arakuk Vloženo 17. Březen 2014 Vloženo 17. Březen 2014 Zdravím má už někdo chip tdi rs jak to jede popřípadě kdo vám to dělal díky za odpověď. Citovat
jardakulich Vloženo 26. Březen 2014 Vloženo 26. Březen 2014 Tak neustále koukám a pořád nikdo nic. :-(:-( Chtěl jsem se něco dozvědět. Ale upřímě, já asi ne. Výkon stačí a mám strach o životnost všech komponent jak motoru,podvozku atd.....RS TDI Citovat
jirkaK Vloženo 13. Květen 2014 Vloženo 13. Květen 2014 tak já to dělal před pár dny na svým autě, což je prakticky stejnej motor. Výsledek vidíš v podpisu. 1 Citovat
kacer1 Vloženo 13. Květen 2014 Vloženo 13. Květen 2014 Za mě ne spojka a převodovka je dle na hranici možností!!! Citovat
kokta7 Vloženo 13. Květen 2014 Vloženo 13. Květen 2014 aaa kačer odborník z oboru nemyslím to zle, ale jak to můžeš vědět? Citovat
Hravec Vloženo 13. Květen 2014 Vloženo 13. Květen 2014 tak já to dělal před pár dny na svým autě, což je prakticky stejnej motor. Výsledek vidíš v podpisu. ty ještě žiješ Jiříku? už jsem Tě tu neviděl ani nepamatuji.... Citovat
kacer1 Vloženo 13. Květen 2014 Vloženo 13. Květen 2014 Není to z mojí hlavy ve Světě motorů porovnávali OIII 2.0TDI a RS TDI tak u RS je použitá převodovka MQ 350 citace: pro níž je 380N.m naprostým stropem dimenzace. Asi tak. 1 Citovat
Pawouk Vloženo 13. Květen 2014 Vloženo 13. Květen 2014 On ti to odborník kokta vysvětlí, že tak to není. 1 Citovat
kokta7 Vloženo 13. Květen 2014 Vloženo 13. Květen 2014 (editace) pokud se ke spojce + převodovce nějak chováš tak nevidím problém. jestli ti pak spojka nebo převodovka vymluví službu a o pár tisíc km dříve, tak se nic hrozného nestane a ani nemusí... ovšem pokud se bojíš jít na zvýšení výkonu, tak to nedoporučuji, pak se nevyspíš hlavně zvolit kvalitní upravce.... Editováno: 13. Květen 2014, autor: kokta7 Citovat
kacer1 Vloženo 16. Květen 2014 Vloženo 16. Květen 2014 (editace) pokud se ke spojce + převodovce nějak chováš tak nevidím problém. jestli ti pak spojka nebo převodovka vymluví službu a o pár tisíc km dříve, tak se nic hrozného nestane a ani nemusí... ovšem pokud se bojíš jít na zvýšení výkonu, tak to nedoporučuji, pak se nevyspíš hlavně zvolit kvalitní upravce.... Už jsem viděl pár převodovek vyvalených po chipu. Většina současných aut má převodovky nepředimenzované - úspora materialu. Nevšiml jsem si, že bych doporučoval chip!!! Vždy bude skupina pro chip a další skupina proti chipu a každá bude mít svoji pravdu!!! Editováno: 16. Květen 2014, autor: kačer Citovat
kokta7 Vloženo 16. Květen 2014 Vloženo 16. Květen 2014 (editace) Já sem viděl převodovku poškozenou i bez čipu, jak Na fórech i v realitě Pokud je špatná, tak čip to jenom urychlí Editováno: 16. Květen 2014, autor: kokta7 Citovat
matej.vanatko Vloženo 16. Květen 2014 Vloženo 16. Květen 2014 No, když to přeženeš, tak se pak nediv, když si přetočíš poloosu jako kamarád na Fabii. z 220nm udělal nějakých 330 a holt se projevila únava materiálu Citovat
jirkaK Vloženo 27. Květen 2014 Vloženo 27. Květen 2014 tak to jsem teda myslel, že jsou jak spojka, tak převodovka dimenzovány na víc. Kačere, našel bys ten článek někde, pls. ? Je fakt, že já nemám manuál, ale automat. Nicméně, možná, že tím ještě hůř. Musím to prověřit. Děkuji Citovat
Napalm Vloženo 27. Květen 2014 Vloženo 27. Květen 2014 No myslím, že automat je naopak víc "blbu-vzdorný". Když budeš s manuálem řadit jako pr.se, tak tam můžou vzniknout takové rázy, že ti převodovka odejde i bez čipu.... a o spojce ani nemluvě... Automat v krizových situacích ochrání sám sebe lépe... Citovat
kacer1 Vloženo 27. Květen 2014 Vloženo 27. Květen 2014 (editace) jirkaK tady píšou k té převodovce RS.pdf Editováno: 27. Květen 2014, autor: kačer Citovat
Podr Vloženo 28. Květen 2014 Vloženo 28. Květen 2014 CHLAPY NEMÁTE ZKUŠENOSTI S TÍMTO ? NÁZORY ATD. DÍKY :-) http://www.racechip....2-0-tdi-rs-7444 Citovat
jirkaK Vloženo 28. Květen 2014 Vloženo 28. Květen 2014 (editace) jirkaK tady píšou k té převodovce jirkaK tady píšou k té převodovce a tak to jsem celkem v klidu, jestli to prohlásili tihle dva. Není nad populárně vědecký články. Ne, že by byli ti chlapi blbí, ale občas plácnou taky cokoliv. Já teda nevím, kolik jsi viděl těch mrtvých převodovek, ale já jsem se zatím nesetkal ani zprostředkovaně s žádným případem. A to to celkem bedlivě sleduju. A napadla mě v souvislosti s tím článkem taková paralela : "Když to říká komsomolská Pravda, tak to musí být pravda" Ale vážně, těch načipovaných TDI CR 125 kW už jezdí mraky a ať hledám, jak hledám, zatím to nikomu neumřelo. A jen tak na okraj, moje subjektivní pocity z motoru po úpravě : je to neuvěřitelnej nářez ! A jsem si jist, že RS TDI, pojede díky nižší váze ještě líp. Editováno: 28. Květen 2014, autor: jirkaK 1 Citovat
jirkaK Vloženo 28. Květen 2014 Vloženo 28. Květen 2014 CHLAPY NEMÁTE ZKUŠENOSTI S TÍMTO ? NÁZORY ATD. DÍKY :-) http://www.racechip....2-0-tdi-rs-7444 Na tohle zapomeň. To nefunguje, akorát to stojí prachy a kurví motor. Zeptej se na www.motorpower.cz , řeknou ti, co naměřili ve všech případech, kde byl tenhle krám, na brzdě. Citovat
dvorcidlo0 Vloženo 10. Červen 2014 Vloženo 10. Červen 2014 Hartge , MTM, ABT a i pri nových modeloch používajú už výhradne " BOX" s preukazateľnými výsledkami. Pri všetkej poklone a schopnostiam Česko - Slovenských chiptuneroch na ich niektoré rady by som nedal. Ver že keby to bolo ako tvrdí motorpower pravdepodobne by tieto " tunerské firmy nefungovali ". To že to " nevedia " ony neznamená že to nefunguje. A je kúsok rozdiel kúpiť si krabičku za 3 eurá a 2000 eur. Na foré dieselpower máš pár oficiálnych meraní aj po pridaní týchto krabičiek. Žiaden zázrak nečakať ale ( klasická cesta je 100x lepsia ) v dobre predĺžených zarúk....je aj + 10,15 % lepšie ako nič.. A pre JirkuK ty nemáš praktický ten istý motor ako v O3 - ty máš praktický ten istý motor ako v O2 ( 125kw verzia nie nové EA!) preto tvoj ide chipnúť bez akýh koľvek problémov v O3 sa tento motor kvoli " antituningovej ochrane " nechipuje. A k vysypaní prevodovky to som ešte tiež pri O2 nepočul ( v dôsledku chiptuningu) ....o tom že začala kĺzať spojka ( pretože viac NM nepreniesla to áno ) ale ver že prevodovky z fábie ( kód prevodovky EWT prenáša bežne aj násobok NM.... desiatky - stovky tisíc Km - fabia mala okolo 240 nm a 100k a nemá problém z 250k a 500nm) Citovat
motorpower Vloženo 10. Červen 2014 Vloženo 10. Červen 2014 Hartge , MTM, ABT a i pri nových modeloch používajú už výhradne " BOX" s preukazateľnými výsledkami. Pri všetkej poklone a schopnostiam Česko - Slovenských chiptuneroch na ich niektoré rady by som nedal. Ver že keby to bolo ako tvrdí motorpower pravdepodobne by tieto " tunerské firmy nefungovali ". To že to " nevedia " ony neznamená že to nefunguje. A je kúsok rozdiel kúpiť si krabičku za 3 eurá a 2000 eur. Na foré dieselpower máš pár oficiálnych meraní aj po pridaní týchto krabičiek. Žiaden zázrak nečakať ale ( klasická cesta je 100x lepsia ) v dobre predĺžených zarúk....je aj + 10,15 % lepšie ako nič.. A pre JirkuK ty nemáš praktický ten istý motor ako v O3 - ty máš praktický ten istý motor ako v O2 ( 125kw verzia nie nové EA!) preto tvoj ide chipnúť bez akýh koľvek problémov v O3 sa tento motor kvoli " antituningovej ochrane " nechipuje. A k vysypaní prevodovky to som ešte tiež pri O2 nepočul ( v dôsledku chiptuningu) ....o tom že začala kĺzať spojka ( pretože viac NM nepreniesla to áno ) ale ver že prevodovky z fábie ( kód prevodovky EWT prenáša bežne aj násobok NM.... desiatky - stovky tisíc Km - fabia mala okolo 240 nm a 100k a nemá problém z 250k a 500nm) Nemáš úplně pravdu, než špatnou úpravu, je rozhodně lepší nechat originál. A krabičky jsou rozhodně špatnou úpravou. Hodně peněz za žádnou muziku. MTM kompletní úpravu s navýšením 3PS za 40tis.jsem řešil, a přiznám se, bylo to bylo zklamání i pro mě. O3 se nakonec povede také, nebo lze namontovat kompletní laditelnou jednotkou při absenci DPF. Zatím však pouze pro sportovní ůčely. Díky legislativě a emisím ani nenabízím. Citovat
dvorcidlo0 Vloženo 10. Červen 2014 Vloženo 10. Červen 2014 (editace) Blbé meranie - resp chybná " krabička " , resp. krabička nie od MTM ale neaký ebay. Jeden z mnohých príkladov podložený aj grafom ( nie grafom od MTM) nie len slovami...... http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=129538 ( celkový výkon síce nie je omnoho vyšší + 20 ps ale v najpouživanejších otáčkach 2500 - 5000 ma konkrétne tento zákazník k dobru + 40 resp 50 NM a to na benzín je slušný rozdiel ktorý nepostrehne fakt len somár)........ Ale takých grafov je dosť....( prirodzene niektoré skreslené pretože s brzdou sa dajú robit divy ).... stačí použiť internet. Áno - za 40 tisíc málo muziky za mnoho peňazí ale NETREBA TVRDIŤ že to nejde - že je to všetko oblb.... Aj 10% - 15 % zvýšenie výkonu - je niečo. A Hartge ( ale to už je trochu mimo pretože je to ŠKODA forum ) dosahuje práve " krabičkami " ešte lepšie výsledky. Jednoducho niekto investuje 40 tisíc do COLUMBUSU - niekto môže do výkonu - bez padnutia záruky. Editováno: 10. Červen 2014, autor: dvorcidlo0 Citovat
motorpower Vloženo 10. Červen 2014 Vloženo 10. Červen 2014 A Hartge ( ale to už je trochu mimo pretože je to ŠKODA forum ) dosahuje práve " krabičkami " ešte lepšie výsledky. Jo, web snese všechno. Navíc kdejaký dealer může škatulku aplikovat. A popravdě řečeno pokud vím i DP z krabiček vycouvalo. Za další nechápu, jak a hlavně proč se šidí brzda v DE ve výzkumáku, a proč by to dělali. A odtud mám info, i když interní. Jim je to fuk jsou placení za měření. A síla placeba je neuvěřitelná. Brzdil jsem BMW, kde byl majitel unešen jízdními vlastnostmi po úpravě, údajně i upravená převodovka. Po změření série, a po ověření sw skutečná. Za patnáct to nekup. Citovat
jirkaK Vloženo 10. Červen 2014 Vloženo 10. Červen 2014 Blbé meranie - resp chybná " krabička " , resp. krabička nie od MTM ale neaký ebay. Jeden z mnohých príkladov podložený aj grafom ( nie grafom od MTM) nie len slovami...... http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=129538 ( celkový výkon síce nie je omnoho vyšší + 20 ps ale v najpouživanejších otáčkach 2500 - 5000 ma konkrétne tento zákazník k dobru + 40 resp 50 NM a to na benzín je slušný rozdiel ktorý nepostrehne fakt len somár)........ Ale takých grafov je dosť....( prirodzene niektoré skreslené pretože s brzdou sa dajú robit divy ).... stačí použiť internet. Áno - za 40 tisíc málo muziky za mnoho peňazí ale NETREBA TVRDIŤ že to nejde - že je to všetko oblb.... Aj 10% - 15 % zvýšenie výkonu - je niečo. A Hartge ( ale to už je trochu mimo pretože je to ŠKODA forum ) dosahuje práve " krabičkami " ešte lepšie výsledky. Jednoducho niekto investuje 40 tisíc do COLUMBUSU - niekto môže do výkonu - bez padnutia záruky. pokud je to ten případ, co si myslím, tak ta "krabička" byla oficiálním distributorem MTM v ČR skutečně vydávána za jejich originální produkt. Soukromě se ovšem malinko domnívám, že to taky mohlo být úplně jinak. Jsme v Čechách a 40 litrů je holt 40 litrů. Citovat
dvorcidlo0 Vloženo 10. Červen 2014 Vloženo 10. Červen 2014 HARTGE ( 180/380nm - 215/465) http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=81384 Fakt maš ten pocit PLACEBA efektu ? Ale no tak.... To že ti " chipovanie " ide o tom nik nepochybuje - to že sa súčastne tdi v O3 " normálne nechipuje " je opeť FAKT.....to že sa to dá - zatial - jedine POWERBOXOM to je tak isto fakt....to že sú XYL zmeraných powerboxov s vačšími či menšími výsledkami ...je opeť FAKT.... Netreba sa staviať do úlohy - VŠETKY BRZDY NA SVETE SU ZLE - len ja mam tu správnu . Ludia dokážu kupovať mačku vo vreci určitý čas - niečo zrobí prirodzene reklame.....ale upravca XYZ s rozpočtom X násobne vyšším ako sú ty naši Česko-Slovenský..... Nabudúce ak budeš merať MTM bez a s - ABT a či iných - KLUDNE SA S NAMI PODEL O GRAF ..pred a po..... Citovat
jirkaK Vloženo 10. Červen 2014 Vloženo 10. Červen 2014 ale já myslím, že to nemusí být ani na budúce. Ty měření Šimi určitě má v archivu. Ale nechci mluvit samozřejmě za něj. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.