Přejít na obsah

Koupě FIII - jakou motorizaci, výbavu, doplňky...


rsrsrs

Doporučené příspěvky

Když v zimě předjíždím a je břečka, tak to je situace kdy to dělám a že tady na severu ji nějaký čas mámé :kol-52:

 

Můžeš mi vysvětlit, v čem je při předjíždění na silnici, kde je břečka, lepší vypnout ASR?

 

U aut bez infotainmentu je na vypnutí ASR prostřední tlačítko pod levým výdechem klimatizace. Nechápu proč ho u aut s infotainmentem zrušili, bylo by rozhodně praktičtější.

 

Jo, to souhlas - to tlačítko tam mohli nechat - nemám rád prázdná místa na tlačítka a tohle je docela škoda.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Můžeš mi vysvětlit, v čem je při předjíždění na silnici, kde je břečka, lepší vypnout ASR?

 

 

Jo, to souhlas - to tlačítko tam mohli nechat - nemám rád prázdná místa na tlačítka a tohle je docela škoda.

To snad víš, že asr brání prokluzu předních kol snížením vykonu motoru a teď si představ, že potřebuješ rychle predjet a vjedeš třeba do oné břečky. Tak ti auto zpomalí a když vypneš asr, tak k tomuto nedojde a pereš to hlava nehlava, sice trochu tancuješ, ale nemusiš mít strach, že dáš pusu protijedeucímu autu a víš, že předjetí nebude trvat celou věčnost. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky to nechapu proc to tak je .... myslim si ze narocny to neni a vytahnout to pod ten ofuk kde kazdej po startu tam macka START/STOP tak to tam dat mohli,.... ale vim jaky je asi hlavni duvod,... tlacitko navic = dalsi penize navic ;) tak proc to nedat do menu systemu ;)

btw..... RAPID, OCTAVIA III na to maji tlacitko,... ze ? :D a je jedno jaka to je vybava ;) .... o SUPU III vim ze ma na to tlacitko specialne,.. vice v menu sem se nehrabal tedy, tak nevim jestli se vypina jen ASR a ESP az pak v menu, to nevim :/

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ASR nemám a nechtěl jsem ho,jednou mě to u zákazníkovy fab 1 překvapilo na sněholedu v kopci.S tím zASRa....ASR bych ho prostě nevyjel,ubíralo to koně až do zastavení,v některých momentech je prokluz kol normální.Nedovedu si představit,že bych v takové situaci hledal něco v menu.Pokud je někdo z města a sníh vidí jen na obrázcích od Lady tak to vypínat asi nepotřebuje.

Editováno: , autor: standavfr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ASR na FIII nějaký prokluz dovolí. Už jsem se s ní hrabal do kopce po rozmoklé a rozježděné louce (letošní Bahna, výjezd z parkoviště v kopci na příjezdovce v zatáčce) a vyjel jsem na první pokus i s ASR. ASR na jedničku drželo nějakých 1800 ot/min, dál už neubíralo a nechalo kola hrabat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak se mi zda, ze se zbytecne dramatizuje vec, ktera si to nezaslouzi.

Osobne bych si dovolil tvrdit, ze nahmatavat pri predjizdeni v brecce, coz je samo o sobe pomerne nebezpecny manevr, nejake tlacitko, je nebezpecnejsi nez predjizdet s aktivovanym ASR, notabene kdyz vim, ze ho mam a co muze svym zasahem zpusobit...

Najezdil jsem s OIII, ktera ma deaktivaci resenu stejne, ca 75tkm a nepotreboval jsem ASR vypnout ani jedinkrat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

náhodou je ASR super, je jasný že v extrémních podmínkách to může být občas na škodu, ale pokud napadne normálně sněhu, břečka tak je to super, je úplně jedno kolik člověk šlápne na plyn, vždy má skoro max. přilnavost.

 

PS: doufám, že lidi co předjíždí tak, že to mají vypočítané přesně na sekundu, potkám na svých cestách co nejméně...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To snad víš, že asr brání prokluzu předních kol snížením vykonu motoru a teď si představ, že potřebuješ rychle predjet a vjedeš třeba do oné břečky. Tak ti auto zpomalí a když vypneš asr, tak k tomuto nedojde a pereš to hlava nehlava, sice trochu tancuješ, ale nemusiš mít strach, že dáš pusu protijedeucímu autu a víš, že předjetí nebude trvat celou věčnost. 

 

Doufám, že nejezdíš nikde ve Středočeském kraji. Jestli ti dobře rozumím, tak se ti stává, že v břečkách ze sněhu potřebuješ někoho nutně předjíždět, a ještě k tomu rychle a klidně riskuješ, že ti auto bude tancovat, protože jsi takový superřidič, že víš že to zvládneš. Předpokládám, že v těchto situacích řídíš stylem držení volantu levou rukou na 2 hodinách s tělem skoro na sedačce spolujezdce. Proč si proboha kupuješ Fabii a ne offroad?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Doufám, že nejezdíš nikde ve Středočeském kraji. Jestli ti dobře rozumím, tak se ti stává, že v břečkách ze sněhu potřebuješ někoho nutně předjíždět, a ještě k tomu rychle a klidně riskuješ, že ti auto bude tancovat, protože jsi takový superřidič, že víš že to zvládneš. Předpokládám, že v těchto situacích řídíš stylem držení volantu levou rukou na 2 hodinách s tělem skoro na sedačce spolujezdce. Proč si proboha kupuješ Fabii a ne offroad?

Že se Čecháčci vždycky musí s....t do Moraváků. Sníh vidí akorát z obrázků a televize a budou říkat, jak má kdo jezdit. :kol-46: :kol-46: :kol-46:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, jestli stredocech ted nema nahodou pravdu...

Vraťme se k tématu a neposuzujme řidičcké schopností přispěvovatelů. Myslím, že více jak 15 let jako řidič na záchrancé mám dostatečný zkušenosti a pro podobné pisatele co poučují jezdím spíše já :crutch:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...