Únor 6, 201015 r a jakej je problem si to nechat v ČB nechat vyndat pak odvez zrepasovat a zase nechat namontovat? nehrozí že by si ten servis přihodil něco k repasu
Únor 6, 201015 r v tom asi zadnej problem neni...jen v servise mi rekli za vyndani a zpetnou montaz 3500kc a za vycisteni ve Strakonicich chteji od 4000 do 5000kc...tak jsem myslel jestli by nekdo nevedel o necem levnejsim...ale asi to udelam takhle budu to mit aspon 100%...
Únor 6, 201015 r nic neni zadarmo a pokud chceš dobrou práci levná nebude a platí: Kdo chce opičku musí mít i na banány Upraveno Únor 6, 201015 r od notobi
Únor 7, 201015 r nechci zakladat nove tema...mam takovej problem mam 81 kw asv 2001 a stalo se me tak 2 krat ze mi prestalo auto tahnou,tak jsem to chcipnul a znova nastartoval ale ono nic ani po znovu nastartovani to nejak netahlo..myslite ze je to turbo nebo ten ventil??ale asik nejlepší to bude nechat nekde napichnout,že??t Upraveno Březen 11, 201015 r od Tdííí
Únor 9, 201015 r Páni, vedeli by ste mi niekto poradiť? Mám octaviu 1.9 TDI rv 2002 motor ASV, turbo mi 2 - krát vypadlo takže chystám sa ho repasovať. Švagor mi dal teraz jedno z búranej fábie z 1.9 PD ale neviem kód motora. Turbo je KKK. Bude mi pasovať do mojej Octy? Možno len na čas kým mi moje zrepasujú. To turbo z tej fábie má nalietaných 13.000 km.
Únor 10, 201015 r zdravim chlapi. mam jeste jeden dotazecek? je mozny ze kdyz je zatuhla ta regulace na turbu tak uz mi to vubec netahne uz to neni jako pred tim ze jednou to tahlo a pak ne a po znovu nastartovani treba chvili jo? Pristi tyden jdu na to cisteni tak snad to bude jen tim.
Únor 12, 201015 r Zdravím octaváky :-) prosímvás, mohl by jste mi někdo poradit, jak poznám chipnutou Octávku? Dejme tomu, že půjdu do bazaru, bude se mi nějaká Octávka líbit, ale zajímalo by mě jestli třeba náhodou není chipnutá - jde to nějak poznat??? Případně, kdyby to oni prodejci v bazaru věděli, že je chipnutá a mě by to nechtěli říct, jak to můžou zastírat, nebo jak to můžu já poznat? Jsem opravdu laik, takže pokud mi někdo řeknete, že to poznám podle chodu motoru, tak já to teda nepoznám - fakt se v tomhle nevyznám, proto Vás prosím o nějakou tu radu... Předem díky P.S.: V novinách (Mladá fronta DNES) ze dne 10.2.2010 byl special článek o poruchách automobilů. V Německu udělali průzkum poruch a oprav milionů aut a přišlo se na to, že Octavia II je více poruchová než Octavia I, např. desetiletá Octavia I má méně poruch než dnešní např. 3 roky staré dvojkové Octávky. Prostě, jedničkové Octávky jsou prý mnohem!!! spolehlivější. Mně to přijde i celkem logický, když vidím kolik elektroniky a nových technologií se dnes používá...
Únor 12, 201015 r poznáš jedině s diagnostikou a relativně odbornými znalostmi, takže jako laik na to asi zapomeň...
Únor 15, 201015 r Tak auto jsem nechal v servise a začínájí kontrola hadiček,palivový filtr a vzduchový,můj problém byl zatuhlé naklápěcí lopatky princip je takový,že lopatky drží tlak a při 3tis.otáčkách ventil propustí tlak a auto dostává patřičný výkon.Mě se lopatky nenaklopý a tím pádem mě zachraňuje mag.ventil a auto háže do nouzového režimu jak někdo píše že se dá odpojit to je pravda ale nedoporučuju to nikomu zničí celé turbo.V servise vám lopatky měnit nebudou,ale rovnou vám vymění celé turbo a mají z toho prachy já to mám po znamosti a tak mi je spravý a do toho muže být váha vzduchu pokď spravně naklapěcí lopatky nefungují ničí se váha vzduchu!Bez dobrého turba se nedá zjistit jestli je špatná váha vzduch.Turbo jsistíte hned jestli je špatné po nastartování vyjde černý oblak z výfuku.Zítra mi spravý lopatky a možná vahu pokud bude špatná.A problém by měl být vyřešen.Cená váhy je 3000-3500kč jak kde ventilN75 1500-1700kč a turbo je v servise nové za 50000kč repas 25000-30000kč a dají vám na něj zaruku 2 roky stejně jako na vahui ventil ale seženete ho i na internetu za 7000 z bouraného auta a repas dělá i firma v Brně za nějakých 7000+dph podele závady a nabýzeli mi nové za 16000kč +dph tak zatím čaute Ahoj Zajimalo by me jaka firma v Brne prodava ty repasy? Jsem s Brna a mam stejny problem s Turbem. Jsem uplne na zacatku, tak ze me cekaji hadicky a ten ventil N75. Zacalo mi to delat az letos tak cca pred 3 tydny. Znate nekdo nekoho, kdo to v Brne opravuje za rozumny peniz ?? Ted je venku kosa jak z nosa, taky nepredpokladam, ze si to budu delat sam na chodniku.... Myslim ze hadicky se daj vymenit jen zespodu a nebo hodne blbe z vrchu, tak ze to chce asi na jamu... a to ten ventil se da po domacku taky vymenit ??
Únor 15, 201015 r Kontaktuj uživatele Huml je z Brna a určitě ti s tím pomůže jinak ty motory 81kW na zasírání turba trpí... už jsem to taky měl a jedno z řešení je EGR OFF bud mechanicky nebo SW
Únor 15, 201015 r humla můžu jen doporučit taky mě vyřešil problém s turbem..a egr zaslepený je taky znát
Únor 15, 201015 r Super panove, dekuju za tip (toho Humla). Jeste pridavam dnesni diagnostiku z VAGu. Mam kamose mechose a ten mi rekl ze je to na 90% INTERCOLEREM, ze by se ta hadica, co z nej de, mela pri otackach nad 2 - 2,5 tis podstatne silneji nafukovat. Mackal ji a druhej pridaval plyn a hadice se napinala jaksi zdechle, az shruba na 3,5 - 4 tis otacek byla teprve napnuta. Rikal, ze by zacal tam a pak sel pres N75 a dalsi tlakove ventily dal. Ze ten intercoler bude nejspis deravej. Okty na to prej taky trpi, byl zasolenej jako prase. Rikal ze je dle nej deravej. Hadicky jsme kontrolovali, nektery i profoukaval a ty meziclanky byly taky venku a nic viditelnyho. Diagnostika sice ukazovala, ze je nejspis vadny tlakovy cislo, ale on si nemysli, ze by to tim v prvy rade bylo... Je mozny ze dojde i na to cidlo, ale jak rikal, zacal by tim intercolerem. Chybu 17958 to vygenerovalo sporadicky. Tak ze neni to definitivni trvaly stav. Vahu vzduchu jsme taky kontrolovali. Napred byla trosku vyssi nez je norma, ale po malem seslapnuti plynu spadla do normalu, kde se pak uz drzela slibena diagnostika: chyba 17958 plnici tlak - regulacni odchylka pricina: zkrat na kostru, prerus vedeni mezi magnetickym ventilem N75 a RJ motoru mozne projevy: blika kontrol zhaveni, nizky plnici tlak, vysoky plnic tlak doporucny postup: kontrola nebo vymena magnetickeho ventilu N75 nebo vymena, regulace plniciho tlaku kontrola Ttj presne vyhozeni VAG diagnostiky, cestina je tu opravdu velice obrazna, nekdo se s tim prekladem moc nezaobiral, kazopadne ja sem uvadime presne slovni spojeni pro dobrou ilustraci. Pokud nekdo odhaduje jinou diagnostiku zavady, budu rad za kazdy Vas nazor. Diky
Únor 17, 201015 r AHoj, mam podobny problem jako luckies. Mam octu 1.9 TDI (ASV-81KW), r.v.2002 (162 000 km). Nekdy pri zrychleni, nebo vytoceni na 3tis. otacek mi padne motor do nouzaku. Dnes mi v Skoda servisu sdelili, že je neco s turbem a ze je nutne je poslat na opravu a stalo by to cca 20tis. Kc. Muzete mi doporucit nekoho opravdu seriozniho a spolehliveho, kdo se dělá (profi) opravy nebo repasi turba v Praze resp okoli Prahy? Predem vsem moc dekuji.
Únor 17, 201015 r Ahoj, rozhodne za to nedavej 20tis !! To pripadne cisteni turba je daleko levnejsi. V brne cca 3000,- pripadna vymena ventilu N75 (cca 1100 - 1300) bez prace. Reknu vic az to budu mit take za sebou. Myslim si, ze kupovat nove nebo repasovane Turbo se zatim nevyplati, dokud presne nevis cim to je. Nechat opravovat Turbo ve skodovce je nehorazne predrazena zalezitost. V Praze bohuzel nikoho neznam.
Únor 17, 201015 r No ja si taky myslim, ze to drahy a taky pochybuji jestli je to turbem. K autu jsem se vzdycky choval slusne. Za studena pomalu a po namhave jizde (dalnice, kopec) VZDYCKY dochalzuji 3-4 min az pak vypinam motor. Tak pak napis jak si dopad, zatim dekuji za nazor.
Únor 17, 201015 r jasne, nemas zac, zitra dam vedet, ale moje prvni diagnosti z VAGu od znamyho je vyse v tomhle tematu
Únor 17, 201015 r to jozi koukni se na dieselpower forum je tam dost šikovnejch mechaniků i z Prahy... myslím,že Tomáš.cz je i taky
Únor 18, 201015 r Ahoj, tak Okta je opravena. Nakonec se cistilo turbo, vymenoval pletenec, kterej byl fest zanesenej a udajne i zhnilej a jeste jedna rura, ktera je k tymu napojena, smerem ke katalizatoru, byla taktez zhnila. Diagnostika ukazovala po zakroku cisla v norme, tak ze huraaaaaa. Uz zase jezdim a nebudou me v kopcich predjizdet 120tky . I pocitove me pripada, ze je auto snad i zivejsi, a zvukove tissi. Zitra jedu projet do oblibeneho kopce, kde mi turbo pravidelne padalo. dam vedet ... 'Humlovi´ zdar !! Je to borec.
Únor 19, 201015 r zdravim chlapi.mam jeste jeden dotazecek? je mozny ze kdyz je zatuhla ta regulace na turbu tak uz mi to vubec netahne uz to neni jako pred tim ze jednou to tahlo a pak ne a po znovu nastartovani treba chvili jo? Pristi tyden jdu na to cisteni tak snad to bude jen tim. Ahoj, vsiml jsem si ze ti to hlasilo stejnou chybu jako mne ( chyba 17965 - Regulace plniciho tlaku Regulacni mez prekrocena) tak jsem se chtel zeptat jak si dopad, bylo to jenom zatuhla regulace. Ja jdu k mechanikovi az pristi ctvrtek. zatim dik
Únor 19, 201015 r Ahoj, vsiml jsem si ze ti to hlasilo stejnou chybu jako mne ( chyba 17965 - Regulace plniciho tlaku Regulacni mez prekrocena) tak jsem se chtel zeptat jak si dopad, bylo to jenom zatuhla regulace. Ja jdu k mechanikovi az pristi ctvrtek.zatim dik Cau, no u me se to vyresilo kompletni ocistou turba. Ventil, ani hadicky jsem nemenil. Jen turbo + nejaky uhnily roury, viz vyse. Ono to sice psalo chybu - jako ze je spatnej ventil N75, ale ten muj mechanik rikal, ze to ukazovalo jasne na to turbo, i kdyz jsme to jeli projet, turbo tlacilo vic nez by melo, byla jen otazka casu, kdy zase padne do nouzaku. Vicistene turbo nemusi tolik tlacit, aby dokazalo hejbat s tema klapkama, proto neni duvod padani do nouzaku. BTW, dnes jsem to byl projet a dal jsem tomu co to slo do kopca pekne od spodu az tesne nad 4tis az po 5tku a zadnej problem. Tak ze jak jsem uz vcera vecer psal, problem s padanim do nouzaku vyresen v mem pripade (pouze) cistenim turba (N75 puvodni, nemenil se) Upraveno Únor 19, 201015 r od jiroch
Únor 19, 201015 r Tak snad to bude i muj pripad i kdyz ja jsem slolar, takže u me to muze byt i neco horsi... Diky za poznatky.
Únor 19, 201015 r Taky jsem dneska vyčistil turbo - už podruhé, minule to vydrželo jen rok. Teď jsem udělal vylepšení podle Humla z dieselpower fora a myslím, že to bude OK Tímto díky Humlovi za super nápad
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.