Přejít na obsah

FIII vs konkurence


Pawouk

Doporučené příspěvky

Ake stare je to audi a kolko ma natocene ked vrazas tolko do servisu ?? No ono presne ako pises noce je nove .... Sam to poznam z minulosti ...

 

Auto ma teraz 9 rokov. Ja som ho kupoval ako stvorrocne. Je to 2,0TDI. O tom motore uz nebudem pisat - jeden z najhorsich motorov od Audi. Dufam, ze bratia cesi dali do novej Fabie lepsie motory.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Veru, za mňa nudnejšia už byť nemôže, ale ako vždy ma aj tu poriadne iritujú tie výduchy, zjavne inšpirované susedmi z Francúzka v kombinácii s ázijským nevkusom, tentokrát korunu nevkusu nasadili tou červenou.

Editováno: , autor: lubikSK
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Priatelia ja som tu dal odkaz a nikto si nevsimol danu vec. Upozornim na nu a to je, ze zakladny motor tvori 1,0 MPI 55kW ( Fabia 1,0 PMI 44kW) a vrchol je 1,4 TSI 110kW ACT ( Fabia 1,2 TSI 81kW). Uzivatelia tu povzdichli preco Fabia nema nieco silnejsie, napr. tu maju alternativu s koncernovou technikou.

 

Nacrtli ste tu jednu vec a zacali sa obuvat do modelu Ibiza. Dobre uvediem co som mozno povodne ani nechcel. Pred 10 rokmi majitelia Fabie 1  argumentovali kvalitou makcenych plastov - pristrojovka nad ostytnymi v B segmente. Dnes nazyvaju oni co tym argumentovali olizovacmi plastov, zaujimave, nevadi.

 

Namiesto toho spomenut, ze napr. Ibiza bude lepsia v tomto ohlade oproti Fabii.

 

Potom tu padol argument interieru - ano nie je to ziadna slava, ale je tam uz zlepsenie ( akceptoval by som ho) oproti predbaceliftovej verzii. Cerveny ramcek okolo vyduchu je preto, ze je to FR verzia. Samotna Fabia ma tiez skvost v podobe samolepky pred spolujazdcom :-)

 

 

Ibiza by už potrebovala novú generáciu. :kol-31:

 

 

 

 

Design exterieru, no neviem. Dam tu fotografie tychto modelov a nech si to zhodnoti kto chce ako chce...................... ja sa nebudem vyjadrovat, aby som nebol zase oznaceny, ze si musim kopnut.

post-1730-0-16830700-1431167093_thumb.jp

post-1730-0-57650400-1431167105_thumb.jp

post-1730-0-20098800-1431167114_thumb.jp

Editováno: , autor: houmr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Samozřejmě,že Ibiza je asi nejbližší alternativa,kvalita je už díky tomu,že ve škodovce něco ušetřili plně srovnatelná.Design je věc vkusu,kdo nechce být součást davu a nechce oželet koncernovou techniku dá asi přednost španělovi.Docela by mě zajímal srovnávací test v nějakém periodiku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tu je test Novej Fabie a starej nefaceliftovanej Ibizy.

 

http://www.auto.cz/skoda-fabia-combi-1-2-tsi-vs-seat-ibiza-st-1-2-tsi-vs-renault-clio-grandtour-1-2-tce-86751

 

 

Inak majitel Fabie Combi 2  1,2 TSI 63kW na autorevue pisal svojho casu peknu recenziu ked dostal nahradne vozidlo Seat Ibiza 1,4 16V 63kW.

V skratke:  motor zivsi Fabia, exterier krajsi seat, interier rovnako kvalitny, ale vzhladovo lepsie Fabia. Jedine co pisal, ze najvacsi rozdiel bol podvozok, Fabia ako uskakana koza a Ibiza uplne niekde inde min. o generaciu pred Fabiou.

 

Ja tvrdim, ze Fabia 3 ma podvozok konecne normalnejsi a vsetci  jasaju s nehe - ona len dobehla Ibizu podvozkovo.

 

Inak mova Ibiza model ( nie facelift) by mal byt v roku 2016 s podvozkom MQB.

Editováno: , autor: houmr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mě by zajímalo, co se tu furt snažíš řící nebo dokázat... Hlavně se často oháníš designem...

 

Já ti to řeknu asi takhle, když je Seat ve všem lepší jak Škoda, tak proč je jednou nohou v hrobě/ztrátě a zachraňuje ho jeden model ??? - Leon.

 

PS: mě se Seaty celkem líbí - extérier, interiér už moc ne, ale to stále nevadí, důvod proč bych si nekoupil Seat je prostý, já bohužel ve svém okolí neznám nikoho, kdo by s novějšíma Seatama byl spokojený.

 

I v práci jsem mohl porovnat jak vypadal služební Seat Ibiza po 10 letech a jak služební Fabia. Obě auta funkčně cajk, ale Seat se tak nějak rozpadal...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rypicongu,nějak mi nepřijde,že by houmr někomu něco tlačil.Téma se jmenuje tak jak se jmenuje.Nebo že by fabia žádnou konkurenci neměla?S tím rozpadáním je to dost subjektivní,znám fabii 1 jako své boty,velice kvalitní auto,ta moje byla po 130 tis.když ne jak nová tak netknutá,jezdí k nám pár prasat a ty jejich fabie vypadají,jako by měli jednou tolik.Dá se říct,že se rozpadají.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Houmr.. ťažko si všímať, resp. reagovať. Nikto ti do hlavy nevidí. Keď sem dáš len odkaz bez nadhodenia témy, tak si každý môže čokoľvek myslieť. Nič neočakávané to však nie je. Tiež neviem, komu chýba silnejší motor vo fabii. Mne nie a predaje Rs fabii zrejme ukázali že väčšine to nechýba. Podobne ako sa nerobí pôvodne avizovaná silnejšia verzia citigo, up-u. Vyžadovalo by si to toľko zmien oproti pôvodnej verzii, že to nie je rentabilné.

Ibiza ST sa mi páčila. Je to už pár rokov a dnes sa mi zdá zastarala. Škodovky proste podobným štýlom "nestarnu". Nesokuju v dobe vzniku, ale vďaka tomu nestarnú. Ibiza sa mi minimálne pocitovo zdala menšia. Nič to nemení na tom, že ibiza má skutočne náskok.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Motorizácie som si samozrejme všimol, naskôr som čítal, a až potom pozeral tie kolotočiarske obrázky. Nemôžem si pomôcť, mne stále príde vďaka tím divným bočným linkám akosi "zlomená"....... Vyššie motorizácie nie sú dôsledok obchodnej politiky Seatu, ani Škodovky že by ich tam nechcela, je to jednoducho dôsledok macošskej politiky VW V.A.G. voči škode, stále chce násilne prezentovať seat ako "športovú" značku, hoci nemá v tejto oblasti absolútne žiadnu tradíciu, zrejme aby sa konečne vyhrabali z červených čísiel, pričom Škodu aj napriek tradícii degraduje na "tie malé rodinné" autá pre chudobnejších, teda lepšie motorizácie sú pre Škodu zakázaným ovocím.....

Editováno: , autor: lubikSK
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Polo vždycky bude v této kategorii znamenat to, co Golf v nižší střední třídě. Dívám se na to tak:
- Polo je v hierarchii postavené výš, takže nabídne kvalitnější materiály, lepší technologie (adaptivní tlumiče, adaptivní tempomat, bixenony, LED světla), lepší nabídka motorů (včetně 1.4 TSI, 1.8 TSI, 2.0 TSI).

- na druhou stranu bude vždy dražší než Fabie, nemá kombi a asi není tak hezké (okénko v C sloupku), interiér se mi také příliš designově nelíbí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rypicong:

 

ano teraz ma Skodovka rast ako aj Seat, samozrejme, ze nevyrabaju tolko ako Skoda. Len tento rast nemusi byt donekonecna  a vidis ako skoro Seat skoncil. Leon maju vydareny a v 2016 pride nova Ibiza - slubuju si od nej hodne. Uvidime. O nic sa nesnazim, tema je Fabia vs. konkurencia, tak sem pridavam konkurentov z vlastnych radov.

 

MP 930:

 

Zadnu cast ma Ibiza taku, ako to napisat starsiu vekovo je vidiet. Nie je to dnesny styl hran.

 

Armyk:

 

Padlo aj tu, ze keby bol vo Fabii aj silnejsi motor napr. 1,4 TSI a dokonca niektori tvrdili, stacila by aj 1,4 TSI 92kW ale 110kW by bola parada.

 

Lubik SK:

 

Ano Seat ma uluhu sportovosti, nesuhlasim, ze nema historiu ( ano vznikol v 1950). Tuna behali 50-60 konove skodovky a Seat vyrabal model Ibiza kde ponukal motor 100 az 110 koni. Skodovka prvy krat dala 100 koni do auta pre ludi koncom 1996 teda 1997 v O1.

 

Ahorag:

 

Polo je urcite nad, jednoducho plati Polo - Ibiza - Fabia. Keby bolo Polo Variant (combi) to by bol favorit, oni vedia preco nie je :-)

Editováno: , autor: houmr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...