Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Už se podařilo, ona je tam na konektoru zezadu malá neviditelná pacička a ta se musí nehtem pohnout a odjistit. Kdybych tam zazadu nešáhnul, tak bych ji vůbec nenašel. Ale funguje to, SS konečně pryč a podle mechanika autorizáku to tak fakt konečně nabíjí baterii normálním způsobem. Skvělé. Podle mě to horší startování s tou baterií souvisí. Nové auto problém nemělo.

  • o 3 týdny později...
  • o 2 týdny později...
Vloženo

Čaute, reagujem na to inteligentné dobíjanie. Moja RS 135KW CUPA 2014 DSG KESSY rozhodne inteligentné dobíjanie nemá. Robil som jednoduchý test.  Meral som napätie v 12V zásuvke niekoľko jázd (boli aj dlhé aj krátke) a vždy po naštartovaní až do zhasnutia motora udržiavalo 14,2V takže zlé štarty v mojom prípade dobíjanie nespôsobuje. Zlé štarty sa prejavujú hocikedy a za rôznych okolností a stále neviem prečo. Niekedy stojí auto dlho, inokedy behám po meste, inokedy robím veľké nájazdy km a zlé štarty sa nevyskytnú.

 Zatiaľ som za celú zimu zaznamenal 3 zlé štarty:

1.       Po 50 km jazde, auto stálo 8h vonku bolo -1 a točilo cca 5 sekúnd ( štartér točil ako divý)

2.       Auto stálo týždeň, teplota 3 stupne a točilo cca 3 sek (stálo aj týždeň a pol a naskočilo na brnk)

3.       Auto stálo dva dni, teplota okolo 0 a točilo cca 3 sekundy

Vloženo

CUNA je Euro 6.

Kdesi ktosi spomínal, že má Euro 5, a že tam tie ekoblbiny nie sú (SS, rekuperácia,...).

Tak len aby sme sa zbytočne neplietli skrze rozdielne normy ...

Vloženo

Ano, mas pravdu, CUNA je EU6, pomylil som si to s inym autom co mam. A jasné ze vsetky tie eko vychytávky ako SD tam sú

Odoslané z SM-G930F pomocou Tapatalku

Vloženo
před 19 hodinami, misor1994 napsal:

A baterku mas v akom stave? No a pod 5 stupnov celzia tusim inteligentne dobijanie nefunguje a dobija to presne ako popisujes...

Batériu mám vo vynikajúcom stave keďže som ju menil dátum 2.10.2018 pri  45683 kilometroch a teraz mám cca 65000. No a ak náhodou mám inteligentné dobíjanie čo pochybujem a nefunguje od 5 stupňov tak to dvojnásobne nemá dobíjanie nič s mojím štartom lebo som mal jazdu keď bolo -1 a bez problému som naštartoval a prešiel 50km. Po tej jazde auto stálo 8 hodín teplota bola stále -1 sadli sme do auta štartujem a točilo 5 sekúnd ale štartér točil ako besný čiže aj baterka a aj štartér sú 100% v poriadku dokonca ani napätie nesťahovalo v aute. 

Tak vôbec nechápem kde je problém už som skúšal všetky rady od prvej strany na tomto fóre a stále nič mám aj SW viac krát prehratý v originál servise, baterku vymenenú v originál servise, rozvody menené v originál servise, baterka aj štartér točia ako divý, variabilné časovanie ventilov nemám a tak som stále na mŕtvom bode. 

Vloženo

Inteligentné dobíjanie podľa mňa máš. Mám ho aj ja. Keďže baterku vidím nabitú málokedy na viac ako 70%. Mne to teraz štartuje bez najmenšieho problému, či už ráno alebo poobede.

Vloženo
před 19 hodinami, marfan napsal:

Inteligentné dobíjanie podľa mňa máš. Mám ho aj ja. Keďže baterku vidím nabitú málokedy na viac ako 70%. Mne to teraz štartuje bez najmenšieho problému, či už ráno alebo poobede.

A ako si zistil, že máš inteligentné dobíjanie alebo ako to zistiť ? Lebo ja som to meral na základe napätia v 12V zásuvke.  Včera som mal možnosť spraviť test. Auto stálo nejaké 3 dni išiel som štartovať vonku bolo 8 stupňov a chytilo na prvý brnk. Potom som mal zástavky po 13 km, 18 km, 40km(tu stálo auto hodinu) a 33km. Každý jeden štart bol bezproblémový dokonca som meral aj napätie a stále bolo 14,2 čo by vylučovalo aj teóriu že inteligentné dobíjanie funguje od 5 stupňov takže teraz opäť neviem kde začať :D Vďaka za odpoveď.

Vloženo

Koukni na mínus pól baterky. Pokud k němu vede ještě slabší konektor, tak ID máš - viz obrázek výše od Lukáše. Taky je možný, že ho máš odpojenej a tím je ID OFF.

Vloženo

Konektor som nakoniec odpojil tak som zvedavý či to štartom pomôže. Minimálne to vyriešilo otravný štart-stop systém ktorý je deaktivovaný :) Prikladám aj foto ako to vypadá na maxidote pri zastavení a akú hlášku vyhadzuje v infotaimente ( pardon za kvalitu mám poškodenú optiku na fotoaparáte :) ).

P_20200215_193029.jpg

P_20200215_193108.jpg

Vloženo

Mne to dnes startovalo po dlhom case o otacku dlhsie. Aj kamarodovi na passate b8 to startuje dlhsie. 

 

Podla mna ak to nerobi stale ale len obcas tak kaslat na to. Ak to robi vela tak bude nieco s dodavkou paliva nic ine ma nenapada. 

 

Mna napr zarazilo pri vymene palivoveho filtra ze nebol naplneny uplne povrch. Pri vymene som dal povrch nafftu a nejaky ten tyzden tie starty boli ok. 

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Je to zajímavé, já jsem před měsícem vyměnil KO baterii a rovnou odpojil konektor a žádné dlouhé starty jsem od té doby nezaznamenal, startuje to parádně, tak uvidím.

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Zdravím vás,

chcem vám oznámiť, že po dvoch mesiacoch jazdenia v rôznych časoch, teplotách a vzdialenosti s odpojeným konektorom start/stop-u mi dlhé štartovanie úplne zmizlo :) (nechcem to zarieknuť :D no inokedy nastali problémy po pár dňoch.)

Postup riešenia problému:

- prehratie najnovšieho softwaru

- výmena batérie 

- výmena rozvodov (výrobná vada keďže som mal 50 000, po výmene bolo menej zlých štartov a len pri určitých teplotách)

- klasické štartovanie so systémom kessy t.j nie okamžité ale ale zopnutie budíkov, vypnutie start/stop-u tlačítkom a následný štart

- odpojenie konektoru start/stop-u, problém vyriešený až teraz t.j. po odpojení konektoru.

 

Chcem sa všetkým veľmi pekne poďakovať za rady :) :) 

 

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...