Přejít na obsah

Motor 2.0 TSI 206 kW


kokta7

Doporučené příspěvky

Ale stále to nad 200 jde... tacho 250 je tam celkem rychle. pak zasáhne omezovač. Já jel nejvíc tacho 263 a to bych řekl, že bylo právě těch 250. Šlo by to určitě více.

Každopádně mě ten motor baví, dovede prohnat a často i vyškolit všehny ty A6, bmw 5, atd:-)

 

spíše mě zajímá jakou bude mít motor životnost, jezdil jsem předtím i v audi A5, 2.0 tfsi, 132 kw a to žralo litr oleje na 5tkm, tady vše v pohodě.

  • Líbí se mi 1
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 52 minutami, homy napsal:

Ale stále to nad 200 jde... tacho 250 je tam celkem rychle. pak zasáhne omezovač. Já jel nejvíc tacho 263 a to bych řekl, že bylo právě těch 250. Šlo by to určitě více.

Každopádně mě ten motor baví, dovede prohnat a často i vyškolit všehny ty A6, bmw 5, atd:-)

 

spíše mě zajímá jakou bude mít motor životnost, jezdil jsem předtím i v audi A5, 2.0 tfsi, 132 kw a to žralo litr oleje na 5tkm, tady vše v pohodě.

Tyjo 132kw to je ten co bude v kodiaqovi....:-)to jsem teda zvědav jak bude fungovat .už jednou jsem měnil motor na záruku a nechci z toho udělat tradici :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 21. 2. 2017 na 22:27, mischicka napsal:


To by bylo trošku brzo, nemyslíš?

tak lidem na předchozích 1.8 TSI lítali rozvody i když měli jenom 30000km.... 

 

Nebo třeba Hurikánovi na 162Kw verzi odešel ve 3000 km termostat.... nikdy nevíš co se ti přihodí na motoru, je to hold jenom obyč stroj.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
  • o 3 týdny později...

Superb III s motorem 2.0TSI 206kW otestován na amaterských závodech do vrchu v Brně na Masarykově okruhu 9.4.2017
Výsledek skvělý. Ze sériový Superbem III Sportline 2.0TSI 280k jsem byl rychlejší o 2s než BMW M3. Následovali dvě Subaru Impreza STI WRC, Corvetta, Audi S3, Ford Focus ST, Mazda 3 MPS, Octavia RS, Alfa Romeo, Nissan 200SX atd....

Tyto závody se konají v rámci Tuning Show Brno vždy jednou za rok. Já účastnil po třetí. Dříve s Mazdou 3 MPS. Byli zde přihlášeny zejména sportovní sériové vozy. Některé mají různé úpravy, zvýšený výkon, upravený podvozek atd. Slovo sériové vozy je tedy zavádějící.

Nevýhodou bylo rozdělění kategorií vozů.
Poslední nejvyšší kategorie byla 3001ccm a více bez omezení kam spadal i Superb 2.0TSI. Objem motoru se v případě že máte turbo krátí koeficientem 1,7. což je 3400ccm. Dříve byla kategorie 3001 až 3500ccm a nevím proč jí zrušili? Škoda mohlo být umístění lepší.

Celkové umístění
V nejvyšší neomezené kategorii 3001ccm a více jsem se umístil na velice slušném 20 místě. Je tedy možné říci, že na těchto závodech byl seriový Superb III 2.0TSI dvacáté nejrychlejší auto.

Co mě na Superbu překvapilo?
Musím uznat že pohon všech kol resp. Haldex 5 generace posouvá Superba III mezi agilnější auta. Na tak velké auto měl docela slušný grip. Pohon 4x4 ve sportovním módu se ESC Sport (omezená jízdní stabilita) auto doslova vytahoval ze zatáčky. Dalším překvapením byli slušně brzdící brzdy, které jsou pouze u motoru 280koní (pr.345mm). Naopak limitem byli sériové pneumatiky Pirelli Cinturato P7.

 

17858870_1862246140467715_1324178916_o-cut.png

20170409_111125.jpg

20170409_120544_Pano-cut.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...