Únor 20, 20187 r a ja že to tu hodím prvý nevadí. už tiež aktualizované čo som postrehol s mojou slabšou angličtinou, tak pridali nejaké popisky pre O3 a S3 na základe Kodiaq/Karoq, ale možno sa mýlim...
Únor 21, 20187 r Ano, mam oficialnu licenciu, ja som zastanca legalneho SW. Je mi jasne, ze chip cez VCDS neurobim, ale ci niekto nahodou nenasiel nejaku polozku v Adaptations aj na ine veci ktore sa menia pri Drive Profile Selection. Lebo prepinac rezimov nepotrebujem, ked by som aj tak jazdil stale v Sport mode
Únor 24, 20187 r Dobry den, Jestli jsem odpoved nekde nize ve vlakne prehledl, tak se omlouvam. Ma otazka ke kodovani je, jestli je mozne, (a zdejsi borci by umeli prekodovat) dobijeni alternatoru pro system start/stop tak, aby alternator nenabijel pouze podle nejakych predem definovanych kriterii. V clanku na Auto.cz z 10.unora 2018 http://www.auto.cz/proc-stop-start-nici-autobaterie-tohle-byla-draha-uspora-113291 se pise, ze ackoliv se system start/stop vypne tlacitkem, nebo vyradi zcela, nema to vliv na cinnost alternatoru. Toto pak muze snizovat zivotnost autobaterie. V clanku se pise take o tom, ze nekolik lidi uz zustalo na krizovatce a museli volat asistenci. Prosim tedy o odpoved, zda-li je mozne kodovanim pomoci. Diky
Březen 2, 20187 r V 18. 12. 2017 na 9:21, wirer napsal: na SS systém sú viaceré cesty kódovania. jednou z nich je zmena položky SS with recuperation Kódovanie: - Modul 19 – CAN Gateway - Coding 07 – Long Coding Calculator - Byte 3 – Bit 2-3 zmeniť z 04 Start/Stop System with Recuperation installed [PR-7L6] na 08 Start/Stop System NOT installed [PR-7L3] - Byte 4 – Bit 0 Start/Stop system installed - zrušiť zaškrtnutie (z 1 na 0) - Byte 15 – Bit 0 eASS Function Active - zrušiť zaškrtnutie (z 1 na 0) Poznámka: nutný kábel 16.8.3 alebo novší. nemám to však overené. a je otázne, či sa to dá zistiť, či máš vážne rekuperáciu vypnutú... Zdravím. Dnes jsem přesně do puntíku udělal to jak je psáno v návodu o Wirera jak vypnout SS pomocí can gatweay (všechny tři byte (3.4.15)) jsem změnil jak je psáno v návodu, uložil, ravřel a SS se nevypíná sámo. Musel jsem změnit hodnotu Voltů na 12.1 což se mi uplně nelíbí, raději bych to měl udělané "hezčeji" může mi někdo poradit kde je chyba? Mam VCDS 17.8.0 ia kabel 17.3 nebo tak nějak. Děkuji za radu
Březen 2, 20187 r Tato metoda nie je uplne OK. Asi ju z navodu zmazem, je to povodom tusim z O3 ci Golf. Pouzivaj zmenu napatia
Březen 3, 20187 r Mam dalsi poznatek změnil sem hodnotu na 12.1 a auto čas od času samo vypne motor. Kde je chyba? Díky
Březen 3, 20187 r Dnes jsem byl na vylete ve Strakonicich, naprosta spokojenost, vse bez problemu vcetne potlaceni rekuperace.
Březen 3, 20187 r ked ste sa tu chvalili tymi update-mi tak aj ja sa pochvalim ak dovolite. Dnes uspesne urobeny update cinskeho klonu na 18.2.0. Plne funkcny
Březen 4, 20187 r před 13 hodinami, Čečulák napsal: Dnes jsem byl na vylete ve Strakonicich, naprosta spokojenost, vse bez problemu vcetne potlaceni rekuperace. To si nemyslím, že je výhra. Baterie ti nepoděkuje, při rekuperaci (brzdění motorem) je jeden z mála stavů dobíjení 14V. Při jízdě většinou jen 12V. Asi tak. Upraveno Březen 4, 20187 r od MRoom Pravopis
Březen 4, 20187 r No nevím, já mám voltmetr v zásuvce zapalovače a po nastartování a vypnutí Start-Stop mi ukazuje 14,9V.
Březen 4, 20187 r @MRoom To potlačení je asi myšleno tak, že se vypne rekuperace a dobíjení funguje jako "za starých časů". @ralff Né jen já, ale i jiní jsme to měřili a teď jak je zima, tak to dobíjí furt 14,8-14,9V uvidíme jak bude tepleji, už jsme viděl to skákat mezi 13,3 a 14,9V, tak je otázka jak se to bude chovat v létě...
Březen 4, 20187 r Pred rannim odjezdem do Strakonic jsem mel 12 V, po navratu domu ( jedna cesta 130 km) 12.75 V. Budu to pozorovat. Firemni VW mi taky dobiji 14.7 neustale, ale baterie se drzi pouze okolo 12 V.
Březen 4, 20187 r před 9 hodinami, vajkooo napsal: ked ste sa tu chvalili tymi update-mi tak aj ja sa pochvalim ak dovolite. Dnes uspesne urobeny update cinskeho klonu na 18.2.0. Plne funkcny prosím, můžeš nějak blíže a více rozvést, jak se takového výsledku docílí na čínském klonu ? děkuji.
Březen 4, 20187 r prosím, můžeš nějak blíže a více rozvést, jak se takového výsledku docílí na čínském klonu ? děkuji. Je potrebné flashnut kábel cez programátor - nový firmware a EEPROM. Na to musí byt kábel postavený na cipe Atmel. Nahrá sa tam aj bootloader ktorý v cipe chyba a ďalej je možné ho normálne už updatovat len cez USB, čiže tento krkolomný spôsob je len raz. Práve som dokončil druhý kábel a všetko funguje takze paráda.Sent from my iPhone using Tapatalk
Březen 4, 20187 r @vajkooo díky za vysvětlení, takže tahle úprava jen jen pro profíky se znalostí, ale ne pro nás běžné uživatele ale zajímavé info, že to na číně vůbec jde ..
Březen 4, 20187 r [mention=24919]vajkooo[/mention] díky za vysvětlení, takže tahle úprava jen jen pro profíky se znalostí, ale ne pro nás běžné uživatele [emoji3] ale zajímavé info, že to na číně vůbec jde .. Kľudne mi pošli kábel a spravím ti to. Ale to už nepatrí do tejto témy ak niekto chce napíšte SS.Sent from my iPhone using Tapatalk
Březen 7, 20187 r Dá se dokódovat odpružená poloha na dálková světla nebo je to mechanická záležitost v páčkách? Upraveno Březen 7, 20187 r od los pakos
Březen 7, 20187 r Předpokládám že toto bude čistě mechanická záležitost. Ale FIII po FL bude mít nejspíše páčku bez polohy (automatická dálková světla), nebo použít z Rapidu by možná šlo, pokud na tom trváš.
Březen 7, 20187 r Nepodařilo se mě dnes dodělat nastavení citlivosti v menu swingu. F3 5/2015 postup dle @wirer pro easy light asist/čidlo v palubce/, v logu je ok : channel IDE08786-ENG142177-Assistance light functions-Assistance_lighting_sensitivity_adjustable,adapted from,Not Present ,to,present Wednesday,07,March,2018,15:41:26:00001, neví někdo? , Ještě mě napadá soft reset zkusit? Upraveno Březen 7, 20187 r od ronall
Březen 7, 20187 r před 1 hodinou, Martab napsal: Předpokládám že toto bude čistě mechanická záležitost. Ale FIII po FL bude mít nejspíše páčku bez polohy (automatická dálková světla), nebo použít z Rapidu by možná šlo, pokud na tom trváš. to jako ze protoze ma automaticke dalkovky, tak nebude mít páčku? trošku přehnané očekávání, ne? :-D
Březen 7, 20187 r Nic nepíšu o tom, že by neměla páčku, jen bude mít nejspíše páčku bez pevné polohy, tak jako Rapid a další.
Březen 7, 20187 r @ronall skus v radiu Car - Nastavenia - Nastavenie z vyroby - Svetla Len zatial mi nik nepotvrdil, ci to zopnutie reaguje aj pri Easy light, alebo iba pri svetelnom v spatnom @los pakos mechanicka zalezitost, su ine aj popisky na packe. Bez automatickych dialkovych nevidim zmysel
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.