Betaextra Vloženo 17. Červen 2014 Sdílet Vloženo 17. Červen 2014 (editace) ahoj, omlouvám se pokud toto patří do nějaké technické sekce. Včera jedu v klidu po rovině cca 100 km/h a najednou se mi rozsvítí na palubce oranžová kontrolka (vypadající jako spirála) na displeji se objeví porucha motoru vyhledejte servis a vozidlo začalo zpomalovat, přestal fungovat posilovač a tak jsem zůstal stát u krajnice a už jsem znovu nenastartoval. Předtím ani během jízdy samotné se auto chovalo normálně. Jsem z toho dost v pr.... moc netuším co by to mohlo být. V servisu mě straší čerpadlem nebo vstřiky (nic levného v obou případech) Mám na autě až 185 000 km, ale zatím nezlobilo. Mám motor 2.0. TDI 125 Kw. Někdo zkušený, kdo by měl tušení co by to mohlo být? Díky moc Luba Editováno: 22. Červenec 2014, autor: Pawouk Upraven název vlákna. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Garnett23 Vloženo 17. Červen 2014 Sdílet Vloženo 17. Červen 2014 Auto si kupoval od někoho nebo si první majitel? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Betaextra Vloženo 17. Červen 2014 Autor Sdílet Vloženo 17. Červen 2014 Auto jsem kupoval před 2 roky, když mělo 110 000 km. Nejsem první majitel.Doposud jen běžný servis, oleje, filtry atd. Předtím jezdilo auto do servisu Škoda, teda aspoň podle servisky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 17. Červen 2014 Sdílet Vloženo 17. Červen 2014 Bez výpisu z diagnostiky to bude jen čirá spekulace... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 17. Červen 2014 Sdílet Vloženo 17. Červen 2014 a dělal si rozvody? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Betaextra Vloženo 17. Červen 2014 Autor Sdílet Vloženo 17. Červen 2014 Ano,rozvody jsem dělal dle servisního intervalu,dokonce měním i olej v dsg,snazim se,aby melo auto vše co potřebuje Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Betaextra Vloženo 18. Červen 2014 Autor Sdílet Vloženo 18. Červen 2014 Tak mám čerstvé zprávy ze servisu, prý jde o problém se špatnou naftou... tankuju POUZE na Shellu! A musí se vyměnit čerpadlo, vstřikovače, common railová rampa a mám si prý nachystat 120 000 Kč. Takže přátelé mějte se tady hezky a já si to jdu hodit pod most, protože kilo dvacet na opravu fakt nemám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
samurai Vloženo 18. Červen 2014 Sdílet Vloženo 18. Červen 2014 No tak už asi nezbývá než posbírat účtenky a hurá na Shell. Když jednou byla nějaká ta špatná várka benzínu (dostala se do něj nafta, nebo obráceně...), tak opravy platili myslím celkem bez problému, ale nevím to na 100 %, nezažil jsem to, jen jsem o tom četl... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 18. Červen 2014 Sdílet Vloženo 18. Červen 2014 (editace) a to zjistili dle diagnostiky? Co zkusit ještě jinej servis? Co zkusit navštívit autorizovaný servis bosche? Editováno: 18. Červen 2014, autor: kokta7 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Betaextra Vloženo 18. Červen 2014 Autor Sdílet Vloženo 18. Červen 2014 Jojo dneska odpoledne budu mít přesnou závadu z diagnostiky a hned zkusím zjistit v Pento Zlín, zda a za kolik je možná oprava. Dělají jak čerpadla, tak i vstřiky, tak snad se dostanu na rozumnější částku. Jinak setkal se tady někdo s něčím podobným kvůli kvalitě nafty?Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Garnett23 Vloženo 18. Červen 2014 Sdílet Vloženo 18. Červen 2014 Mě se to jednou stalo u AUDI co jsem měl než jsem si pořídil Superba II, a stalo se mi to v Německu, kdy jsem omylem místo normální nafty natankoval tu jejich levnější, jenže ona je to nějaká bionafta. Po několika kilometrech začalo auto škubat, jelo na 3 válce a bylo to v pytli. Výměna vstřiků 80 tyček jen to hvízdlo. Tankuji pouze AGIP nebo OMV do Superba, opravdu je potřeba tam kvalitní naftu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doktorone Vloženo 18. Červen 2014 Sdílet Vloženo 18. Červen 2014 do CR se nevyplatí tankovat šméčkovou naftu, ale že by to napáchalo takovej mazec to teda koukám Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Betaextra Vloženo 18. Červen 2014 Autor Sdílet Vloženo 18. Červen 2014 No já koukám taky. Našel jsem si na netu tabulku podle obsahu biosložky v naftě a v domnění, že do auta leju "zlato" jsem ho zabíjel. Takže následující akce bude odeslat čerpadlo a vstřiky na kontrolu do Bosch centra ke kontrole, zda je něco vyčistit nebo opravit. A pak už jedině tankování na Eurooilu (Optimal diesel). Takže bacha na to co se tam leje. Drahé nerovná se kvalitní a já se teď modlím ať se vejdu do opravy za 50 000 Kč, ufff Nafta Obsah FAME (% obj.) Shell Fuelsave DE 7,0 % Benzina Diesel Top Q 6,6 % Benzina Verva Diesel 6,6 % Shell Fuelsave CZ 6,5 % OMV Diesel 6,3 % ONO Diesel 1,2 % Shell V−Power CZ < 0,2 % Shell V−Power DE < 0,2 % EuroOil Diesel Optimal < 0,2 % OMV Maxx Motion 0,0 % Více na: http://www.autorevue.cz/obsah-bioslozky-v-nafte-aco-z-nej-vyplyva-test-naft-2013/ch-49476#utm_medium=selfpromo&utm_source=autorevue&utm_campaign=copylink Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
matelkoxxl Vloženo 18. Červen 2014 Sdílet Vloženo 18. Červen 2014 fuha, tak to si ma prekvapil. tiez tankujem iba Shell Fuelsave diesel a k tomu davam aditivum VIF Super Diesel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
prassat Vloženo 18. Červen 2014 Sdílet Vloženo 18. Červen 2014 Tak teď jste mě trošku postrašili. Posledních pár měsíců tankuji výhradně na Shell (fuel save a tu a tam V-Racing Diesel), u baráku mám sice Robin Oil, tam ale neberu. Takže Fuel Save je "sračková" ? jinak přeji brzkou a levnou opravu ! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hansHK Vloženo 18. Červen 2014 Sdílet Vloženo 18. Červen 2014 @Betaextra : Kolik jsi měl najeto od posledního tankování ? Podle toho popisu náhlého zastavení mě to přijde spíš jak kdyby to způsobilo právě to poslední tankování a teoreticky by se mohlo ozvat více řidičů, ne? 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 18. Červen 2014 Sdílet Vloženo 18. Červen 2014 (editace) a je ten tvuj servis autorizák bosche nebo ne? 2.0 by měli jít repasovat, 1.6 TDi siemense co sem slyšel jedině nové... jinak spíš typuji poslední tankování u tvé šhelky, ale je to hold průser u dehetu bohužel CR na to je alergické ještě viac než PD. Editováno: 18. Červen 2014, autor: kokta7 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Betaextra Vloženo 18. Červen 2014 Autor Sdílet Vloženo 18. Červen 2014 Tankoval jsem v sobotu ráno plnou nádrž. Taky mě překvapilo, že nafta od Shellu je taková špatná. Opravu budou dělat v Diesel centru ve Vrchlabí. Doufám, že se podaří něco zachránit, abych si kvůli opravě nemusel brát pomalu úvěr v bance:( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 19. Červen 2014 Sdílet Vloženo 19. Červen 2014 Od doby co máme druhého SII, tankuji jen Optimal diesel, s tím prvním jsem tankoval ještě v Makru a nebyl problém, 43 tis. km najel v pohodě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pechino Vloženo 20. Červen 2014 Sdílet Vloženo 20. Červen 2014 Ještě že mi mojí tankovací kartu neberou na Shellce, jezdím agip, občas omv. Musím sehnat někde ten eurooil, už jsem četl, že jsou jediný, kdo nepřidávaj ty sračky do nafty. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 20. Červen 2014 Sdílet Vloženo 20. Červen 2014 zase nestresujte , čerpadlo aj vstreky sú nové doslovne všade /však sa tie autá u vás robia/ a dajú sa kúpiť relatívne lacno , prípadne by som to niesol vybraté rovno do Sobeslavi - Bosch servis Petr Rada nech sa vyjadrí čo s tým ... systém prepláchnuť , nový filter a bude pokoj ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Betaextra Vloženo 22. Červenec 2014 Autor Sdílet Vloženo 22. Červenec 2014 ahojte, konečně mám chvilku, abych napsal jak to vše dopadlo, čerpadlo nakonec ok, ale všechny vstřiky bohužel po smrti. Takže letošní dovolenou budu trávit v superbu před barákem:) Tak všichni bacha co do svých supů lejete za naftu. A přeju všem hezké léto. Mějte se Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
prassat Vloženo 22. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 22. Červenec 2014 Tak hlavně, že už jezdíš! Kolik stála oprava?Co tam vůbec máš za vstřiky? (I nebo II generace CR motoru?) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kodiakk Vloženo 17. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2014 Ne Shellu asi něco bude. Asi 4 měsíce tankuju na Shellu a občas mi auto na dvojku nebo na trojku taky škubne. Zkusím raději tankovat na Benzině a snad to přestane škubat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JirkaBrno Vloženo 17. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2014 ahojte, konečně mám chvilku, abych napsal jak to vše dopadlo, čerpadlo nakonec ok, ale všechny vstřiky bohužel po smrti. Takže letošní dovolenou budu trávit v superbu před barákem:) Tak všichni bacha co do svých supů lejete za naftu. A přeju všem hezké léto. Mějte se jak to dopadlo, auto OK?? na kolik vysla oprava?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.