Přejít na obsah

Zvýšení světlé výšky, ochrana vany motoru


ája

Doporučené příspěvky

Vadí mi nízký čumák Octavie kombi 1.8T r. 2002, kterou jsem si na stará kolena pořídil. Šel by nějak jednoduše zvednout předek, např. použitím pružin z 4x4 jen dopředu? Na každé polňačce mám problémy, nárazník už mám mírně orvaný, ve vaně rýhy a zimních vyjetých kolejí se docela bojím. Pánové poraďte.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vadí mi nízký čumák Octavie kombi 1.8T r. 2002, kterou jsem si na stará kolena pořídil. Šel by nějak jednoduše zvednout předek, např. použitím pružin z 4x4 jen dopředu? Na každé polňačce mám problémy, nárazník už mám mírně orvaný, ve vaně rýhy a zimních vyjetých kolejí se docela bojím. Pánové poraďte.

Zdravim, mam podobny problem - vsude skrtam, takze uvazuju alespon o kovovem krytu pod motor a prevodovku. Hledal jsem zde na foru a zkousel se i ptat mistnich znalcu, zda-li jsou ruzne svetle vysky u ruznych motorizaci (4x4 a paket pro spatne casty pochopitelne nemyslim) a nikdo nic. Dokonce i v autorizovanem servisu krcili rameny, tak nevim. Nicmene 11 cm se mi zda opravdu malo (TDI 96 kW, r. v. 2003, 205/55/16 - puvodni kola u noveho vozu). Kdyz to nekde u pumpy na dalnici postavim vedle libivolne octy je citelne vys, pokud to zrovna neni tuner plazici se 2 mm nad asfaltem. Tak nevim...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zdarec kluci,

aby jste neřekli, že jsem škodolibej dacan, tak jsem trochu přemýšlel co s tím vašim problémem!

Udělat podložky pod zadní péra není vůbec problém, mám i výkres. Ale co s předkem, který je pro vás nejdůležitější. Nejprve bych určitě doporučil výměnu př. pružin za úplně nové!! Ty vaše jsou už zmáčknutý. Čím starčí auto, tím víc jsou péra "unavený". Každý milimetr nahoru bude asi dobrej, že jo! V nějakém katalogu jsem viděl gumový dorazy(kolečka), který se připáskují mezi závity pružiny. Péro pak pruží na 7 závitech, místo 8 zavitů! To by vám možná taky trochu pomohlo...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník

Taky si porad skrtam a kdyz jsem jel polni cestou na houby - rana jak zdela - achjo - chudak vana a ten gum. block co odpruzuje motor smer jizdy - stred napravnice s prevodovkou

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak já mám 1,9 TDI 4x4,2003 stejnej problém jsem už přestal řešit. Na druhé straně raději bych chtěl sehnat nerezový kryt na spodek motoru, protože tomu originálnímu dávám pořádně zabrat a to stačí i při parkování. Nevíte o někom, kdo to vyrábí ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 let později...

Vadí mi nízký čumák Octavie kombi 1.8T r. 2002, kterou jsem si na stará kolena pořídil. Šel by nějak jednoduše zvednout předek, např. použitím pružin z 4x4 jen dopředu? Na každé polňačce mám problémy, nárazník už mám mírně orvaný, ve vaně rýhy a zimních vyjetých kolejí se docela bojím. Pánové poraďte.

Tohle řeší skoro vše:

http://www.hpsporting.cz/?k=3#p5

Octavia má děsně měkký podvozek, takže rychlá jízda s ní není nic moc a jak se na nerovnostech rozhoupe (protože útlumy tlumičů za nic nestojí) začneš brát spodkem.

Uvedená sada jednak to rozhoupání omezí - takže i při stejné výšce a rychlosti jízdy nebudeš brát spodkem o nic - jednak si můžeš předek klidně o 4 cm zvýšit.

Když natočíš výš spodní misky pružin.

Pak ovšem nezapomeň na seřízení světel, ať nesvítíš na letadla.

Nemůžu se nezmínit o tom, že tě díky odlišným útlumům a tvrdosti pružin čeká mnohem pěknější jízda:

probíhá to asi takhle - silnice zahne, ty zahneš a auto taky.

Podstatná změna oproti současnému stavu, kdy silnice zahne, ty taky, ale auto někdy ne...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Tak si říkám,že se tu dávají podložky pod péra a co zkusit vypodložit tlumič jako takovej.V tom horním uchycení vymyslet nějaké kurvítko.

Já se po tom nepídil ,já radši snižuju :kol-47:

V modelařině se taky jen dají tlumiče na nižší-vyžší dírku a auto je tak stavitelné.

O ce se týče fušování...Dát 200 kaček,nebo 60 za cigára? :kol-28:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vadí mi nízký čumák Octavie kombi 1.8T r. 2002, kterou jsem si na stará kolena pořídil. Šel by nějak jednoduše zvednout předek, např. použitím pružin z 4x4 jen dopředu? Na každé polňačce mám problémy, nárazník už mám mírně orvaný, ve vaně rýhy a zimních vyjetých kolejí se docela bojím. Pánové poraďte.

tak si kup u škodovky podložky pod přední tlumiče stojí to 650,-Kč na nápravu a je to o 2,5cm vyšší mám to a jsem spokojený

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zdarec chlpci,

myslím že mám pro Vás nápad, dá se koupit origo podložka na přední nápravu (duralovej váleček), která se používá na 4x4 a stojí to okolo 200 za sadu. Je to originál díl a nemusí nikdo nic fušovat a vymýšlet vymyšlené.

Zdar, víte někdo čísla těch dílů v etce? myslím přední a zadní podložky, byl jsem ve škodovce a nenašli mi to... jen našli tlumič pro špatný cesty... btw víte jaký je rozdíl v tom tlumiči? Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

zdravim. ja som to zdvihol, vyzera teraz ako koza ale ucel plni na 100%. dal som si to vyrobit zo silonu ale mozu byt aj kovove. k tym zadnym uz neviem rozmery tak som dal aspon ilustacne foto. a vysku podlozky si uz mozes navrhnut sam tie 3 cm to je podla mna uz take maximum.

post-75081-0-64670200-1331320266_thumb.j

podlo_ka.pdf

post-75081-0-08072700-1331320405_thumb.j

Editováno: , autor: ecumo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...
  • o 3 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...