Přejít na obsah

Poškození mazacího kanálu - průnik chladící kapaliny


kolmi

Doporučené příspěvky

Ahojte,

 

mám problém s autem z bazaru. Po nějaké době po koupi mi začal dělat problémy. Zajel jsem do servisu a tam jsem zjistil tohle:

 

Zjištěn olej v chladícím systému, hlava byla na kontrole, ta je ok. V bloku motoru zjištěna směs oleje a kapaliny.

 

Závěr: na boku motoru došlo k poškození mazacího kanálu a následnému průniku do chladící kapaliny. Doporučena výměna motoru.

 

Existuje jiná varianta než výměna celého motoru a je takové poškození opravdu možné?

 

 

Děkuji za připomínky.

 

 

Přikládám foto motoru.

 

post-68407-0-51564700-1430815339_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A to nebyla expanzka mastna od oleje, nebo kafe na olejove merce?

Pokud je hlava ok, tesneni pod hlavou ok, tak krom vyrobni vady jako porezita v bloku, nebo prasknuteho bloku, tezko pochopim kde jsou okruhy prostrelene.

Co reklamace v bazaru? Posudek ze servisu mas.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Asi to bylo dobře nachystané, aby se nic nepoznalo :-(

 

Reklamaci v bazaru řeším, ale zatím čekám, jak se k tomu vyjádří a jakým způsobem se to bude řešit. Čekám, že se bude podílet na opravě.

 

Teď mi jde o to, jestli mám shánět nový motor nebo jen blok...

Editováno: , autor: kolmi
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je celé nějaké divné. Aby to prasklo od mrazu, tak by tam musela být čistá voda a dnes snad nikdo nedává. Když je jen malá koncentrace, tak to nezmrzne na kámen, ale udělá ledovou tříšť a ta nemá "trhací" účinky. A i kdyby, tak by to neprasklo jen z vody do oleje, ale praskl by celý blok, takže by tekla voda ven, nejspíš by vyskákaly zátky na hlavě.

 

Olejový kanál s tlakovým olejem sousedí s vodou jen tam, kde jde olej z čerpadla do filtru a zpátky (levá přední svislá hrana bloku motoru). A že by to prasklo zrovna na tomhle kousku? To se mně nezdá.

 

Mně se jako nejnebezpečnnější místo jeví těsnění pod hlavou, tam kde přechází olejový kanál z bloku do hlavy. Mělo by jít natlakovat (třeba jen vzduchem) olejové kanály a sledovat kde to bublá.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...