Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

ekar, na drogách jedeš ty, jaká vodící lišta ? Roomster nemá jezdící dveře. A psal jsem že když udělají par změn na Caddy aby vzniknul roomster2 tak bude mít normálně otvírací dveře jako roomster1 tudíž žádnou vodící lištu nepotřebuje. A jestli chceš hnidopichovat tak tam nemám ani víčko nádrže protože bych nejraději zavedl aby byli z obou dvou stran, jenže musí se šetřit a tak bych se nedivil kdyby na roomsteru2 nebylo ani na jedné straně. Ale to už je jen taková filozofická otázka.

Vloženo

Kluci predem se omlouvam za off topic ale nemate ten divny dojem ze v posledni dobe se tu obevuje spousta labilnich, kapku zaostalych jedincu kteri sezrali encyklopedii akorat ze s toho jim zbyly jen piliny v zaludku? Ja jen ze ne kazda kytka voni ;)

Vloženo

Jo taky to nechápu, kor když jsem celej návrh myslel jen jako žert.

 

Co se týká nové Caddy tak jsem viděl dost podobný auto, nový Citroen Berlingo. Ale je to žabožrout a navíc, v této kategorii vozidel budou asi všechna podobná.

 

Vloženo

Podle mě prostě - už jsem to někde psal - vezmou boudu z caddyny dopředu naroubujou čumák z nový oktávky (max změněj trošku haupnu) dozadu daj do sloupků světla např. z citygo a je to. unifikace dílů a koncern je stejně dál nepustí......

Vloženo

Jééé! To je zaujímavé čítanie! Hádať sa o aute, ktoré ešte nie je na svete... :kol-28:  Mne sa room - keď vyšiel - vôbec nepáčil. Teraz som rád že je inakší, že nezapadá. Páčilo by sa mi,keby aj nový room bol aspoň trochu extravagantné auto...

Vloženo

Mně se zase líbil už od začátku, nejen vzhledově, ale i vyndávacími sedačkami, tj. možností přespat, prostě vyjet kamkoliv a nestarat se, kde a jestli seženu nocleh, prostě svoboda, nezávislost atd. Jenom se mi vždycky zdál poněkud předražený. Což padlo s akčními modely a teď už opravdu velmi solidní cenou (i když ho od roku 2013 o 10k zdražili). Přesto je to od Škody nejlepší současná nabídka z hlediska cena/výkon a bude ho škoda.

Jeho smůla byla i v poměrně malé reklamní kampani (když srovnám s tím, co se děje okolo F III), někde možná skoro až protikampani, takže mantru o nenavazujících oknech a tím pádem ošklivém autě, se naučil omílat kdejaký blb. A tak se holt prodávalo víc Fabií než Roomstrů, přestože je Roomster objektivně skoro ve všem lepší. Měl smůlu, ale budoucnost ho docení.

Vloženo

Jojo svého času byl pro mě Zruudster finančně nedosažitelní výbava dle mých představ cca. 400k, a nakonec v pokrizové době jsem ho koupil za 280 k. 

Vloženo (editace)

.............jeho smůla byla i v poměrně malé reklamní kampani (když srovnám s tím, co se děje okolo F III), někde možná skoro až protikampani, takže mantru o nenavazujících oknech a tím pádem ošklivém autě, se naučil omílat kdejaký blb. A tak se holt prodávalo víc Fabií než Roomstrů, přestože je Roomster objektivně skoro ve všem lepší. Měl smůlu, ale budoucnost ho docení.

No ještě aby se snad nezačaly krást.  :D

Editováno: , autor: Alma
Vloženo (editace)

...já jsem max spokojen.... bohužel cena i na můj vkus byla dosti vysoká. Po slevě 386.000,- Už několikrát jsem váhal na koupi nového.

Vzhledem k bezporuchovosti jsem to však "Berušce" nemohl udělat. A tak mi slouží věrně do dnes :kol-47: Jednou však dojde čas na výměnu a pak budu hooodně váhat co koupím :kol-44:

Editováno: , autor: Misubaro
Vloženo

V loňském roce ukradli 50 Roomsterů. Dovolím si tedy tvrdit, že se to fakt nekrade.

Ale zpět k novému Roomsteru. Jezdím současnou verzí Caddyho a doufám, že škodovka nezmění jenom logo na kapotě, ale udělá i něco se zadní nápravou. Ta tuhá náprava na listových perech, to je fakt tragédie. Do zatáček se Roomster a Caddy vůbec nedají porovnávat. Roomster sedí jak motokára a Caddy se do zatáček tak divně žmolí.

Vloženo

Já mám pocit, že Caddy se do zatáček chová fakt jako autobus - naklání se ven ze zatáčky a dělá všecko proto, aby do zatáčky nemusel zahnout. Je to bohužel přesně z toho důvodu, že to o tý tuhý nápravě ve tvaru plochýho "U" JE pravda - a jestli ji na tom autě koncern nechá a takhle "vytvořený" auto pojmenuje Roomster II, dopustí se zneužití dobrýho jména prvogeneračního Roomsteru.

 

Ten právě díky svojí klikový vlečný zadní nápravě původem z Octy I a jejímu o několik cm většímu zadnímu rozchodu kol ve srovnání s přední nápravou (původ fábule I) sedí na silnici doslova jak riť na šerbli... Za těch víc než 5 let co ho vlastním a těsně pod 45 000km který jsem s ním zatím ujel jsem asi 3x zažil, že mi v opravdu prudký zatáčce udělal "pejska" = zvedlo se vnitřní zadní kolo. A to ho nešetřím, už jsem s ním zahýbal o 90° doslova "kolem rohu" v rychlosti 80-90km/h - a krom jekotu gum a toho psího postoje se nedělo absolutně nic, co by se jízdním vlastnostem dalo vytknout. Věřím, že mít tam v ten moment "čistokrevnou" fábii nebo i octu, tak jsem se v tom zmíněným místě kutálel až k lesu - a mít auto s podvozkem caddyho, ani bych do toho místa nedojel, protože bych se vyválel o mnoho tisíc km dřív...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...