Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

  • o 2 měsíce později...
  • o 5 měsíců později...
  • o 1 měsíc později...

Zdravim Vas. Poprosil by som Vas o radu. Planujem kupit bud octaviu RS 230 v manuali alebo cupru 290 tiez v manuali.Pisem tu to preto,lebo planujem aspon stage 1 upravu.

Neviem co si vybrat. Momentalne mam Leon Homola edition v stage 1 uprave 165k a pred tym bola octavia rs2 FL stage 3 uprava 373k. To preco som predal octaviu - sa radsej nevyjadrujem. Fotky v albume.

 

Pre porovnanie i s cenou:

Octavia rs 230 vs. Cupra 290

odmerany vykon na 100okt. benzine: 250k vs. 310k

340mm kotuce v predu a 272mm vzadu vs. 370mm predne 4-piestikove a 310mm zadne

590l kufor vs. 380l kufor

biela farba vs. biela/cervena

bi Xenony vs. bi LED

nevypinatelne ESP vs. vypinatelne ESP

registracna dan 1397eur vs. 2047eur 

1445kg vs. 1395kg

cena auta 31796eur vs 33421eur s DPH

Upravy:

stage 1+ druhe turbo IS38 (golf R,S3,cupra),sanie, (cca 370k) vs. stage 1 (370k)

 

Nepotrebujem pohon 4x4 - golf R,ci novy focus RS.

Rozmyslal som i nad hondou civic type R-GT

310k na 95okt. benz,

350mm kotuce 4-piestikove a 296mm zadne

498l kufor, 4 miestne

biela/cervena farba

LED tlmene svetla a halogeny dialkove svetla

vypinatelne ESP

registracna dan 2047eur

1382kg

cena 34709eur s DPH

Upravy: stage 1 (360k?)

 

 

Vdaka

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

přemýšlel jsem v podstatě o tom samém. Já bych tam zařadil ještě G VII GTI Performance, kterej je ještě za normální peníze.Verze 280 koní už je cenově blízko GVII R.  Největší pila je ovšem Focus RS a paradoxně vychází cenově skoro nejlépe. Jen nechci vidět tu raketu, když se na tom motoru něco posere. Mám za to, že to je Cosworth a tam stojí každej šroub nesmysl.

Já bych asi šáhnul po tom GTI Performance  s DSG. Je to solidní auto s dobrými materiály v interiéru a pěkným zpracováním. Když v něm sedíš, máš pocit, že jsi v autě vyšší třídy. To se bohužel o OIII RS říct nedá a o Cupře ani omylem.    

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V Německu stojí tato úprava 900Euro včetně měření na brzdě před a po.

Vzhledem k všeobecně vyšším nájmům a nákladům na zaměstnance je něco špatně, když to u nás stojí víc a bez důkazu na brzdě :)

 

Nic proti APR, může to být kvalitní, ale když už bych měl zájem o nalejvače SW, tak zajedu do BSR, kde to budu mít za 17tis.

Editováno: , autor: Dedek007
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V Německu stojí tato úprava 900Euro včetně měření na brzdě před a po.

Vzhledem k všeobecně vyšším nájmům a nákladům na zaměstnance je něco špatně, když to u nás stojí víc a bez důkazu na brzdě :)

Nic proti APR, může to být kvalitní, ale když už bych měl zájem o nalejvače SW, tak zajedu do BSR, kde to budu mít za 17tis.

Jaky ma BSR parametry?;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Má 300 koní a 420Nm...vzhledem k použité převodovce v OIII apod bych 500Nm nedával, jestli si chci vůz chvíli nechat :D

Slysel jsem o dost autech, ktere meli slabsi (konkurencni) chipy a odrovnalo je to tak jako tak. Je to o nastupu, prubehu vykonu/kroutaku + o CHOVANI UZIVATELE! A minochodem co me od BSR odsazuje je jejich specializace na vse :D neverim, ze nekdo muze umet chipy pro vse na 100%
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já uvažovat o chipu na své OIIIRS, tak jedině někoho, kdo to individualně upraví a změří na brzdě, takže úpravce typu APR či BSR bych minul obloukem.

Jen jsem psal, když už nalévače, tak BSR, protože platíš stejnou loterii jako APR, ale za skoro polovinu nižší :D

 

S APR úpravou nikoho neznám, s BSR ano...třeba otec si nechal zvýšit výkon u OIIFL 1.8TSI a DSG...nejdebilnější kombinace, ale měl to upravené od novoty a jelo to stejně jako má předešlá OIIFL RS.

 

Akorát bych to řešil po záruce...řečem, že to nejde poznat nevěřím.

Když to nejde údajně u APR poznat, tak proč to není smluvně ošetřené? :)

Editováno: , autor: Dedek007
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já uvažovat o chipu na své OIIIRS, tak jedině někoho, kdo to individualně upraví a změří na brzdě, takže úpravce typu APR či BSR bych minul obloukem.

Jen jsem psal, když už nalévače, tak BSR, protože platíš stejnou loterii jako APR, ale za skoro polovinu nižší :D

S APR úpravou nikoho neznám, s BSR ano...třeba otec si nechal zvýšit výkon u OIIFL 1.8TSI a DSG...nejdebilnější kombinace, ale měl to upravené od novoty a jelo to stejně jako má předešlá OIIFL RS.

Tak ja to, jak APR jede mam vyzkousene dobre :) a individualni upravce? Jako nejake matlase, co nemaji vyvojova centra, stovky zamsetnancu a upravu dostatecne netesovali nekolik mesicu? + nadale nevyviji a bezplatne neupdatuji? Ne diky :))

Takovych par znam co odrovnali chipem i nesmrtelnou 1,9tdi pd

Editováno: , autor: iphonik4
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...