Kyselinka Vloženo 13. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 13. Říjen 2016 (editace) V 12. 10. 2016 na 18:17, jipol57 napsal: Můžeš mě vysvětlit, proč se přehrává SW. Rozšířit Ak mozem odpovedat za libera, tak je to klasicky postup v autorizovanom servise, myslim z Elsy Editováno: 13. Říjen 2016, autor: Kyselinka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 14. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 14. Říjen 2016 môžeš Michal v pohode ,veď ty si v tom už dostatočne zbehnutý Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peťa1191 Vloženo 9. leden 2017 Sdílet Vloženo 9. leden 2017 Ahoj, mohli by jste mi říct svuj nazor.Mám problém při startování pod -4°C. Když je do -4°, nazhavim, zastartuji a vrčí. Když je pod -4°, tak nazhavim, zastartuji a vrčí, ale tak do 1,5vteriny chcípne. A takhe treba 10x, než chyti normalne. V servise řekli vadný EGR, je to možné? A taky občas když jedu, citim krátce zápach spalin do kabiny. Můžemto mit souvislost? DikyOdesláno z mého PLK-L01 pomocí Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 9. leden 2017 Sdílet Vloženo 9. leden 2017 (editace) zápach spalin egr sám o sobě dělat nemůže. Většinou smrdí spaliny ze špatně utěsněného zpětného vedení nebo pokud si už někdo s egrem hrál, tak špatně usazená přiruba na DPFku. Pokud ti servis tvrdí že ti to chcípá kvůli egru tak tomu tak asi bude, mají nejspíš zkušenosti. Mě to teda s vadným egrem startovalo normálně, jen pohupoval motor hodně, ale teoreticky asi proč ne, závady toho egru může být hodně, pokud VAG řiká že EGR je v každém případě dobré ho vyměnit, způsobuje hodně problémů a když se neřeší tak ti to může ucpat DPFko... Editováno: 9. leden 2017, autor: 15degren Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peťa1191 Vloženo 9. leden 2017 Sdílet Vloženo 9. leden 2017 Kolem egr mi nikdo nic nedělal. Jediné, co se měnilo bylo asi před 1,5 rokem čidlo tlaku spalin nebo tak něco. Ale diagnostika nehlásí vůbec žádný problém, žádnou chybu. Auto jeden normálně, necuka, neskube, prostě nic. Jen když je méně jak -4°C tak startujr tak, jak jsem popsal. Ale jen když to v mraze stojí třeba 3h. Jak to nastartuju, tak už to pak chytá normálněOdesláno z mého PLK-L01 pomocí Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 9. leden 2017 Sdílet Vloženo 9. leden 2017 Tlak spalin ti měnily na DPFku... takže ho mohli špatně usadit taky se mi to stalo. EGR se většinou ozve na diagnostice ale už jsem tu četl názory že se neozval, nicméně regenerace by ti asi stejně nešli a rozsvítila by se ti kontrolka DPFka protože bez nastaveného EGRu k regeneraci se to nedokáže dobře vypálit.... Ono taky asi záleží kde je problém, jestli je ucpaný samotný chladič spalin, nebo jestli je EGR zaseknutý v nějaké poloze, pak v jaké a nebo jestli jen nedovírá... fakt těžko říct, nejspíš ti nezbude nic jiného než ho zkusit vyměnit, nebo to zkusit dát ověřit dalšímu servisu. Ale jestli ti suveréně říkají EGR tak bych jim věřil, proč by ti lhali ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peťa1191 Vloženo 9. leden 2017 Sdílet Vloženo 9. leden 2017 Zkusím ještě jiný servis. Nicméně auto jede normálně, regenerace dpf probíhá bez problémů. Jediný, co je, je to startování. A jenom když je vyšší mrázOdesláno z mého PLK-L01 pomocí Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
txxtomas Vloženo 10. leden 2017 Sdílet Vloženo 10. leden 2017 Péťa 1191 Špatný EGR za čas ti to bude dělat i když bude teplo,hlavně kurvíš víc věcí,víc se ti zasírá Dpf sání a atd! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
txxtomas Vloženo 10. leden 2017 Sdílet Vloženo 10. leden 2017 Jak tady čtu že už lidi zkouší EGR ventil z druhovýroby,tak to bych vubec nedoporučoval,z mých zkušeností nefunguji jak mají,potenciometry co Číňani použili nebyla dobrá volba pracují na jiných intervalech,mám to otestované dlouho se tím zabývám a z mého měření čínský egr ventil zasírá DPF neskutečným způsobem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 11. leden 2017 Sdílet Vloženo 11. leden 2017 Až na to že to není druhovýrba ale egr ze stejného páse se zbroušeným VW group... tak fatk nevim jak to může zadělat DPF víc než originál. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šulda Vloženo 11. leden 2017 Sdílet Vloženo 11. leden 2017 txxtoma>> Ono není prvovýroba a pak jedna hromada druhovýroba Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Casy Vloženo 25. leden 2017 Sdílet Vloženo 25. leden 2017 Jaké je číselné označení té modifikované krytky EGR ventilu? Dá se sehnat i mimo servis? Díky za odpověď. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Casy Vloženo 29. leden 2017 Sdílet Vloženo 29. leden 2017 (editace) Tak je to Víko ORIGINÁL - VAG 03L131540 Editováno: 29. leden 2017, autor: Casy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radas1 Vloženo 29. leden 2017 Sdílet Vloženo 29. leden 2017 V 9. 1. 2017 na 11:46, 15degren napsal: nicméně regenerace by ti asi stejně nešli a rozsvítila by se ti kontrolka DPFka protože bez nastaveného EGRu k regeneraci se to nedokáže dobře vypálit Rozšířit EGR nemá na regeneraci vliv. Regenerace probíhá ve vyšších otáčkách kdy je EGR zavřen EGR je pouze další kurvítko v autě S příchodem EU6 to bude ještě větší nátěr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 30. leden 2017 Sdílet Vloženo 30. leden 2017 Nemá vliv... pak napíšeš že regenerace probíhá ve vyšších otáčkách kdy je EGR uzavřen.... Regenerace běží i když to auto zastavíš a necháš na volnoběh, nepřeruší se jen proto že poklesnou otáčky. Jak jsi sám napsal EGR musí být uzavřen... no a co když uzavřít nejde protože je vadný ? Regenerace se nespustí :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radas1 Vloženo 30. leden 2017 Sdílet Vloženo 30. leden 2017 Špatně jsem to podal. Regenerace probíhá ve vyšších otáčkách kdy je EGR zavřen. Regenerace probíhá u motoru s CR i na volnoběh s zavřeným EGR. Pokud je vadný EGR a je pootevřen tak to má za následek špatné starty vlivem přísunu spalin a také nemožnost provedení regenerace. Je nutné vyměnit nebo kdo je zručný tak může opravit(pokud to možnosti dovolí) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
solimx Vloženo 16. Duben 2017 Sdílet Vloženo 16. Duben 2017 Ahoj, Prosim Vas o nazor o ERG. Na leon 1.6tdi mi hned po nastartovani hodi auto do nudzaku. Chyba je P0403. Ano vadny ERG. Na diagnostike sledujem graf ERG hodnoty pozadovanej a ERG ERROR v %. Prvych 10sekund obidva priebehy sa chovaju naproste stejne (priebehy maju totalne zhodny profil) a ked sa hodi nudzak, ERG pozadovany sa hodi do 0 (zavre ho) a ERG sa hodi do 100% a tak to ostane. Je tam asi mesiac po vymene novy ERG natocenych asi 1000km. Z chovania tych dvoch grafov mi pride ze ERG vobec nereaguje, akoby bol vypadnuty konektor alebo vypadnuty ten kolicek, ktory vyskakuje na poslednej verzii. Kym novy erg fungoval tak bolo vidno krasne co pozaduje Rj auta a ako pekne kolise chybovost (rozdiel pozadovanej a nameranej hodnoty) okolo 0%. Ma prosim Ta ta moja uvaha zmysel? PS: ERG error si vysvetlujem ako rozdiel medzi vyssie popisanymi hodnotami. Ak mam vypadnuty kolicek, a neupravenu krytku tak ten kolicek asi nevypadne z auta, ale ostane v krytke dufam. Tu chybu a nudzak mi hodilo po nastartovani auta zabrzdeneho na mieste, pred tym bola jazda asi 50km. Predpokladam, ze pri startovani sa klasicky zatriasol motor a asi nieco vyskocilo. Ma zmysel pri P0403 kontrolovat i nieco ine? Vyhladal som v definicii tejto chyby ze ako prve sa sa ma skontrolovat poistka neviem ktora, kablovacka a samotny ERG. Podltakovy solenoid snimac s tym asi nema nic spolocne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
solimx Vloženo 16. Duben 2017 Sdílet Vloženo 16. Duben 2017 mozetemi poslat cislo modifikovanej krytky ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kyselinka Vloženo 17. Duben 2017 Sdílet Vloženo 17. Duben 2017 Hladaj: http://forum.skodahome.cz/topic/130189-egr-ventil/?do=findComment&comment=2015798 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
olint Vloženo 25. Duben 2017 Sdílet Vloženo 25. Duben 2017 potřebuji sehnat nějakou "kapacitu" v okolí kolína nebo poděbrad, asi mám taky KO EGR- nebo něco..... bliká kontrolka žhavení svítí kuře a motor v nouzáku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 25. Duben 2017 Sdílet Vloženo 25. Duben 2017 V 29. 1. 2017 na 8:52, Radas1 napsal: EGR nemá na regeneraci vliv. Regenerace probíhá ve vyšších otáčkách kdy je EGR zavřen EGR je pouze další kurvítko v autě S příchodem EU6 to bude ještě větší nátěr Rozšířit Pokud jsem si dobře všiml, tak EGR je při regeneraci uzavřen neustále bez ohledu na otáčky motoru a zatížení. Dokonce i při volnoběhu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukas111 Vloženo 10. Květen 2017 Sdílet Vloženo 10. Květen 2017 Jakou diagnostiku použít na základní nastavení egr ventilu mám delphi a wurth a ani jedna to neumi.Odesláno z mého ZP953 pomocí Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
donlines Vloženo 4. Červen 2017 Sdílet Vloženo 4. Červen 2017 Chlapy, kde se dá na 1.6 TDI CAYC odpojit EGR? Zlobí mi, ale potřebuju ještě pár kilometrů pojezdit, než mě vezmou do servisu, a tak bych ho rád odpojil dřív, než pak někde nenastartuju. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ovce Vloženo 5. Červen 2017 Sdílet Vloženo 5. Červen 2017 Já na něj najezdil cca 400km než mě vzali akorát to furt padalo na nouzák. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 9. Červenec 2017 Sdílet Vloženo 9. Červenec 2017 Pani viem nejako zistit, ci bol v mojom aute meneny EGR ventil? Kupoval som po operativnom leasingu, mam komplet vsetky papiere vytalcene ohladom prehliadok, ale tam to nie je. Ked som auto kupoval nenapadlo ma to pytat. Vie niekto podla VIN vycitat co bolo menene, robene? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.