník k dobru + 40 resp 50 NM a to na benzín je slušný rozdiel ktorý nepostrehne fakt len somár)........

Ale takých grafov je dosť....( prirodzene niektoré skreslené pretože s brzdou sa dajú robit divy ).... stačí použiť internet.

Áno - za 40 tisíc málo muziky za mnoho peňazí ale NETREBA TVRDIŤ že to nejde - že je to všetko oblb.... Aj 10% - 15 % zvýšenie výkonu - je niečo.

A Hartge ( ale to už je trochu mimo pretože je to ŠKODA forum ) dosahuje práve " krabičkami " ešte lepšie výsledky.

Jednoducho niekto investuje 40 tisíc do COLUMBUSU - niekto môže do výkonu - bez padnutia záruky.

Editováno: , autor: dvorcidlo0
Vloženo

A Hartge ( ale to už je trochu mimo pretože je to ŠKODA forum ) dosahuje práve " krabičkami " ešte lepšie výsledky.

Jo, web snese všechno. Navíc kdejaký dealer může škatulku aplikovat. A popravdě řečeno pokud vím i DP z krabiček vycouvalo.

Za další nechápu, jak a hlavně proč se šidí brzda v DE ve výzkumáku, a proč by to dělali. A odtud mám info, i když interní.

Jim je to fuk jsou placení za měření.

A síla placeba je neuvěřitelná. Brzdil jsem BMW, kde byl majitel unešen jízdními vlastnostmi po úpravě, údajně i upravená převodovka.

Po změření série, a po ověření sw skutečná. Za patnáct to nekup.

Vloženo

Blbé meranie - resp chybná " krabička " , resp. krabička nie od MTM ale neaký ebay. Jeden z mnohých príkladov podložený aj grafom ( nie grafom od MTM) nie len slovami......

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=129538  ( celkový výkon síce nie je omnoho vyšší + 20 ps ale v najpouživanejších otáčkach 2500 - 5000  ma konkrétne tento zákazník k dobru + 40 resp 50 NM a to na benzín je slušný rozdiel ktorý nepostrehne fakt len somár)........

Ale takých grafov je dosť....( prirodzene niektoré skreslené pretože s brzdou sa dajú robit divy ).... stačí použiť internet.

Áno - za 40 tisíc málo muziky za mnoho peňazí ale NETREBA TVRDIŤ že to nejde - že je to všetko oblb.... Aj 10% - 15 % zvýšenie výkonu - je niečo.

A Hartge ( ale to už je trochu mimo pretože je to ŠKODA forum ) dosahuje práve " krabičkami " ešte lepšie výsledky.

Jednoducho niekto investuje 40 tisíc do COLUMBUSU - niekto môže do výkonu - bez padnutia záruky.

pokud je to ten případ, co si myslím, tak ta "krabička" byla oficiálním distributorem MTM v ČR skutečně vydávána za jejich originální produkt. Soukromě se ovšem malinko domnívám, že to taky mohlo být úplně jinak. Jsme v Čechách a 40 litrů je holt 40 litrů.   

Vloženo

HARTGE ( 180/380nm - 215/465)

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=81384

Fakt maš ten pocit PLACEBA efektu ? Ale no tak....

To že ti " chipovanie " ide o tom nik nepochybuje - to že sa súčastne tdi v O3 " normálne nechipuje "  je opeť FAKT.....to že sa to dá - zatial - jedine POWERBOXOM to je tak isto fakt....to že sú XYL zmeraných powerboxov s vačšími či menšími výsledkami ...je opeť FAKT....

Netreba sa staviať do úlohy - VŠETKY BRZDY NA SVETE SU ZLE - len ja mam tu správnu . Ludia dokážu kupovať mačku vo vreci určitý čas - niečo zrobí prirodzene reklame.....ale upravca XYZ s rozpočtom X násobne vyšším ako sú ty naši Česko-Slovenský.....

Nabudúce ak budeš merať MTM bez a s - ABT a či iných - KLUDNE SA S NAMI PODEL O GRAF ..pred a po.....

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...