Viki88 Vloženo 22. Duben 2017 Sdílet Vloženo 22. Duben 2017 před 7 hodinami, homy napsal: Dal jsem par ostrých kol na okruhu s předchozím bmw f10 a trvalo mi 1500 km, nez odpadla roztekla guma, takže bez slicku ci semi-slicku je jízda na okruhu jen hra Špatné gumy. Ja předminulý rok jezdil 25 minut po okruhu na běžných pneumatikách Dunlop SP Sport a sundal jsem jen 2mm. Byli to s Mazdou 3 MPS která má 260k. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skovajsal@gmail.com Vloženo 9. Červenec 2017 Sdílet Vloženo 9. Červenec 2017 Poprad - Skalica cca 350 km kľudna jazda spotreba 7,3 individual rezim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AntonioB721 Vloženo 9. Červenec 2017 Sdílet Vloženo 9. Červenec 2017 (editace) Jo dá se, tento týden jsem jel Kvasiny - Liberec jízda podle předpisů v každé druhé vesnici měřili. Výsledek 6,8. Jezdím buď eko nebo sport. Zase na druhou stranu v Liberci se dostat po 10 vyžaduje docela dost snahy. Editováno: 9. Červenec 2017, autor: AntonioB721 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kasko Vloženo 22. Červenec 2017 Sdílet Vloženo 22. Červenec 2017 jaký benzín tankujete? Předepsanou 98 nebo předepsanou 95? :):) Já zatím zkouším 95 + VIF Máte někdo nějaké postřehy, jestli je nějaký zásadní rozdíl např. mezi 95 a nějakým Maxxmotionem, popř. W-powerem? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP 2016 Vloženo 22. Červenec 2017 Sdílet Vloženo 22. Červenec 2017 Jednou z půli nádrže dotankuji do plné --> OMV Maxxmotion 100 plus. Podruhé z půli nádrže dotankuji do plné klasiku Natural 95 s aditivy. Rozdíl snad jen v peněžence (36,-Kč/lit versus 30,-Kč/lit). Možná je ten 100+ prospěšný pro nějaké to .. "čištění palivové soustavy .. Mělo by to jet lépe, živěji a .. úsporněji. To by se poznalo ale zřejmě až na celé plné nádrži, nikoliv na tom míchání jen z půlky do plna. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AntonioB721 Vloženo 22. Červenec 2017 Sdílet Vloženo 22. Červenec 2017 Já tankují 95 plus ViF za mě osobně si myslím že více oktanova paliva nemají smysl,protože neznám žádnou čerpací stanici která by měla na tomto druhu paliva takovou výtoč aby mě o přesvědčilo že tam ty aditiva jsou nakupují jen silně předražená 95. To aspoň platí na Liberecku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foji Vloženo 27. Červenec 2017 Sdílet Vloženo 27. Červenec 2017 Problém je malá výtoč jak píše Antonio. Byl jsem na brzdě a tam se to hned pozná. Údajně i v Praze taky tak max 3 benzínky co maj u 100+ slušnou výtoč. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 27. Červenec 2017 Autor Sdílet Vloženo 27. Červenec 2017 nevím jak u superba, ale u Španěla je N98 znát o dost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AntonioB721 Vloženo 27. Červenec 2017 Sdílet Vloženo 27. Červenec 2017 Já natankoval 4x plnou 98 efekt o proti 95 + VIF jsem nezaznamenal opravdu žádný. Proto jsem přešel na VIF,tam vím že tam skutečně něco je. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 28. Červenec 2017 Autor Sdílet Vloženo 28. Červenec 2017 protože musíš motor vytočit do max otáček aby si to poznal.... a dát plnej gas Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
homy Vloženo 10. Září 2017 Sdílet Vloženo 10. Září 2017 Bere si tento motor olej a připadne kolik? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Celerjehnusnej Vloženo 25. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2017 V 20.2.2017 na 14:38, mischicka napsal: Tyhle silné motory jsou nuda, co? Nemusíš na to šlapat a ještě to skoro nic nežere, chudáci ti, co mají maloobjemy a doufají, že ušetří. Přesně, z toho jsem vyléčený. Fabia 1.2 HTP Praha-Prešpurk. 3 dny jsem neslyšel, skoro 12 litrů.....po Praze běžně 8-9 litrů....proto se již nemohu dočkat S3. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Celerjehnusnej Vloženo 20. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 20. Prosinec 2017 Omlouvám se, ale musím to říci. Jsem čerství majitel, 206 kW 4x4, jsem nadšen. Předčilo to mé očekávání. Po prvních 500 km to ukazuje 10 litránků rovných, a to to nešetřím (občas mu povolím uzdu). Krásně brumlá do výfuků, hezky to táhne .... jsem rád, že jsem odvolal Kodiaka. Dle prodejce mám dávat natural 95 a servis po 30 tisících. Tak uvidíme. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 20. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 20. Prosinec 2017 Olej bych vyměnil dříve, tím spíš teď v záběhu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Habi001 Vloženo 20. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 20. Prosinec 2017 a víceoktanový benzín taky neuškodí Osobně bych jezdil minimálně na 98. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
GeorgeFSI Vloženo 31. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 31. Prosinec 2017 Zdravím. Má tento motor nějaké klasické TSI problémy (rozvody, karbon atp.)? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
homy Vloženo 12. leden 2018 Sdílet Vloženo 12. leden 2018 problém s rozvody nemá, patří mezi to nejlepší, co lze koupit. Karbon je obecně problém u benzínů, kteří jezdí na čtvrt plynu, ale to by sis pak koupil asi 1.4 tsi a a ne tento nadupaný dvoulitr:-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Bednář Vloženo 12. leden 2018 Sdílet Vloženo 12. leden 2018 Hele uber, 1.4 tsi taky nemá problém s karbonem Anebo často vyháním pavouky... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
psuk@odetka.cz Vloženo 20. leden 2018 Sdílet Vloženo 20. leden 2018 Spotřeba je jako u každého auta závislá na stylu jízdy. Při dodržování rychlostních limitů jezdím Ostrava - Bruntál za 7,1l/100km. Ovšem nešlápnout tomu na krk chce velkou dávku sebezapření. Když tomu naložím tak kolem 9,5 a nakrátkých cestách i 12. Pokud bych ale chtěl jezdit na spotřebu, koupim si Diesel a ne tuhle závodničku kombinovanou s limuzínou. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AntonioB721 Vloženo 20. leden 2018 Sdílet Vloženo 20. leden 2018 (editace) Přesně tak u tohoto motoru řešit spotřebu je nesmysl. Kdo chce šetřit jde do ospalého diesla . Jinak já mám dlouhodobou tuším 9,5 ale nevim přesně dlouho sem na to nekoukal. Editováno: 20. leden 2018, autor: AntonioB721 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Celerjehnusnej Vloženo 24. leden 2018 Sdílet Vloženo 24. leden 2018 V 20.1.2018 na 12:46, psuk@odetka.cz napsal: Spotřeba je jako u každého auta závislá na stylu jízdy. Při dodržování rychlostních limitů jezdím Ostrava - Bruntál za 7,1l/100km. Ovšem nešlápnout tomu na krk chce velkou dávku sebezapření. Když tomu naložím tak kolem 9,5 a nakrátkých cestách i 12. Pokud bych ale chtěl jezdit na spotřebu, koupim si Diesel a ne tuhle závodničku kombinovanou s limuzínou. Chvílemi mi to ukazuje i 22 litránků ...(hlavně krátké štreky a Praha ve špičce)., ale jak jsi řekl, nejde to jen tak šolichat. Ale do Drážďan a zpět (v Německu i přes 200km/h) to ukazovalo rovných 9. SPOKOJENOST Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Bednář Vloženo 22. Únor 2018 Sdílet Vloženo 22. Únor 2018 A zase ty emise.... https://www.autorevue.cz/skoda-superb-ma-novy-vrcholny-motor-kodiaq-15-tsi-zeneva-2018 http://www.auto.cz/skoda-odhalila-kompletni-menu-zenevskeho-autosalonu-prozradila-dalsi-motorove-zmeny-113546 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Celerjehnusnej Vloženo 23. Únor 2018 Sdílet Vloženo 23. Únor 2018 Moc jsem tomu nevěřil, ale začal jsem dávat benzin 100 oktánků.....od pumpy s mušličkou....peklo ve válcích. Je to fakt znát. Zvláště ve vyšších otáčkách..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Viki88 Vloženo 5. Březen 2018 Sdílet Vloženo 5. Březen 2018 (editace) Mé nové video. Porovnání zrychlení sériového výkonu 280 koní a úpravy APR Stage 1. + karbonové sání APR Air Intake System celkem 370koní.APR Stage 1. je úprava řídící jednotky motoru automobilu Škoda Superb 3 generace pro dosažení vyššího výkonu a využití plného potenciálu motoru 2.0 TSI platformy Volkswagen MQB. Varianty úpravy jsou vhodné i pro ostatní motory koncernu VW například 1,8 / 2,0 TSI EA888. K této úpravě softwaru řídící jednotky je doplněno karbonové sání - Air Intake System od APR, který navyšuje výkon úpravy APR ECU Stage I. o dalších 15HP koní. Editováno: 5. Březen 2018, autor: Viki88 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AntonioB721 Vloženo 5. Březen 2018 Sdílet Vloženo 5. Březen 2018 Ahoj,chtěl jsem se zeptat co za to chceš? A co na to tovární záruka ? Jaký to má vliv na životnost motoru a převodovky ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.