Přejít na obsah

Koupě FIII - jakou motorizaci, výbavu, doplňky...


rsrsrs

Doporučené příspěvky

no a nema 1.0 TSI byt nahradou za 1.0 MPI (HTP) kvuli euro normam ? neco takoveho sem slysel, ale tezko rict ;)

 

Já si myslím že ne:

1. není to levný motor, takže se příliš nehodí pro základní model (viz to Polo)

2. 1.0 MPI je nová konstrukce, asi by se příliš nevyplatil, kdyby se měl vyrábět jen tak krátkou dobu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Volba je jasná, dokud se oba nabízejí. Nicméně si myslím, že velmi brzy ony 1.2 objemové zmizí z nabídky a právě budou nahrazeny. Proč by nabízeli obojí současně? Ale asi stop OT, nikdo nic detailního nevíme a nevyřešíme, navíc se 1.0 TSI objevilo u Pola, ne u jmenované Fabie 3. Nicméně kdo uvažuje koupit až za čas, kdo ví, jaká bude paleta motorů... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zrovna včera jsem si na 1.0 TSI vzpomněl, ještě než byly první informace o motorizacích Fabie, tak jsem se klepal aby Fabia tenhle skvost neměla už od začátku místo 1.2 TSI. Dle informací, co jsem tak početl na internetu (vím, není to nic moc), tak Fabia ho určitě dostane, resp. ono to dává rozum. Takže všem čekatelům nezbývá než popřát ať si počkají ten rok dva. Navigace se nedočkají určitě, parkovací kamery možná, adaptivního tempomatu asi ano, ale 1.0 TSI bude určitě, to bude ten poslední kamínek co bude autu chybět k totální odladěnosti :D. Navíc, po nějaké době je u ojetin poměrně běžné, že dřívejší ročníky konkrétní generace nějakého modelu na tom bývají lépe než exempláře vyrobené později. Dost často se v průběhu života modelu začne šetřit, třeba na antikorozní ochraně, plastech, komponentech podvozku a podobně. Nechci z toho narozdíl od "čekatelů" vůbec nic vyvozovat, spíš jenom demonstrovat že na každý jejich šibalský argument se dá vymyslet stejně validní protiargument ;)

 

A ještě ad výlevy pánů modrazem a wolfspitz. Fakt se divím, že je tady někdo trpí. Nedávno jsem jel s Fabií 1.4 MPI 44 kW trasu Hradec Králové - Olomouc za 6.1 a to jsem se rozhodně nijak neomezoval, spíš bych řekl, že jsem tomu slabému motoru dost často na té kopcovité trase šlapal na krk aby to vůbec jelo. Za zhruba stejnou dlouhodobou spotřebu jezdí známý s Fabií II 1.2 TSI. Testoval jsem jak Fiestu tak Corsu a jak motoricky tak spotřebou Fabia vyhrála na celé čáře. Hjundé a Dačiji jsem netestoval, v takové popelnici bych nejezdil ani kdyby byla celá ze zlata...

To jsem jen napsal svůj poznatek s fabulí 1 motor AZE 44kw,1lambda a rozhodně neříkám jakou popelnici kdo má,jen mně ten forďácký motor překvapil,svou živostí a usporou pravě proti mojí fabči,oni totiž ty motory vyvíjeli s yamahou a davali je i do mazd.myslím že výkon toho motoru byl nějakych 55kw a fiesta byla lehčí.Můžu sem snad napsat mou zkušenost né?a jinak všem příznivcům 3válců ve škodovkách není se čeho bát a jestli si někdo myslí že se ještě dělaj poctivý auta tak na to můžou zabudnúŤ.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to ze 1.0 MPI a TSI budou co se tyce konstrukcnich nakladu jinde, je jasny,........ ale pak nechapu variantu, proc budou nabizet tak moc motoru ;)

 

1.0 MPI, 1.0 TSI, 1.2 TSI ? nevim no, me to prijde mozna i zbytecny, protoze je jasny ze jednoho se bude prodavat vice a tech zbylich dvou asi nic moc, ale kdyz se jim to vyplati, proc ne ;) .... mozna by meli zvazit ale i aspon nejakou druhou naftu ;) kdyz benziny budou tri a nafta jen jedna ;)

 

ale uvidime s cim prijdou ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to ze 1.0 MPI a TSI budou co se tyce konstrukcnich nakladu jinde, je jasny,........ ale pak nechapu variantu, proc budou nabizet tak moc motoru ;)

 

1.0 MPI, 1.0 TSI, 1.2 TSI ? nevim no, me to prijde mozna i zbytecny, protoze je jasny ze jednoho se bude prodavat vice a tech zbylich dvou asi nic moc, ale kdyz se jim to vyplati, proc ne ;) .... mozna by meli zvazit ale i aspon nejakou druhou naftu ;) kdyz benziny budou tri a nafta jen jedna ;)

 

ale uvidime s cim prijdou ;)

 

Spíš než s novým motorem přijdou v roce 2015 se zdražením.A to jistě nebudou jediní.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

teraz je moderné, ekologicke zmýšľanie a bezpečnosť, všetko ostatné ide bokom. :)

Motor 1.0 TSi ma myslým Polo, je to jedna z výhod, čo si ponecháva VW.

Nech si ho nechajú, ak sa nová 1.2 TSI osvedčí viac /to pevne dúfam / ako stará tak ho Škode netreba. :)

Editováno: , autor: ramrod
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podle me co se tyce konstrukcnich vlastnosti, tak mezi motory 1.0 MPI a 1.0 TSI budou podle me urcite zmeny,... oturbenej hodinovej strojek a atmosferickej hodinovej strojek na tom budou urcite jinak,.... jiny tlaky, hlava a atd ;) .... pochybuju ze by k inovovany hatapce dali turbo :D to by byl dobrej ulet a za chvily by mel kazdej u hatapky turbo :D

 

ale nevim, treba se pletu, treba budou fakt stejny a kdyz budou tak naklady nebudou takovy ale i tak za ten motor budou chtit nesmysl,... minimalne o 100 tis. kc vic :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zdravim, chcem sa opýtať, oplati sa priplatiť za záruku. Na fábiu III. je 5 rok /150.000km/ cena 378 eur

je to za prodpokladu ak mam štandartnú záruku 4 roky /60.000km/ a reálne odjazdím za 4 roky cc 30.000 km. Ide o TSI. Dík za názory.

Editováno: , autor: ramrod
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...